0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel vyměnil Mercedes S za Kii Carnival

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.02.2011 11:24, RE: To je otázka
typek napísal:
Pravda, je lepší si koupit něco lepšího (třeba passata, kterému do 100 tis praskne u TDI PD hlava , nebo tourana s vážnými závadami v konstrukci) než druhořadý ceed
http://www.autobond.cz/download.aspx?dontparse=true&FileID=13
( je to PDF, pro skalní fanoušky VW doporučuji pořadí na straně 3).
No právě že na základě těch testů jsem se pro CEEDa rozhodl a teď toho lituju. Člověk je vpodstatě zajatcem té záruky, nic si nemůže opravit a servisy jsou neschopné/neochotné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.02.2011 23:01, RE: To je otázka
typek napísal:
nemám ani jednu značku, přesto ji apriori nevylučuji z dalších výběrů. Golf není v hledáčku, mám vždy dvě auta, každé pro nějakou příležitost (MPV + něco malého na šontačku) pak mám dva veterány, se kterými jezdím pro radost. Doma mám 15 let komponenty Denon a repro JMlab focal symbol 21, miluju klasické stereo, nějaké domácí kino je mi u prdele. Pak mám 127 plasmu full HD jestli to chceš taky přepočítávat jestli to pro tebe není dostatečně asociální, není z tesca ale z kamenného obchodu. Do jak...
jojo jak říká kolega vše je otázkou priorit radši si zajedu 2x ven na liže v marušce (fiat marea) ale nemam denon stereo občas si otevřu 0,7 dolfendru r2002 valtických sklepů ale nejezdím v audi a měl sem tu čest vydět linkolnův památník ve "wošiktnu"d.c.ale nosím primky místo rolexek nebo jako onen kolega co vylezl na mont blank a jezdí ve feldě
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 19.02.2011 10:39, RE: To je otázka
Riccardo napísal:
No právě že na základě těch testů jsem se pro CEEDa rozhodl a teď toho lituju. Člověk je vpodstatě zajatcem té záruky, nic si nemůže opravit a servisy jsou neschopné/neochotné.
A to jste nevěděl předem, že si na autě v záruce můžete s trochou nadsázky tak "akorát dohustit pneumatiky"? Nezajímal jste se o cenu servisní prohlídky? Nezjistil jste si záruční podmínky? K tomu se dá říci jen jedno - nekompetentní / neschopný zákazník. Již jsem to tady psal několikrát, nechápu, proč si lidé kupují drahá auta (na jejich finanční možnosti) a potom hořekují, že nemají na provoz a servis. Měl jste si koupit auto na které finančně stačíte.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.02.2011 23:01, RE: To je otázka
llug napísal:
jojo jak říká kolega vše je otázkou priorit radši si zajedu 2x ven na liže v marušce (fiat marea) ale nemam denon stereo občas si otevřu 0,7 dolfendru r2002 valtických sklepů ale nejezdím v audi a měl sem tu čest vydět linkolnův památník ve "wošiktnu"d.c.ale nosím primky místo rolexek nebo jako onen kolega co vylezl na mont blank a jezdí ve feldě
Nutno uznat, že seš tvrdej chlap. Vlastně jak kdy. Já poznal dost chudých lidí, kteří dodnes jezdí pomálu na kole, ale rodnému jazyku se kvůli tomu nemstí... Asi byla jejich priorita zvládnout alespoň 1 jazyk obstojně.
Ale nechápu, musí se to vylučovat? Nemusí.
Ale tak bohatej, abych kupoval česká (pardon, moravská) přívlastková (archivní) vína, fakt nejsem. Radši vypiju ten nejobyčejnější francouzskej (italskej, jihoafrickej, čilskej...) šit. Tak 4x do týdne. A toho Denona si k tomu pustím rád. Loni jsem vyměnil stereo (typek snad promine) za AVR+DVD, doplnil to Cantonama. Nehraje to špatně, ale CD playera dokoupím, to dvd akusticky kulhá. A s dětma do Alp taky vyrazím, snad kvůli tomu nebudu nucen pořídit makrelu. Zatím vystačí se Šumavou...

