), sedadla příjemně tuhá,ale zároveň pohodlná (žádná židle, ale ani křeslo v obýváku). Ve vašem případě bych volil 1,6 HDi 110 PS, sice s FAPem, ale to je dnes lehce ufinancovatelné. Nesmí se dát na hospodský kecy lidí, co o FAPu jen slyšeli... Kdyby měl být větší podíl dálnice, určitě bych se poohlídl po 2,0 HDi 100kW, má 6 st.převodovku, jízda je hodně příjemná. Každopádně je třeba vybrat nebouraný kus (obligátně řečeno kvůli multiplexu a možným problémům s ním), v aut. servisu najdou servisní historii (byla li nějaká) z celé Evropy. Nutná je kontrola zadní nápravy (repase za cca 10tKč), na předku odcházejí kosti klidně po 30tkm (podle výrobce). Tak hodně štěstí
), sedadla příjemně tuhá,ale zároveň pohodlná (žádná židle, ale ani křeslo v obýváku). Ve vašem případě bych volil 1,6 HDi 110 PS, sice s FAPem, ale to je dnes lehce ufinancovatelné. Nesmí se dát na hospodský kecy lidí, co o FAPu jen slyšeli... Kdyby měl být větší podíl dálnice, určitě bych se poohlídl po 2,0 HDi 100kW, má 6 st.převodovku, jízda je hodně příjemná. Každopádně je třeba vybrat nebouraný kus (obligátně řečeno kvůli multiplexu a možným problémům s ním), v aut. servisu najdou servisní historii (byla li nějaká) z celé Evropy. Nutná je kontrola zadní nápravy (repase za cca 10tKč), na předku odcházejí kosti klidně po 30tkm (podle výrobce). Tak hodně štěstí
), sedadla příjemně tuhá,ale zároveň pohodlná (žádná židle, ale ani křeslo v obýváku). Ve vašem případě bych volil 1,6 HDi 110 PS, sice s FAPem, ale to je dnes lehce ufinancovatelné. Nesmí se dát na hospodský kecy lidí, co o FAPu jen slyšeli... Kdyby měl být větší podíl dálnice, určitě bych se poohlídl po 2,0 HDi 100kW, má 6 st.převodovku, jízda je hodně příjemná. Každopádně je třeba vybrat nebouraný kus (obligátně řečeno kvůli multiplexu a možným problémům s ním), v aut. servisu najdou servisní historii (byla li nějaká) z celé Evropy. Nutná je kontrola zadní nápravy (repase za cca 10tKč), na předku odcházejí kosti klidně po 30tkm (podle výrobce). Tak hodně štěstí
). Jen klasický hospodský kecy a mystifikace (Tonda kamarád říkal, woe...)
). Jen klasický hospodský kecy a mystifikace (Tonda kamarád říkal, woe...)
). Jen klasický hospodský kecy a mystifikace (Tonda kamarád říkal, woe...)
. S tím skákala manželka po městě... Já mám na starosti firemní park cca 10 aut od osobáků přes pickupy po dodávky, proto mám detailní přehled, jaký jsou náklady na onu C5 - někdy ve 160tkm měněn EGR (7tis Kč), jinak nic. Repase vstřiků v "normálním" servise (jezdím do dílny se specializací na PSA) 6-7 tKč/ks (preventivně zjištěno, dělá to pro ně diesel servis externě). Nedokončená regenerace - úsměvné - ona když ta kontrolka svítí, tak se nemá vypínat motor (ale to by se musel přečíst manuál, že jo). Osobně jezdím se 406 2,2 HDi, FAP to má taky. Kupovaná jako ojetá s nájezdem 140tkm, dnes po 5,5 letech 314tkm. "Provoz" FAPu za celou tu dobu vyšel na cca 10 tKč (předchozí majitel se toho zbavil včas, takže první dolití aditiva i vyčištění bylo na mě, pak byl přesně 160tkm klid). Asi to bude taky o zacházení, 220 tkm mě vydrží spojka i na dodávce, ta 406 má spojku, turbo, vstřiky pořád původní. Takže mi z toho vychází, že jste se k tomu choval jak k benzínu, a ještě z Vás měli v servisu velkou radost (a srandu k tomu). Jinak naftová 1,6 je kupodivu nejdoporučitelnější motor do 307 - já bych se verze 110k nebál navzdory přítomnosti FAPu, ale kdo se bojí, ať si vezme 90k bez něj. Benzínová 1,6 je při plném zatížení na dnešní poměry slabá, občas zůstanou viset ventily (mně se to naštěstí nestalo), 2 litr žere a nejede. Ještě do r. 2000 (měl jsem ho v předchozí 406) byl v poho, ale s novou euronormou šel do kytek. Takže asi takhle.
