0
späť
 

diskuze k tématu: Opel Astra 1.6 16V

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 01:39, Jo, slušné autičko
S Opelem, sice Vectrou 1,8l, jsem se taky dost najezdil, byla to služební kára, ale při pravidelném servisu se odvděčila bezporuchovou jízdou a vysokou spolehlivostí. Akorát bacha na centrál. Dvakrát to "spadlo" a to se dovnitř prostě nedostaneš. Spotřeba ve městě taky dost narůstala, ale mimo i plně naložená Vectra jela za 7l/100 km. Přesto si rejpnu: Pro čtyřčlennou rodinu Astru hatchback??? No, já nevím, jestli jste neměl jít aspoň do kombíka.
Nicméně přeju hodně šťastných kilometrů s tímto nenápadným, ale spolehlivým autem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 07:19, RE: Jo, slušné autičko
anonym napísal:
S Opelem, sice Vectrou 1,8l, jsem se taky dost najezdil, byla to služební kára, ale při pravidelném servisu se odvděčila bezporuchovou jízdou a vysokou spolehlivostí. Akorát bacha na centrál. Dvakrát to "spadlo" a to se dovnitř prostě nedostaneš. Spotřeba ve městě taky dost narůstala, ale mimo i plně naložená Vectra jela za 7l/100 km. Přesto si rejpnu: Pro čtyřčlennou rodinu Astru hatchback??? No, já nevím, jestli jste neměl jít aspoň do kombíka.
Nicméně přeju hodně šťastných kilometrů s tímto n...
...a ja si zase rejpnu ohledne spotreby na dalnici plne auto+kola za 6 litru no nevim nevim
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 07:48, bouračka
...z jakýho důvodu to má vyměněný dveře,se autor nezmínil...
(nelícují a mají jiný odstín)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 07:48, Astra
S antikorozní ochranou u Opela vyrobeného před 10 a více lety nevím. Auta jsou podle mě dost náchylná na rez.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 07:54, RE: bouračka
leon napísal:
...z jakýho důvodu to má vyměněný dveře,se autor nezmínil...
(nelícují a mají jiný odstín)
to nejsou dvere, ale levy predni blatik
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 08:29, RE: Astra
PV napísal:
S antikorozní ochranou u Opela vyrobeného před 10 a více lety nevím. Auta jsou podle mě dost náchylná na rez.
Švagr měl kombi r.v 95 a měl totálně shnilé 5. dveře, prahy a spoustu dalších věcí, v tomto ohledu si Astra F může s Felicií tykat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 08:47, RE: Astra
MirekS napísal:
Švagr měl kombi r.v 95 a měl totálně shnilé 5. dveře, prahy a spoustu dalších věcí, v tomto ohledu si Astra F může s Felicií tykat.
Dobrá antikorozní ochrana u astry F? To si děláš legraci? Dobrá výbava u aut dovezených ze zahraničí je pravda, ale většinou jsou všechna auta buď nabořená nebo mají najetou takovou porci kilometrů a tudíž přetočený tachometr. Raději ruce pryč od dovozů!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 08:52, 1.6 16v
anonym napísal:
S Opelem, sice Vectrou 1,8l, jsem se taky dost najezdil, byla to služební kára, ale při pravidelném servisu se odvděčila bezporuchovou jízdou a vysokou spolehlivostí. Akorát bacha na centrál. Dvakrát to "spadlo" a to se dovnitř prostě nedostaneš. Spotřeba ve městě taky dost narůstala, ale mimo i plně naložená Vectra jela za 7l/100 km. Přesto si rejpnu: Pro čtyřčlennou rodinu Astru hatchback??? No, já nevím, jestli jste neměl jít aspoň do kombíka.
Nicméně přeju hodně šťastných kilometrů s tímto n...
Kamos ma slabsiu motorovu verziu 1.6 8V - 55KW, ta aspon nezere olej a je spolahliva. Viackrat sa tu pisalo, ze vtedajsie 1.6 - 16v jednotky mali spatnu ovalitu piestov, preto zrali olej a tak, tieto motory nic moc teda...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 09:30, r
taky mi to přijde jako blbost, ta spotřeba na dálnici to by neměl i kdyby se ...... a to samí i ta antikor. ochrana. A taky asi jste rodina trpaslíků že se do toho v pohodě naskládáte???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 09:41, nebourané?
Ten blatník byl stříkaný a asi to bylo lehce bořeno.pokud je to však dobře opraveno-no problem.jinak 16V motory na astře jsou dost dobré akorát je třeba kontrolovat hladinu oleje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 09:51, RE: 1.6 16v
bubu napísal:
Kamos ma slabsiu motorovu verziu 1.6 8V - 55KW, ta aspon nezere olej a je spolahliva. Viackrat sa tu pisalo, ze vtedajsie 1.6 - 16v jednotky mali spatnu ovalitu piestov, preto zrali olej a tak, tieto motory nic moc teda...
To bubu: U nového motoru nemůžou mít písty ovalitu (to ehm jaksi na soustruhu nejde udělat...), mají pouze kuželovitost a ta mohla být z výroby špatně navržená. Ovalita vzniká až opotřebením a to především u válců.

