0
späť
 

diskuze k tématu: Hyundai Elantra CRDi

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 01:57, nevim
zda se mi ze srovnavat octavku, ktera prisla do vyroby v roce 96 s modernejsi elantrou je takove neobjektivni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 05:44, RE: nevim
lojza napísal:
zda se mi ze srovnavat octavku, ktera prisla do vyroby v roce 96 s modernejsi elantrou je takove neobjektivni
To mas fuk, skodovkar ti rekne, ze mu tédéííííčko stejne táhne líp a jezdí za 3l/100km!
PS:neukamenujte me, ale uz mi to par lidi reklo osobne...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 08:22,
Řekl bych, že v tomto případě kvalita motoru předstihla kvalitu auta. Nastesti uz to davno nejsou diesely od Isuzu a ta cena je taky příjemná
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 09:09, RE: bez predmetu
Martaslover napísal:
Řekl bych, že v tomto případě kvalita motoru předstihla kvalitu auta. Nastesti uz to davno nejsou diesely od Isuzu a ta cena je taky příjemná
neviem, ci je to pravda, ale vraj tie povodne diesely CRDI su od Amikov - Cummins???
Vie niekto viac detailov???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 09:15, recenze
Elantra je určitě za málo peněz dost muziky, nicméně kvalita interiéru je dost žalostná a vylepšit volant umělou kůží no nevím. Možná bych majiteli doporučil ten chlupatý potah co měl soused v žigulíku :o))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 10:06, RE: bez predmetu
meky napísal:
neviem, ci je to pravda, ale vraj tie povodne diesely CRDI su od Amikov - Cummins???
Vie niekto viac detailov???
Turbodiesely o zdvihovem objemu 1,7 litru od Isuzu pouzival urcite do svych prvnich Aster nemecky Opel. O Hyundai nevim, kazdopadne jejich nove CRDi jsou velmi dobre motory.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 10:22, RE: bez predmetu
AnderN napísal:
Turbodiesely o zdvihovem objemu 1,7 litru od Isuzu pouzival urcite do svych prvnich Aster nemecky Opel. O Hyundai nevim, kazdopadne jejich nove CRDi jsou velmi dobre motory.
Souhlasim, 1.7DTI 55kw pouzivala Opel Astra G, sice ponekud slabsi motor, ale velmi usporny!!!Pro pohodlnou a uspornou jizdu z bodu A do B vybornej motor!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 10:43, RE: bez predmetu
zigi napísal:
Souhlasim, 1.7DTI 55kw pouzivala Opel Astra G, sice ponekud slabsi motor, ale velmi usporny!!!Pro pohodlnou a uspornou jizdu z bodu A do B vybornej motor!
Aniž bych chtěl rejpat, řekl bych, že kdyby tenhle motor vyráběla škodovka, tak ho zigi označní za největší sračku...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 10:48, RE: bez predmetu
A4 napísal:
Aniž bych chtěl rejpat, řekl bych, že kdyby tenhle motor vyráběla škodovka, tak ho zigi označní za největší sračku...
Za sracku povazuji TDIckare, co jsou nafrfleni frajirci!
Klidne ti reknu, ze pouha 66Kw verze v Octavii je dobrej motor, je jakz takz pruznej a uspornej, ale od vyssich verzi ti lidi (myslim mladez) jsou fakt vymatlani!!
Opel vyrobil sracku 1.7TD 50kw!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 10:56, Spolehlivost spojky
No ja proti tomu auto nic nemam. Jen mne zarazilo kdyz memu tchanovi odesla po 30 tis.km spojka, bylo to uz po zaruce, takze oprava byla dost draha. Rekl jsem si nu coz, bud mel smulu nebo neumi pracovat se spojkou. (podotykam ze se jednalo o nove auto). O to vic mne prekvapilo kdyz se totez stalo sousedovi na nove Elantre taky tak nejak kolem 30 tis. Mozna se dotknu nekterych odpurcu skodovky kdyz reknu ze ja jsem na skodovce menil spojku pri 252 tis. km
Ale to neni az tak podstatne. Spise mne tez zaujalo kdyz jsem tady na techto strankach vycetl ze napriklad Hyundai (ted nevim jestli Tucson ci SantaFE) je doporucovan jen s automatickou prevodovkou protoze jinak rychle odejde spojka, ktera ma nejakou chatrnou konstrukci. Byl bych moc rad kdyby nekdo neco fundovane napsal o spojkach od Hyundaje. Jednu dobu jsem totiz posilhaval po Tucsonovi, ale odradila mne prave ta kauza se spojkou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 10:58, RE: bez predmetu
zigi napísal:
Za sracku povazuji TDIckare, co jsou nafrfleni frajirci!
