0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra G 1.6 16V - jak na problémy s chodem motoru?

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.09.2011 11:00, RE: Svíčky - diagnostika
David V napísal:
Katalyzátor zničí buď olej nebo dlouhodobě bohatá směs. Na měření emisí by tomu měli přijít na kloub. Pokud emise budou OK (o řád nižší než předepsané limity 0,5 pro volnoběh a 0,3 pro 3000rpm), tak se pravděpodobně jednalo o vadný katalyzátor nebo byl ve výfukovém potrubí nějaký nátěr, který kat poškodil. Troufám si tvrdit, že pokud emise dopadnou dobře, další katalyzátor se neucpe.
Jednou je to starý vergl od Opelu, tak už se s tím nedá nic dělat. Nepomůže nic. Ani výměna katalyzátrou (cože???? 20 000??? Tak u prasat z Opelu možná jo... já platil 6000 a výměna zdarma... originál na 2.0, ale v náhradách), ani svíčky, ani L klapka, ani trubice sání, ani cívka, ani rozdělovač, ani čidla, ani čerpadlo, ani filtry, ani výfuk....je to Opel...tomu nepomůže už nic. A v servisech Opelu nepracují ataomoví fyzikové (ten by se při hledání těhle složitách závad klidně uplatnil...), ale prasata z učňáků, přijímací technici s tituly Dis, kopáči, metaři...apod. Dokonce v Ostravě pracoval v jednom z těch dvou slavných Opelů LADIČ HOUSLÍ!!!!!!!! Dokonce se mi s tím chlubil, když jsem jeli na přebírací jízdu. "Víte, pane, já celý život ladil housle a basy, ale to neneslo, tak jsem chíli dělal v pizzerii a nakonec jsem to zapíchl tady a nestěžuju si... ladění houslí není o moc jiné, než naladil motor... fakt si nedělím srandu. Za diagnostiky jsem tam platil kolem pětistovky... pak jsem zjisitl, že si ji můžu udělat doma sám...hahahaha....stačilo propojit drátkem kontakty ve zdířce...a blikat... pokaždé ta Oplovská velediagnostika ukázala něco jiného...chudá směs, bohatá směs. chudá směs, bohatá směs, chudá směs, bohatá směs.... koupil jsem katalyzátor a originální lambdu a přes STK jsem prošel jenom díky úplatku...měl jsem 4 horší hodnoty, že je předpis pro můj motor... Opel se prostě posral a byl konec... dal jsem ho zadarmo na díly...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.09.2011 11:17, RE: Svíčky - diagnostika
gablenz napísal:
Jednou je to starý vergl od Opelu, tak už se s tím nedá nic dělat. Nepomůže nic. Ani výměna katalyzátrou (cože???? 20 000??? Tak u prasat z Opelu možná jo... já platil 6000 a výměna zdarma... originál na 2.0, ale v náhradách), ani svíčky, ani L klapka, ani trubice sání, ani cívka, ani rozdělovač, ani čidla, ani čerpadlo, ani filtry, ani výfuk....je to Opel...tomu nepomůže už nic. A v servisech Opelu nepracují ataomoví fyzikové (ten by se při hledání těhle složitách závad klidně uplatnil...), al...
Hele Gablenzi, myslím, že už to trochu přeháníš. Poslední Opel, co jsi měl je Vectra A, kde nejmladší exempláře mají 16 let. Tehdy na tom byly všechny automobilky s diagnostikou podobně. To, že někde pracují špatní technici nedělá z Opela apriori špatné auto. Já se taky nesměju Tvojí Alfě, i když na Alfu mám podobný názor jako ty na Opela. Ta se taky musí na rukou nosit, aby se nešvihl motor nebo nevymlátila náprava....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.09.2011 11:17, RE: Svíčky - diagnostika
gablenz napísal:
Jednou je to starý vergl od Opelu, tak už se s tím nedá nic dělat. Nepomůže nic. Ani výměna katalyzátrou (cože???? 20 000??? Tak u prasat z Opelu možná jo... já platil 6000 a výměna zdarma... originál na 2.0, ale v náhradách), ani svíčky, ani L klapka, ani trubice sání, ani cívka, ani rozdělovač, ani čidla, ani čerpadlo, ani filtry, ani výfuk....je to Opel...tomu nepomůže už nic. A v servisech Opelu nepracují ataomoví fyzikové (ten by se při hledání těhle složitách závad klidně uplatnil...), al...
jak říkají Němci - Každé auto se jednou stane Opelem :)
reagovať
brumla
počet príspevkov1
dátum registrácie10.11.2017
Piatok 10.11.2017 15:23, Opel škubání
No Astra H rok 2011 - jelo to, potom škubal, nakonec svítila kontrolka katalyzátoru.

Jelo to pomalu, na 1/2 výkonu.

Najeto 60 000 km



Zapalovací cívka - 1 z 4 odešla


Teď jsem vyndal 9000 Kč v servisu (dali novou cívku) a jezdím dál.............
reagovať
Andrej_x
počet príspevkov1
dátum registrácie21.09.2018
Sobota 22.09.2018 22:55, Opel Meriva 2003 Z16XE - Zapaľovacia lišta DELPHI po 205000 km
Zdravím spolubojovníkov s Nemeckou „kvalitou“ menom Opel. Ako som sa nedávno dočítal na fóre zapaľovacia lišta DELPHI ma približnú životnosť 150000km. Moja začala blbnúť cca po 195000km ale len na LPG, tak som okrem základných pokusov ako výmena sviečok, filtrov aj LPG, oleju a tak. No pred dvomi mesiacmi, som to občasné trhanie pri nízkych otáčkach a zošliapnutom plynovom pedáli, tak že automatika aj keď pri akcelerácií ale ešte nepodraďovala a držala otáčky pod 2000, ale vždy len po zahriatí motora spozoroval už aj na benzíne.
Čo sa týka pokazenej, alebo skôr začínajúceho konca zapaľovacej lišty, tak nikde som sa nedočítal základnej informácie, že poškodenie sa prejavuje až po zahriatí lišty. Tak som to riskol a kúpil novú za 40,-€, lebo po kontrole kompresie, ktorá bola na všetkých valcoch v poriadku, bola lišta ďalší článok v poradí. Tento pokus sa oplatil, bola to chybná zapaľovacia lišta.
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.