). Jen klasický hospodský kecy a mystifikace (Tonda kamarád říkal, woe...)
. S tím skákala manželka po městě... Já mám na starosti firemní park cca 10 aut od osobáků přes pickupy po dodávky, proto mám detailní přehled, jaký jsou náklady na onu C5 - někdy ve 160tkm měněn EGR (7tis Kč), jinak nic. Repase vstřiků v "normálním" servise (jezdím do dílny se specializací na PSA) 6-7 tKč/ks (preventivně zjištěno, dělá to pro ně diesel servis externě). Nedokončená regenerace - úsměvné - ona když ta kontrolka svítí, tak se nemá vypínat motor (ale to by se musel přečíst manuál, že jo). Osobně jezdím se 406 2,2 HDi, FAP to má taky. Kupovaná jako ojetá s nájezdem 140tkm, dnes po 5,5 letech 314tkm. "Provoz" FAPu za celou tu dobu vyšel na cca 10 tKč (předchozí majitel se toho zbavil včas, takže první dolití aditiva i vyčištění bylo na mě, pak byl přesně 160tkm klid). Asi to bude taky o zacházení, 220 tkm mě vydrží spojka i na dodávce, ta 406 má spojku, turbo, vstřiky pořád původní. Takže mi z toho vychází, že jste se k tomu choval jak k benzínu, a ještě z Vás měli v servisu velkou radost (a srandu k tomu). Jinak naftová 1,6 je kupodivu nejdoporučitelnější motor do 307 - já bych se verze 110k nebál navzdory přítomnosti FAPu, ale kdo se bojí, ať si vezme 90k bez něj. Benzínová 1,6 je při plném zatížení na dnešní poměry slabá, občas zůstanou viset ventily (mně se to naštěstí nestalo), 2 litr žere a nejede. Ještě do r. 2000 (měl jsem ho v předchozí 406) byl v poho, ale s novou euronormou šel do kytek. Takže asi takhle.
). Jen klasický hospodský kecy a mystifikace (Tonda kamarád říkal, woe...)
. S tím skákala manželka po městě... Já mám na starosti firemní park cca 10 aut od osobáků přes pickupy po dodávky, proto mám detailní přehled, jaký jsou náklady na onu C5 - někdy ve 160tkm měněn EGR (7tis Kč), jinak nic. Repase vstřiků v "normálním" servise (jezdím do dílny se specializací na PSA) 6-7 tKč/ks (preventivně zjištěno, dělá to pro ně diesel servis externě). Nedokončená regenerace - úsměvné - ona když ta kontrolka svítí, tak se nemá vypínat motor (ale to by se musel přečíst manuál, že jo). Osobně jezdím se 406 2,2 HDi, FAP to má taky. Kupovaná jako ojetá s nájezdem 140tkm, dnes po 5,5 letech 314tkm. "Provoz" FAPu za celou tu dobu vyšel na cca 10 tKč (předchozí majitel se toho zbavil včas, takže první dolití aditiva i vyčištění bylo na mě, pak byl přesně 160tkm klid). Asi to bude taky o zacházení, 220 tkm mě vydrží spojka i na dodávce, ta 406 má spojku, turbo, vstřiky pořád původní. Takže mi z toho vychází, že jste se k tomu choval jak k benzínu, a ještě z Vás měli v servisu velkou radost (a srandu k tomu). Jinak naftová 1,6 je kupodivu nejdoporučitelnější motor do 307 - já bych se verze 110k nebál navzdory přítomnosti FAPu, ale kdo se bojí, ať si vezme 90k bez něj. Benzínová 1,6 je při plném zatížení na dnešní poměry slabá, občas zůstanou viset ventily (mně se to naštěstí nestalo), 2 litr žere a nejede. Ještě do r. 2000 (měl jsem ho v předchozí 406) byl v poho, ale s novou euronormou šel do kytek. Takže asi takhle.
. Pán se ptal konkrétně na 307 v naftě, tak jsem zkusil poradit. Nevydal jsem se cestou častého místního folklóru, abych mu nutil něco jiného - jsem zvyklý odpovídat na otázku. Řekl bych, že jsem v rámci zadání sesumíroval jakous takous odpověď, která ovšem není dogmatická. Ojetou 307 bych si nekoupil ani v benzínu, jedině tak po sobě. Ale na to se mě nikdo neptal
. Vaše "ceny" jsou lehce mimo, i ta spojka s 2 hmotou se dneska dá pořídit levněji. U některých motorů se dá nahradit jednohmotou, netvrdím, že u 307, nezjišťoval jsem. Ale zbytečně zde šíříte poplašné zprávy, aniž by jste nabídl řešení - "jít do benzínu" je moc krátká info. Ta by měla být vyvážená, takže když vychrlíte odstavec plamenných slov co ne, očekával bych podobné kvantum informací co ano.
