0
späť
 

diskuze k tématu: Náhrada za Punto do 100 tisíc Kč? Vybrali jsme dva vozy

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 13:12, rada
Jaro to obrazek: Obrazek byl změněn redakcí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 14:09, rada
Kdybych byl na pánovém místě, tak bych si koupil Volvo řady 9xx už buď s namontovaným LPG nebo bych si ho tam nechal namontovat. Spotřeba v LPG by se rovnala asi 5-6 litrům benzínu, takže bych měl luxusní, bezpečné a spolehlivé auto.

Já už ho mám hodně let, takže můžu doporučit. A při dnešních cenách se už do 100 tisíc může vlézt i s Volvem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 15:04, rada
Dobrý den,chtel bych poradit ....Fiat Mareu..... 1.9 jtd nebo 1.9 td zere do 5 litru nafty a je celkem dost sviznejsi ja jsem mel 1.9 td a stou jsem najel 400 000 tisic km ted mam 1.9 jtd a ta je jeste lepsi je tichši
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 16:11, rada
Kurňa, jak "citroenak" doporučuje Xsaru na elektronech a s Angeleyes - to se nedá odolat. V tom případě je Xsara to pravé auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 19:25, rada
jen malé shrnutí, jako nadprůměrně spolehlivá auta tu máme Xsaru, Stilo, Mareu, Leona, snad jsem nic nevynechal. Ještě bych doporučil Alfu a Saab :) tak zas zítra, hezký večer.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 20:36, rada
kdyz uz se tu nakousl ten plyn, co takovy subárko s LPG? spolehlivost má, nízký náklady na palivo taky a urcite to dobre aj pojedééééééééé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.10.2011 21:19, rada
Tomi a Rojack su velky fachmani, ktori jediny poznaju dobre auta, pocuvajte ich. K tej xsare, treba si to lepsie precitat rojack, potom mozno pochopis co tam je.Sry za flame..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.10.2011 09:04, Opel Astra G
Astra G by asi byla taky moje volba. Taky me napadla jako prvni, v celotydeni diskusi jsem ji ale myslim ani nezahlidl. Ceny techto vozu jako ojetych jsou podle me nizsi hlavne proto, ze se v dobe prodeje Astry H starsi Astra G prodavala jako Classic II s cenovkou jiz od 289 tisic, takze v dobe pred krizi, kdy ceny aut byly jeste podstatne vyssi to byla velmi dobra volba a alternativa treba k vsudypritomne fabii s motorem 1.4. Proto se v inzeratech objevuje hodne techto aut relativne mladych s kilometrickym probehem do 100tkm a s peknou cenovkou. Mám moznost obcas jet s Astrou s motorem 1.4 66kW pohanenou retezem (rok 2006) a na tento objem nejede vubec spatne. Auto ma kratsi prevody, coz odpovida mensimu objemu motoru a nuti cloveka tento motor trochu vytacet, jemu to ale problem nedela a neodmenuje se za to ani vyssi spotrebou. Hranice maxima otacek lezi myslim na urovni 6500. Prumernou spotrebu si auto drzi na urovni 6,7 litru s nadpolovicni vetsinou jizd do delky 10 km. Pokud bych mel tak maly kilometrovy probeh, jak tazatel, tak bohate staci.Na druhou stranu dieselu bych se zde asi vyhnul, neprijde mi rentabilni.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.10.2011 10:06, RE: Opel Astra G
Alkantpan napísal:
Astra G by asi byla taky moje volba. Taky me napadla jako prvni, v celotydeni diskusi jsem ji ale myslim ani nezahlidl. Ceny techto vozu jako ojetych jsou podle me nizsi hlavne proto, ze se v dobe prodeje Astry H starsi Astra G prodavala jako Classic II s cenovkou jiz od 289 tisic, takze v dobe pred krizi, kdy ceny aut byly jeste podstatne vyssi to byla velmi dobra volba a alternativa treba k vsudypritomne fabii s motorem 1.4. Proto se v inzeratech objevuje hodne techto aut relativne mladych s k...
