0
späť
 

diskuze k tématu: Mazda 323F - zkušenosti po roce provozu a 180 tis. km.

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 20.02.2010 14:11, RE: ikona
Key1 napísal:
ano, mluvim o verzi SRi, ve ktere citim razy od vozovky dost znacne a patrim mezi ty ridice, kteri se ve meste radeji kanalum vyhybaji :). tuzsi podvozek z aut, kterymi jsem se posledni dobou svezl ... mela snad jen RX7 a u te se tuhost predpoklada . kdyz svou n15 ale srovnam treba s novymi vozy, i o tridu mensimi (fabie, roomster, aygo, 500), tak vsechny se mi zdaly komfortnejsi. nerad bych, aby to vyznelo jako stezovani - pri nakupu jsem vedel, do ceho jdu, jen rikam ze n15 (v me verzi SRi)...
SRi je sportovní varianta. Kdysi jsem řídil dvakrát GTI a svezení to bylo úžasné. jen ty brzdy mi pořišly sakra slabé (u Japonců ale nic neobvyklého) Jo a jakou Mazdu RX-7 jste řídil? To je u nás docela raritní vozidlo. Toto auto, bez ohledu na generaci, patří k mým oblíbeným, ale nikdy jsem v tom nejel na rozdíl od RX-8. Ty jsem měl půjčené dvě, každou s jinak výkonným motorem). Rx-8 je na svezení fantastické auto. Kdo nezkusil Wankel, neví o čem to je. Ta gradace výkonu s otáčkami je nesrovnatelná s ničím. Snad jen ostrý VTEC od Hondy, či VVTLi od Toyoty se s tím může trochu porovnávat. No mážná ještě některé R6 od BMW, jinak nic. V tom mi možná dáte za pravdu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 21.02.2010 14:09, RE: ikona
koos napísal:
SRi je sportovní varianta. Kdysi jsem řídil dvakrát GTI a svezení to bylo úžasné. jen ty brzdy mi pořišly sakra slabé (u Japonců ale nic neobvyklého) Jo a jakou Mazdu RX-7 jste řídil? To je u nás docela raritní vozidlo. Toto auto, bez ohledu na generaci, patří k mým oblíbeným, ale nikdy jsem v tom nejel na rozdíl od RX-8. Ty jsem měl půjčené dvě, každou s jinak výkonným motorem). Rx-8 je na svezení fantastické auto. Kdo nezkusil Wankel, neví o čem to je. Ta gradace výkonu s otáčkami je nesrovna...
priznavam, ze je mi trochu proti srsti oznaceni "sportovni" pro uplne obycejne auto, jakym SRi je. GA16DE je sice zivy a svym projevem velmi sympaticky motor, nicmene sportovni ambice v n15 rozhodne nema, narozdil od SR20DE v GTi verzi. a nepomahaji tomu ani dalsi upravy, ktere SRi oproti Si ma (kratsi zprevodovani, nejspis tvrdsi nastaveni podvozku). SRi je v mych ocich kompromisem pro ridice, kteri chteli n15 v sedanu (potazmo v provedeni s 5 dvermi) a chteli zivejsi svezeni, nez jim nabizela GA14DE.

RX7 jsem mel pujcenou jen jednu, jednalo se o druhou generaci S4 v nejslabsi variante bez turba (kolem 110kW), ale i tak to byl uzasny zazitek, i kdyz jsem mel pozadi sevrene respektem k tomu autu . jako spolujezdec jsem pak okusil silu motoru casteji a na okruhu jsem byl svezen i s dalsimi RX7 druhe generace ve vykonnejsich variantach (s turbem) vcetne jednoho specialu, co mel hodne pres 300 koni. na zaklade toho mohu Vase slova o Wankelu plne potvrdit. Motor jako takovy ma jiste nekolik much, ale dava pocit ze svezeni takovy, ze mu je clovek rad vsechny odpusti.

Btw od kluku co meli moznost se prejet v RX-7 i RX-8 mam informaci, ze nova verze je mene brutalni, nez RX7 a vic urcena pro bezne jezdeni. Osobne jsem v RX8 ale jeste nejel, takze tuto informaci berte s rezervou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.03.2010 21:46, RE: a takoví jsou mezi námi
Ráďa napísal:
"8000 ot/min + náraz v 80km/h do stromu, který vypadal jak po srnce" ..... takovou recenzi napište fixou na vnitřní stranu dveří od kabinky wc, to nemá ani mysl číst, sorry.
Co se ti na 8000 ot/min nezdá? Měl sem GT a vím že tolik točí, jde vidět, že si ho nikdy neměl, tak nekrititzuj
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.03.2010 21:54, RE: ikona
koos napísal:
Krásné auto, jež má jednoznačně čestné místo mezi klasiky japonské produkce. Jako malý kluk jsem byl z "efka" řady BG úplně hotový, ale takových aut bylo mnohem více. Z textu je vidět, že majitel má své auto hodně rád, ale také to, že toho v životě moc neřídil. Tvrdit o staré 323F BG, že má dokonale vyladěný podvozek je velice odvážné. Možná kdyby se autor svezl třeba s oběma "trojkami" měl by rázem na dokonalost podvozku své 323F BG určitě jiný názor. Jen málokterý japonský vůz z počátku devad...
Náhodou bych souhlasil s autorem, berme srovnání s vozy té doby, myslím že eFko nemělo konkurenci
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.10.2011 23:34, HDZdqilUhqDG
fomjVm http://DUIyaPoAghaOOv2A.net
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.10.2011 16:25, bWWuWWjzuAfqIxSicWw
kdKkmW http://aAQKOiop2iLyMpBz.biz
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.