). Jen klasický hospodský kecy a mystifikace (Tonda kamarád říkal, woe...)
. S tím skákala manželka po městě... Já mám na starosti firemní park cca 10 aut od osobáků přes pickupy po dodávky, proto mám detailní přehled, jaký jsou náklady na onu C5 - někdy ve 160tkm měněn EGR (7tis Kč), jinak nic. Repase vstřiků v "normálním" servise (jezdím do dílny se specializací na PSA) 6-7 tKč/ks (preventivně zjištěno, dělá to pro ně diesel servis externě). Nedokončená regenerace - úsměvné - ona když ta kontrolka svítí, tak se nemá vypínat motor (ale to by se musel přečíst manuál, že jo). Osobně jezdím se 406 2,2 HDi, FAP to má taky. Kupovaná jako ojetá s nájezdem 140tkm, dnes po 5,5 letech 314tkm. "Provoz" FAPu za celou tu dobu vyšel na cca 10 tKč (předchozí majitel se toho zbavil včas, takže první dolití aditiva i vyčištění bylo na mě, pak byl přesně 160tkm klid). Asi to bude taky o zacházení, 220 tkm mě vydrží spojka i na dodávce, ta 406 má spojku, turbo, vstřiky pořád původní. Takže mi z toho vychází, že jste se k tomu choval jak k benzínu, a ještě z Vás měli v servisu velkou radost (a srandu k tomu). Jinak naftová 1,6 je kupodivu nejdoporučitelnější motor do 307 - já bych se verze 110k nebál navzdory přítomnosti FAPu, ale kdo se bojí, ať si vezme 90k bez něj. Benzínová 1,6 je při plném zatížení na dnešní poměry slabá, občas zůstanou viset ventily (mně se to naštěstí nestalo), 2 litr žere a nejede. Ještě do r. 2000 (měl jsem ho v předchozí 406) byl v poho, ale s novou euronormou šel do kytek. Takže asi takhle.
. Pán se ptal konkrétně na 307 v naftě, tak jsem zkusil poradit. Nevydal jsem se cestou častého místního folklóru, abych mu nutil něco jiného - jsem zvyklý odpovídat na otázku. Řekl bych, že jsem v rámci zadání sesumíroval jakous takous odpověď, která ovšem není dogmatická. Ojetou 307 bych si nekoupil ani v benzínu, jedině tak po sobě. Ale na to se mě nikdo neptal
. Vaše "ceny" jsou lehce mimo, i ta spojka s 2 hmotou se dneska dá pořídit levněji. U některých motorů se dá nahradit jednohmotou, netvrdím, že u 307, nezjišťoval jsem. Ale zbytečně zde šíříte poplašné zprávy, aniž by jste nabídl řešení - "jít do benzínu" je moc krátká info. Ta by měla být vyvážená, takže když vychrlíte odstavec plamenných slov co ne, očekával bych podobné kvantum informací co ano.
). Jen klasický hospodský kecy a mystifikace (Tonda kamarád říkal, woe...)
. S tím skákala manželka po městě... Já mám na starosti firemní park cca 10 aut od osobáků přes pickupy po dodávky, proto mám detailní přehled, jaký jsou náklady na onu C5 - někdy ve 160tkm měněn EGR (7tis Kč), jinak nic. Repase vstřiků v "normálním" servise (jezdím do dílny se specializací na PSA) 6-7 tKč/ks (preventivně zjištěno, dělá to pro ně diesel servis externě). Nedokončená regenerace - úsměvné - ona když ta kontrolka svítí, tak se nemá vypínat motor (ale to by se musel přečíst manuál, že jo). Osobně jezdím se 406 2,2 HDi, FAP to má taky. Kupovaná jako ojetá s nájezdem 140tkm, dnes po 5,5 letech 314tkm. "Provoz" FAPu za celou tu dobu vyšel na cca 10 tKč (předchozí majitel se toho zbavil včas, takže první dolití aditiva i vyčištění bylo na mě, pak byl přesně 160tkm klid). Asi to bude taky o zacházení, 220 tkm mě vydrží spojka i na dodávce, ta 406 má spojku, turbo, vstřiky pořád původní. Takže mi z toho vychází, že jste se k tomu choval jak k benzínu, a ještě z Vás měli v servisu velkou radost (a srandu k tomu). Jinak naftová 1,6 je kupodivu nejdoporučitelnější motor do 307 - já bych se verze 110k nebál navzdory přítomnosti FAPu, ale kdo se bojí, ať si vezme 90k bez něj. Benzínová 1,6 je při plném zatížení na dnešní poměry slabá, občas zůstanou viset ventily (mně se to naštěstí nestalo), 2 litr žere a nejede. Ještě do r. 2000 (měl jsem ho v předchozí 406) byl v poho, ale s novou euronormou šel do kytek. Takže asi takhle.
