0
späť
 

diskuze k tématu: Jake auto na denni dojizdeni s co nejnizsi spotrebou a provozem

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
amigo
počet príspevkov14
dátum registrácie03.01.2016
Utorok 24.10.2017 19:59, Jeste variante lpg, cng
Jeste mne napadla varianta lpg,nebo cng...nejake auto koupit uz s timto systemem...ale u nas bude mit asi najeto sppustu kilometru...
reagovať
Ondra 111
počet príspevkov22
dátum registrácie23.04.2016
Streda 25.10.2017 09:59, Jsvsisb sdjskss bsvf
Ve vaší situaci bych viděl nejlepší variantu autobus/vlak. Vyjde nejlíp ekonomicky i z hlediska únavy.
reagovať
amigo
počet príspevkov14
dátum registrácie03.01.2016
Piatok 27.10.2017 14:53, To uz nechci absolvovat
Jizda vlakem a busem neni pro mne z hlediska casoveho schudna...nechci stravit skoro 5hodin cestovanim...teda do i z prace....
reagovať
gravestone
počet príspevkov105
dátum registrácie14.02.2016
Sobota 28.10.2017 11:17, Koupě malého auta s nízkou spotřebou
Vykašlal bych se na koupi malého auta s nízkou spotřebou a jezdil takovouhle štreku bezpečným a pohodlným Volvem za 8L/100 km. Rozdíl v sečtených nákladech bude nakonec cca stejný a koupí nic nezískáte. A hlavně své stávající auto dobře znáte, jeho cena klesá každým dnem ať auto jezdí nebo stojí před domem. Spíše bych se poohlédl po možnosti proplácení cesty zaměstnavatelem jako služební nebo proplácení min. příspěvku na dopravu do zaměstnání, který by amortizaci vozu kompenzoval.
reagovať
amigo
počet príspevkov14
dátum registrácie03.01.2016
Sobota 28.10.2017 21:10, Nelze si nic vic inkasovat
Dily za radu,ale ja hledam auto s nizsim ekonomickym provozem a ne radu,jak vydyndat financni prostredky od zamestnavatele.... Proste projezdim kroskou cca 12 000,- z legislativniho hlediska dostanu kdyz se zadari max 2500 na dojizdeni,takze hledam auto,ktere za dva roky treba hodim ze skaly,jelikoz bude asi vylitane pri najezdu cca 5000km/mes.... Krosku pak budu pouzivat na kratsi vzdalenost,ale hlavne,jako rodinne auto pro mou rodinku...
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Nedela 29.10.2017 07:14, re
hele třeba kolega ted prodava felicii na plyn za 15 + eko dan, nova stk, je první majitel, najeto tusim 180 tis., verim ze auto bude spolehlive ještě dlouho jezdit, ale na dnesni dobu je to pohodli pro masochisty
reagovať
Tommm
počet príspevkov79
dátum registrácie14.09.2015
Utorok 31.10.2017 01:30, TCO
Ok takze cisla.

100 km tam a 100km zpet = 200km/den = 50 000km/rok.
Pocitam cenu PHM 30Kc/l, spotrebu soucasneho auto 8l/100km a noveho 4l/100km.
Mesicne vas vyjde soucasny vuz na PHM na 10 000 Kc, auto se spotrebou 4 litry vas prijde na 5 000 mesicne.

Pokud nebudete prodavat soucasne a jen budete kupovat "nove", tak (ceny cca, netusim kolik stoji smart, ale budu milosrdnej):
nakupka 50 000
prvni servis 5 000 (vetsinou se pocita +10% z kupni ceny)
zimni pneu 4 000 (budeme se tvarit, ze ty zimaky za 1000/ks vydrzej 150k km :D)
rocni pojistky 4 000 (netusim jake mate bonusy a kolik to vlastne stoji na vysnene dojizdeci auto, s vasim najezdem bych dal i zver :))
2x - 3x olej za rok 2 000 - 3000 (zase netusim kolik litru a co stoji filtr, ale nebudu daleko od pravdy)
rezerva na servis na rok 5 000

Takze to vidim nasledovne rok 1, rok 2, rok 3
1.rok = 37666
2. rok = 28666
3. rok = 28666
Celkem za 3 roky = 95 000

A to je za predpoklady, ze budes mit stesti a nebudes resit neco "drazsiho". Rezerva na servis 5000 je brutalne mala. Sem na tebe hodnej a nechci bejt moc negativni.