Jinak Astra hnije jako přezrálý hrušky. Nikdy jsem v takové sračce neseděl, zato jsem seděl a jel v Puntu a bylo uvnitř až nečekaně prostorné. Tady pan recenzent při svých 6000km které ročně ujede naštěstí nepozná jakou sračku si koupil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 10:14, RE: nebourané?
bruno napísal:
Ten blatník byl stříkaný a asi to bylo lehce bořeno.pokud je to však dobře opraveno-no problem.jinak 16V motory na astře jsou dost dobré akorát je třeba kontrolovat hladinu oleje.
Na voze jsou s největší pravděpodobností měněny dveře, nikoliv blatník.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 10:31, RE: 1.6 16v
Ivoss napísal:
To bubu: U nového motoru nemůžou mít písty ovalitu (to ehm jaksi na soustruhu nejde udělat...), mají pouze kuželovitost a ta mohla být z výroby špatně navržená. Ovalita vzniká až opotřebením a to především u válců.

Jinak Astra hnije jako přezrálý hrušky. Nikdy jsem v takové sračce neseděl, zato jsem seděl a jel v Puntu a bylo uvnitř až nečekaně prostorné. Tady pan recenzent při svých 6000km které ročně ujede naštěstí nepozná jakou sračku si koupil.
O motorech v oplu jsem už hodně četl, psalo se, že 1.6 8V 55 kW (sice starý) byl dobrý, ale první 1.6 16V měli velmi nízkou životnost. Po nějakých 100 tis. km vyžadoval velkou opravu. Nevím co je na tom ale pravdy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 12:08, RE: Jo, slušné autičko
pola napísal:
...a ja si zase rejpnu ohledne spotreby na dalnici plne auto+kola za 6 litru no nevim nevim
5-6 litru s kolama na strese je totalni nesmysl. kdyz se k tomu prida zminka o "dokonale antikorozni ochrane" u stareho opla, tak mi z toho vychazi dalsi aprilova recenze, kdy si z nas autor dela srandu.Nebo je to clovek, ktery o svem aute nevi nic, coz je taky mozne, kdyz za dva roky najel pouhych 12tisic km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 12:31, RE: 1.6 16v
Ivoss napísal:
To bubu: U nového motoru nemůžou mít písty ovalitu (to ehm jaksi na soustruhu nejde udělat...), mají pouze kuželovitost a ta mohla být z výroby špatně navržená. Ovalita vzniká až opotřebením a to především u válců.