Problém starších ročníků tohoto auta je, podobně jako u focusu, koroze. Viděl jsem ji na garážované, nikdy nebourané astře z prvních let výroby, která má doteď najeto velmi málo (pod 100 tkm) v jediné rodině. A subjektivně vevnitř je to již velmi archaické auto - je dost znát, že interiér je ještě starší než u punta II, kterým ten tazatel jezdí dnes - focus I to částečně maskuje tou svou atypickou deskou, kde je nejvíc za optickým zenitem snadno vyměnitelné rádio. Ale až na tu korozi je ta astra OK, rozhodně to není tak katastrofální, jako u její předchozí generace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.10.2011 13:23, RE: Opel Astra G
Giorgio napísal:
Problém starších ročníků tohoto auta je, podobně jako u focusu, koroze. Viděl jsem ji na garážované, nikdy nebourané astře z prvních let výroby, která má doteď najeto velmi málo (pod 100 tkm) v jediné rodině. A subjektivně vevnitř je to již velmi archaické auto - je dost znát, že interiér je ještě starší než u punta II, kterým ten tazatel jezdí dnes - focus I to částečně maskuje tou svou atypickou deskou, kde je nejvíc za optickým zenitem snadno vyměnitelné rádio. Ale až na tu korozi je ta astra...
Astra G by již měla mít plně pozinkovanou karoserii - pokud se nepletu, tak jako prvni Opel vubec. Máme v rodině jednu 1.6 16V z r. 1999 a krom jednoho zadního lemu se koroze neobjevila zatím nikde. Tento zadní lem byl ale poškozený a opravený již před koupí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.10.2011 18:41, Focus
Petr-Tipcars: Zatím vede Astra, takže si dovoluji snížit její náskok o jeden bod a doporučit Ford první generace. Pokud se pán nebojí a vejde se mu do finančního limitu i osmnáctistovka, bude při obdobné spotřebě (cca 8 litrů) disponovat i výkonovou rezervou. Plus velice, ale velice dobré jízdní vlastnosti a má zaděláno i na požitek z jízdy. Lze vyzdvihnout i řízení, ve všech těchto ohledech má Ford nad Astrou G navrch. Samozřejmě je nutno vybrat dobrý kus...Je pravda, že při krátkých trasách je asi rozumnější 1.6ka, nicméně trápit se bude stejně, takže bych se té 1.8 nebál...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.10.2011 18:42, RE: Focus
anonym napísal:
Petr-Tipcars: Zatím vede Astra, takže si dovoluji snížit její náskok o jeden bod a doporučit Ford první generace. Pokud se pán nebojí a vejde se mu do finančního limitu i osmnáctistovka, bude při obdobné spotřebě (cca 8 litrů) disponovat i výkonovou rezervou. Plus velice, ale velice dobré jízdní vlastnosti a má zaděláno i na požitek z jízdy. Lze vyzdvihnout i řízení, ve všech těchto ohledech má Ford nad Astrou G navrch. Samozřejmě je nutno vybrat dobrý kus...Je pravda, že při krátkých trasách je...
Petr-Tipcars: Aha, opravuji sám sebe, krátké trasy se nekonají...takže bych se opravdu nebál jít do větší kubatury...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.10.2011 23:12, RE: Opel Astra G
duch napísal:
Astra G by již měla mít plně pozinkovanou karoserii - pokud se nepletu, tak jako prvni Opel vubec. Máme v rodině jednu 1.6 16V z r. 1999 a krom jednoho zadního lemu se koroze neobjevila zatím nikde. Tento zadní lem byl ale poškozený a opravený již před koupí.
Ano Géčková Astra již má plný pozink a osobně bych byl teda pro Astru G 1.8 16V v jen a pouze výkonové verzi 92kw, spotřeba běžně kolem 7-7,5l/100km a výkonová rezerva je skvělá. Navíc 1.8 16V mají již promněnlivé sání, což znamená, že odspodu jsou docela živé. Doporučuji modely 2003+, což byly poslední modely vyráběné v D ještě v plném provozu a ne jako pozdější modely Classic z Polska, což už jsou trochu "ošulené" verze. Za mě 1.8 16V 92kw z roku 2003+.
Rozvody jsou sice řemen, ale tento typ má interval 90.000km.