Takze si vezmi 95 000 cena vozu za 3 roky + PHM za 3 roky 180 000.
To je bratru 275 000,- Kc.

Takze 3 roky dojizdeni te stojej suma sumarum 7600,- Kc / mesicne.

Nechces si najit praci v soukromem sektoru? :D

EDIT: zase to vychazi na 1,8 Kc/km. Z tohoto udaje uz musi byt jasne, ze muj odhad ceny si vynasob koefiientem 1.2 :D Tedy cena mesicne tak 9 100Kc. UF UF


reagovať
martinw
počet príspevkov28
dátum registrácie12.07.2016
Utorok 31.10.2017 08:50, re:
A je na zakladateli vlakna aby si do vysledne ceny dopocital jeste "ztraceny cas" tim dojizdenim, to nelze vycislit ale je sakra rozdil kdyz jste sami popr. kdyz uz jsou deti z baraku nebo kdyz mate doma male prcky a chcete prijet domu co nejdrive protoze se na Vas tesi.
reagovať
6M/T
počet príspevkov47
dátum registrácie10.09.2016
Utorok 31.10.2017 09:40, RE: TCO
Tommm napísal:
Ok takze cisla.100 km tam a 100km zpet = 200km/den = 50 000km/rok.Pocitam cenu PHM 30Kc/l, spotrebu soucasneho auto 8l/100km a noveho 4l/100km.Mesicne vas vyjde soucasny vuz na PHM na 10 000 Kc, auto se spotrebou 4 litry vas prijde na 5 000 mesicne.Pokud nebudete prodavat soucasne a jen budete kupovat "nove", tak (ceny cca, netusim kolik stoji smart, ale budu milosrdnej):nakupka 50 000prvni servis 5 000 (vetsinou se pocita +10% z kupni ceny)zimni pneu 4 000 (budeme se tvarit, ze ty zimaky za 1000/ks vydrzej 150k km :D)rocni pojistky 4 000 (netusim jake mate bonusy a kolik to vlastne stoji na vysnene dojizdeci auto, s vasim najezdem bych dal i zver :))2x - 3x olej za rok 2 000 - 3000 (zase netusim kolik litru a co stoji filtr, ale nebudu daleko od pravdy)rezerva na servis na rok 5 000Takze to vidim nasledovne rok 1, rok 2, rok 31.rok = 376662. rok = 286663. rok = 28666Celkem za 3 roky = 95 000A to je za predpoklady, ze budes mit stesti a nebudes resit neco "drazsiho". Rezerva na servis 5000 je brutalne mala. Sem na tebe hodnej a nechci bejt moc negativni.Takze si vezmi 95 000 cena vozu za 3 roky + PHM za 3 roky 180 000.To je bratru 275 000,- Kc.Takze 3 roky dojizdeni te stojej suma sumarum 7600,- Kc / mesicne.Nechces si najit praci v soukromem sektoru? :DEDIT: zase to vychazi na 1,8 Kc/km. Z tohoto udaje uz musi byt jasne, ze muj odhad ceny si vynasob koefiientem 1.2 :D Tedy cena mesicne tak 9 100Kc. UF UF


Perfektně rozepsané. Jen ten koeficient bych viděl na 1.5 a prvotní údržbu nejméně kolem 20.000,- a do úplného TCO připočíst celou pořizovací cenu vozu, prodejní bude po třech letech nulová. Pokud se do něčeho takového tazatel pustí tak stejně bude velkou část času trávit ve svém Volvo V70XC D5 A/T protože to druhé vozidlo bude hodně často v servisu. Ještě bych mu doporučil dobrou insurance company s co možná nejdražší asistencí, towing service na první místo v předvolbě a hurá do toho. Možná by bylo lepší zaplatit kurzy úsporné jízdy, odpojit zadní náhon (který u naprosté většiny XC už stejně nefunguje) a koupit fuel save tires, konečný efekt bude výhodnější.
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.