Jinak Astra hnije jako přezrálý hrušky. Nikdy jsem v takové sračce neseděl, zato jsem seděl a jel v Puntu a bylo uvnitř až nečekaně prostorné. Tady pan recenzent při svých 6000km které ročně ujede naštěstí nepozná jakou sračku si koupil.
Ty ses sracka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 12:47, Koroze
Na tom autě byl jednoznačně lakovaný blatník, dveře jsou ale taky popadlé ( může to být ale pantem). Astry hnijí úplně stejně jako Kadeti, jeko Felicie ( a potkat nějakou z 90 let bez koroze je zázrak), ovšem viděl jsem i Astru B (pozink) se shnilými lemy. Dané auto ale může být výjimka, např. švagrova Felicie z r. 1995 s 150tis. najeto a častým parkováním venku je bez zjevné koroze vč. pátých dveří - ovšem pravidelná údržba - dutiny a spodek každé 2 roky. Dalším příkladem jsou dvě FE z r. 1999. které máme v práci - obě provozovány stejně, obě parkují venku, kupovány stejný den, jedna ohnilá, druhá OK.
Jinak motor 1,6 16V jede slušně, jen u prvních ročníků byla vada napínáku a známému se to dvakrák v rozmezí 10tis.km potkalo. Vše řešil servis OPEL na záruku, později byla dokonce svolávačka (tedy min. v Německu) myslím rok 1995 nebo 1996.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 13:25, RE: Astra
PV napísal:
S antikorozní ochranou u Opela vyrobeného před 10 a více lety nevím. Auta jsou podle mě dost náchylná na rez.
Já měl corsu r. 96 a před dvěma rokama jsem ji prodal, auto hnilo kolem dokola a vod tý doby mi Opel nesmí do domu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 14:51, RE: Astra
Martin napísal:
Já měl corsu r. 96 a před dvěma rokama jsem ji prodal, auto hnilo kolem dokola a vod tý doby mi Opel nesmí do domu.
Já zase na corsu nemůžu nadávat.Měl jsem také r.v.96 a sloužila mi 4 roky bez problémů a to stála celý rok venku,navíc měla jen základní údržbu.Co mi u ní vadilo,že nemá spodní kryt motoru,který ji chrání před nečistotmi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 15:49, RE: Jo, slušné autičko
anonym napísal:
S Opelem, sice Vectrou 1,8l, jsem se taky dost najezdil, byla to služební kára, ale při pravidelném servisu se odvděčila bezporuchovou jízdou a vysokou spolehlivostí. Akorát bacha na centrál. Dvakrát to "spadlo" a to se dovnitř prostě nedostaneš. Spotřeba ve městě taky dost narůstala, ale mimo i plně naložená Vectra jela za 7l/100 km. Přesto si rejpnu: Pro čtyřčlennou rodinu Astru hatchback??? No, já nevím, jestli jste neměl jít aspoň do kombíka.
Nicméně přeju hodně šťastných kilometrů s tímto n...
kamos ma astru 95...hnije jak hruska, proste vsade.
Ako konkurencia vtedajsieho golfu3 by u mna neuspela, bral by som vw.
Motor 1.6 8V 55kw je nevyrazny, ale za to drzak.
Ak Astaru, tak jedine G, kludne 1.6 16V. (aj ta 1.4 16V nie je udajne zla).
Flasu oleja vsak treba nosit tak, ci tak
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 17:20, RE: 1.6 16v
Ivoss napísal:
To bubu: U nového motoru nemůžou mít písty ovalitu (to ehm jaksi na soustruhu nejde udělat...), mají pouze kuželovitost a ta mohla být z výroby špatně navržená. Ovalita vzniká až opotřebením a to především u válců.

Jinak Astra hnije jako přezrálý hrušky. Nikdy jsem v takové sračce neseděl, zato jsem seděl a jel v Puntu a bylo uvnitř až nečekaně prostorné. Tady pan recenzent při svých 6000km které ročně ujede naštěstí nepozná jakou sračku si koupil.
to ivoss ?
ne ? a co kdyz je vreteno vyosene nebo haze hlava ?
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.