Hodně štěstí při výběru.

PS: kolega níže píše o Focusu I gen., v jízdních vlastnostech je určitě o něco lepší než Géčko, ale jen kvůli totálně hnusnému interiéru bych si jej nekoupil. Každou jízdu to mít před očima...Už jen ta myšlenka mě od Focusu odrazuje...fuj
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.10.2011 23:15, RE: Focus
anonym napísal:
Petr-Tipcars: Aha, opravuji sám sebe, krátké trasy se nekonají...takže bych se opravdu nebál jít do větší kubatury...
Focus jsem neřídil, ale Géčko má hydraulický posilovač, což má výtečnou zpětnou vazbu a řízení je v Géčku vynikající. Osobně můžu potvrdit...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.10.2011 20:06, RE: Opel Astra G
zigi napísal:
Ano Géčková Astra již má plný pozink a osobně bych byl teda pro Astru G 1.8 16V v jen a pouze výkonové verzi 92kw, spotřeba běžně kolem 7-7,5l/100km a výkonová rezerva je skvělá. Navíc 1.8 16V mají již promněnlivé sání, což znamená, že odspodu jsou docela živé. Doporučuji modely 2003+, což byly poslední modely vyráběné v D ještě v plném provozu a ne jako pozdější modely Classic z Polska, což už jsou trochu "ošulené" verze. Za mě 1.8 16V 92kw z roku 2003+.
Rozvody jsou sice řemen, ale tento typ ...
1.8 motor, no bylo by to pekne. Jenze to ma jeden hacek. V nabidce ojetin jsem nenasel skoro zadne s cenovkou do 100 tKč a rokem vyroby alespon 2002 aby si polepsi alespon o jeden rok. 1.6 bych vynechal takze zustava ta 1.4. Neni spatna a v porovnani treba s Octavii I ma jednu vyhodu. Auta vnitrnim prostorem skoro srovnatelna (Astra ma vzadu navrch) akorat ze Octavia s motorem 1.4 atmo benzin moc nejede, kdezto Astra s touto motorizaci problem nema a jede... Jinak s tim Focusem souhlasim, jsou auta, ktera me proste nejak neoslovuji a Focus k nim patri... designem...ale to je jen subjektivni pohled.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 23.10.2011 21:08,
Hlavní otázka je, jestli je rozumné, relativně draho, vymněnit 10 let starý odzkoušený a snad udržovaný vůz za 7-8 let starou ojetinu, u které si často nemůžu být jistý původem, nájezdem a už vůbec ne kvalitou údržby
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.10.2011 22:47, RE:
mink napísal:
Hlavní otázka je, jestli je rozumné, relativně draho, vymněnit 10 let starý odzkoušený a snad udržovaný vůz za 7-8 let starou ojetinu, u které si často nemůžu být jistý původem, nájezdem a už vůbec ne kvalitou údržby
Ja osobne bych zustal u Punta II. generace, sam jsem ho mel v 1.2 8V a i na dalnici jsem se v tom citil dobre, cestovni rychlost kolem 120 a byl jsem spokojeny. Pak jsem presedlal na Mondeo 2004 kombi a sice velke a pohodlne a prostorne auto, ale ve finale jsem v tom jezdil beztak sam a vzpominal na parkovani s puntem kde jsem se vesel vsude. Ale menit 10 let stare punto za o zhruba 4 roky mladsi auto s nejistym stavem bych nedelal pokud majitel nutne nepotrebuje vetsi automobil treba kvuli rodine....pokud opravdu nutne potrebuje vetsi auto tak Astra neni spatna (meli jsme v rodine 1.6 2001, ale stale praskali zarovky, ale jinak nic zavazneho). Nebal bych se treba ani VW Bora 1.6.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 19:43, RE: Focus
zigi napísal:
Focus jsem neřídil, ale Géčko má hydraulický posilovač, což má výtečnou zpětnou vazbu a řízení je v Géčku vynikající. Osobně můžu potvrdit...
FORD? ani svemu nepriteli!!! a to jsem odkojeny fordak. Kazde jine auto je lepsi jak ford, vcetne francouzu.
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.