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.02.2011 23:06, RE: To je otázka
Pavlik napísal:
A to jste nevěděl předem, že si na autě v záruce můžete s trochou nadsázky tak "akorát dohustit pneumatiky"? Nezajímal jste se o cenu servisní prohlídky? Nezjistil jste si záruční podmínky? K tomu se dá říci jen jedno - nekompetentní / neschopný zákazník. Již jsem to tady psal několikrát, nechápu, proč si lidé kupují drahá auta (na jejich finanční možnosti) a potom hořekují, že nemají na provoz a servis. Měl jste si koupit auto na které finančně stačíte.....
Ber to tak, že ne každej je ochotnej se s někým pořád dohadovat. Dost lidí neumí a ani nechtí vést z pozice zákazníka boj. Vím, že dnešní (ne)kultura obchodu je jinde, ale i já věřím, že se to otočí. A zákazník bude partner, ne hejl na oškubání. A na druhou stranu zákazníci nebudou převychcaní... Otázka možná 50 let...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.02.2011 09:51, RE: To je otázka
Pepe napísal:
Ber to tak, že ne každej je ochotnej se s někým pořád dohadovat. Dost lidí neumí a ani nechtí vést z pozice zákazníka boj. Vím, že dnešní (ne)kultura obchodu je jinde, ale i já věřím, že se to otočí. A zákazník bude partner, ne hejl na oškubání. A na druhou stranu zákazníci nebudou převychcaní... Otázka možná 50 let...
Jaké dohadování? Jaký boj? Když koupím novou věc (jakoukoli) a vztahuje se na ni záruka výrobce, jsem povinen respektovat podmínky výrobce - že jsem s nimi nebyl schopen / ochoten seznámit před nákupem (notabene nákupem za několik set tisíc korun) je moje hloupost. Záruční podmínky jsou běžně dostupné v PR materiálech - opět nechápu, co to má společného s kulturou obchodníka. A znovu zopakuji - lamentace nad cenou servisu plyne především z neschopnosti zákazníka spočítat si, jak drahé auto (i provozně) si může dovolit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.02.2011 12:42, RE: To je otázka
Pavlik napísal:
A to jste nevěděl předem, že si na autě v záruce můžete s trochou nadsázky tak "akorát dohustit pneumatiky"? Nezajímal jste se o cenu servisní prohlídky? Nezjistil jste si záruční podmínky? K tomu se dá říci jen jedno - nekompetentní / neschopný zákazník. Již jsem to tady psal několikrát, nechápu, proč si lidé kupují drahá auta (na jejich finanční možnosti) a potom hořekují, že nemají na provoz a servis. Měl jste si koupit auto na které finančně stačíte.....
Chlapče, čti pořádně. Tohle auto bylo levné a servis je taky levný. Já jsem jenom nepočítal s tím, že auto bude pořád v servise, kde nejsou stejně schopní ho opravit.
To raději bez záruky za polovic ceny a opravím si to doma v garáži sám ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.02.2011 14:38, RE: To je otázka
Riccardo napísal:
Chlapče, čti pořádně. Tohle auto bylo levné a servis je taky levný. Já jsem jenom nepočítal s tím, že auto bude pořád v servise, kde nejsou stejně schopní ho opravit.
To raději bez záruky za polovic ceny a opravím si to doma v garáži sám ...
Pochopil jsem to jinak...., ale v tom případě je řešení celkem jednoduché - změnit servis kde nejsem spokojen za jiný. Já s renaulty zkusil téměř všechny servisy v okolí (značkové / autorizované) než jsem našel firmu která mi plně vyhovuje - jsou vstřícní, spolehliví a umí.
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.