. Pán se ptal konkrétně na 307 v naftě, tak jsem zkusil poradit. Nevydal jsem se cestou častého místního folklóru, abych mu nutil něco jiného - jsem zvyklý odpovídat na otázku. Řekl bych, že jsem v rámci zadání sesumíroval jakous takous odpověď, která ovšem není dogmatická. Ojetou 307 bych si nekoupil ani v benzínu, jedině tak po sobě. Ale na to se mě nikdo neptal
. Vaše "ceny" jsou lehce mimo, i ta spojka s 2 hmotou se dneska dá pořídit levněji. U některých motorů se dá nahradit jednohmotou, netvrdím, že u 307, nezjišťoval jsem. Ale zbytečně zde šíříte poplašné zprávy, aniž by jste nabídl řešení - "jít do benzínu" je moc krátká info. Ta by měla být vyvážená, takže když vychrlíte odstavec plamenných slov co ne, očekával bych podobné kvantum informací co ano.
). Jen klasický hospodský kecy a mystifikace (Tonda kamarád říkal, woe...)
. S tím skákala manželka po městě... Já mám na starosti firemní park cca 10 aut od osobáků přes pickupy po dodávky, proto mám detailní přehled, jaký jsou náklady na onu C5 - někdy ve 160tkm měněn EGR (7tis Kč), jinak nic. Repase vstřiků v "normálním" servise (jezdím do dílny se specializací na PSA) 6-7 tKč/ks (preventivně zjištěno, dělá to pro ně diesel servis externě). Nedokončená regenerace - úsměvné - ona když ta kontrolka svítí, tak se nemá vypínat motor (ale to by se musel přečíst manuál, že jo). Osobně jezdím se 406 2,2 HDi, FAP to má taky. Kupovaná jako ojetá s nájezdem 140tkm, dnes po 5,5 letech 314tkm. "Provoz" FAPu za celou tu dobu vyšel na cca 10 tKč (předchozí majitel se toho zbavil včas, takže první dolití aditiva i vyčištění bylo na mě, pak byl přesně 160tkm klid). Asi to bude taky o zacházení, 220 tkm mě vydrží spojka i na dodávce, ta 406 má spojku, turbo, vstřiky pořád původní. Takže mi z toho vychází, že jste se k tomu choval jak k benzínu, a ještě z Vás měli v servisu velkou radost (a srandu k tomu). Jinak naftová 1,6 je kupodivu nejdoporučitelnější motor do 307 - já bych se verze 110k nebál navzdory přítomnosti FAPu, ale kdo se bojí, ať si vezme 90k bez něj. Benzínová 1,6 je při plném zatížení na dnešní poměry slabá, občas zůstanou viset ventily (mně se to naštěstí nestalo), 2 litr žere a nejede. Ještě do r. 2000 (měl jsem ho v předchozí 406) byl v poho, ale s novou euronormou šel do kytek. Takže asi takhle.
?), jedině tak starou atmosféru na rozvoz pizzy
. Časem budou všechny nafty s filtrem a dvouhmotou, všechny benzíny s turbem (a dvouhmotou taky). Ten finanční tok se zkrátka změnil - nová auta jsou za pakatel, ale vyžadujou častější výměnu za nový, nebo brutální servisní zásahy. Dřív vydržela televize 20 let a víc, dneska se kupujou nový pomalu po 5. To samý ledničky, pračky a pod. Kapitalismus je zkrátka založenej na nadprodukci
?), jedině tak starou atmosféru na rozvoz pizzy
. Časem budou všechny nafty s filtrem a dvouhmotou, všechny benzíny s turbem (a dvouhmotou taky). Ten finanční tok se zkrátka změnil - nová auta jsou za pakatel, ale vyžadujou častější výměnu za nový, nebo brutální servisní zásahy. Dřív vydržela televize 20 let a víc, dneska se kupujou nový pomalu po 5. To samý ledničky, pračky a pod. Kapitalismus je zkrátka založenej na nadprodukci
?), jedině tak starou atmosféru na rozvoz pizzy
. Časem budou všechny nafty s filtrem a dvouhmotou, všechny benzíny s turbem (a dvouhmotou taky). Ten finanční tok se zkrátka změnil - nová auta jsou za pakatel, ale vyžadujou častější výměnu za nový, nebo brutální servisní zásahy. Dřív vydržela televize 20 let a víc, dneska se kupujou nový pomalu po 5. To samý ledničky, pračky a pod. Kapitalismus je zkrátka založenej na nadprodukci