0
späť
 

diskuze k tématu: Opel uvádí novou generaci zážehových motorů

kategórie zaradenia témy: německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.05.2012 12:51, Nekoupím
Tak už vím co si nekoupím. Současná 1,6 turbo žere i stromy kolem cesty a nová nebude o nic lepší. Navíc ztrácí jednu z mála posledních výhod benzínového motoru, proti dieselu, spočívající v jednoduchosti - tento motor již jednoduchý není ani omylem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.05.2012 13:34, Sranda teprve začne
Pavlik napísal:
Tak už vím co si nekoupím. Současná 1,6 turbo žere i stromy kolem cesty a nová nebude o nic lepší. Navíc ztrácí jednu z mála posledních výhod benzínového motoru, proti dieselu, spočívající v jednoduchosti - tento motor již jednoduchý není ani omylem.
A co když i přímovstřikové benzíny budou muset mít filtry pevných částic? Jak víme, přímý vstřik umí udělat pěkné saze. Ve starých osobních autech nám po městech zakážou jezdit (Avie a vylágrované dodávky budou v pohodě).... Co pak? Se z těch emisí fakt brzy po*ereme! EU rádoby zachraňuje planetu a zbytek světa na to kašle. Přitom by bylo daleko výhodnější postavit u stanic metra nebo u nádraží MHD neplacená parkoviště, na kterých se dá zaparkovat i po 8 hodině ranní a dodělat obchvaty. Ovzduší i hlučnost by se pak v centru výrazně zlepšily i bez buzerace a zavádění populistických a peněženky ždímajících ekoopatření.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.05.2012 15:19, RE: Sranda teprve začne
Paul napísal:
A co když i přímovstřikové benzíny budou muset mít filtry pevných částic? Jak víme, přímý vstřik umí udělat pěkné saze. Ve starých osobních autech nám po městech zakážou jezdit (Avie a vylágrované dodávky budou v pohodě).... Co pak? Se z těch emisí fakt brzy po*ereme! EU rádoby zachraňuje planetu a zbytek světa na to kašle. Přitom by bylo daleko výhodnější postavit u stanic metra nebo u nádraží MHD neplacená parkoviště, na kterých se dá zaparkovat i po 8 hodině ranní a dodělat obchvaty. Ovzduší ...
Ohledně sazí je mezi vznětovým a zážehovým motorem podstatný rozdíl. Nafta se vstřikuje do vysokého protitlaku a vysoké teploty. Ideálně po odparu se vznítí, avšak se může vznítit, ještě, ještě jako kapalina, což právě způsobí saze (jsou to vlastně uhlovodíkové řetězce pevného skupenství). Přímovstřikový benzín sice také vstřikuje palivo přímo do válce, ale to je zažehnuto až svíčkou po vypaření. Kapalné tedy nehoří a saze vzniknou o několik řádů v nižší míře (nic není dokonalé).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.05.2012 15:30, RE: Sranda teprve začne
David V napísal:
Ohledně sazí je mezi vznětovým a zážehovým motorem podstatný rozdíl. Nafta se vstřikuje do vysokého protitlaku a vysoké teploty. Ideálně po odparu se vznítí, avšak se může vznítit, ještě, ještě jako kapalina, což právě způsobí saze (jsou to vlastně uhlovodíkové řetězce pevného skupenství). Přímovstřikový benzín sice také vstřikuje palivo přímo do válce, ale to je zažehnuto až svíčkou po vypaření. Kapalné tedy nehoří a saze vzniknou o několik řádů v nižší míře (nic není dokonalé).
Já spíš čekám, že EU přijde s jinou normou měření emisí. Současná laboratorní norma je při porovnání s realitou nefunkční, jak dobře dokumentuje rozdíl papírové a skutečné spotřeby moderních turbo benzínů. A taková norma zařízne všechny: diesely neprojdou přes NOx a benzíny přes CO2 - a bude po srandě.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.