Klidne ti reknu, ze pouha 66Kw verze v Octavii je dobrej motor, je jakz takz pruznej a uspornej, ale od vyssich verzi ti lidi (myslim mladez) jsou fakt vymatlani!!
Opel vyrobil sracku 1.7TD 50kw!
Já myslel, že se bavíme o motorech, a ne o lidech. Není to tak dlouho, co jsi tady považoval za nejlepší motor TDI verzi 81 kw.
Stejně jsem tvůj příspěvek moc nepochopil. To jako že lidi, co jezdí v TDI 66 kw jsou normální a ostatní v silnějších verzích jsou vymatlaný???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:08, RE: bez predmetu
A4 napísal:
Já myslel, že se bavíme o motorech, a ne o lidech. Není to tak dlouho, co jsi tady považoval za nejlepší motor TDI verzi 81 kw.
Stejně jsem tvůj příspěvek moc nepochopil. To jako že lidi, co jezdí v TDI 66 kw jsou normální a ostatní v silnějších verzích jsou vymatlaný???
Jako motor TDI byl nej 81kw!
TDI 66kw je super pri presunu z A do B, ma super spotrebu a dobrou spolehlivost!
Ale s tema vymatlancema to vidim kazdej den a myslim mladsi generaci lidi, ti co si koupi silnejsi dyzl a pak s tim machruji jak kokoti, neni snad den, co bych nekoho takovyho nepotkal a pochybuji, ze tam maj 66kw!
Jsou to hlavne 81kw verze, stejne jak kamos se svym kombikem, hruza ho poslouchat!
TDI PD 74kw neni moc povedena verze, 96kw jsem jeste nejel, nevim, ale obecne se o PD nemluvi v ruzovem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:08, RE: nevim
lojza napísal:
zda se mi ze srovnavat octavku, ktera prisla do vyroby v roce 96 s modernejsi elantrou je takove neobjektivni
Ono tady moc nejde o to, ze octavia vznikla v 96 roce. Jeji nejdulezitejsi auto prislo v roce 2001 po faceluftu. O ty stare octavie uz ztajem moc neni. Takze technologie pochazi z roku 96, ale celkove kazdy auto vidi jako 2001 a mladsi. Porovnavat takto dve vekove odlisna auta se zrejmne dela proto, ze jsou za veli podobne penize a jsou i ve stejne kategorii velikosti aut. Takze jsou si navzajem takovymi konkurenty. A dalsi argument, Octavia je u nas auto, ke kteremu se prirovnava vse, protoze ji kazdy zna, takze proc ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:14, RE: bez predmetu
zigi napísal:
Za sracku povazuji TDIckare, co jsou nafrfleni frajirci!
Klidne ti reknu, ze pouha 66Kw verze v Octavii je dobrej motor, je jakz takz pruznej a uspornej, ale od vyssich verzi ti lidi (myslim mladez) jsou fakt vymatlani!!
Opel vyrobil sracku 1.7TD 50kw!
Ono s pim porovnanim 1,7DTI od isuzu v astre a TDI 66 nebo 81 kw je akroat tak velky rozdil ze jedno je commonrail a druhy ne, Ale jinak si trofnu rict, ze spotreba bude stejna, TDI pojede vic, opravy vyjdou o neco malo levneji. Zase nevyhoda vyssi ruceni, vysi hluk, nizsi kultivovanost. Ale naftove motory o obsahu okolo 1,5 - 1,8 se meli zacit delat uz davno. Vsichni delaji 1,9 nebo 2,0, v nasem state s pojistkou je to na nic. Jezdil jsem jeden cas se sluzebni astrou 1,7 DTI kombi, nebylo to spanty, ale spotreba byla identicka s Toeldem co mame doma 81kw, hluk byl zase o hodne mensi a to DTI se dalo i vice tocit, zase ale nejelo pod 2 tis otacek. Jinak 1,7DTI od isuzu doporucuji, pro lidi zvykle treba na vykony 1,6 beniznu absolucne dostacuje, malo zere, nizka pojistka, v lehke astre to je dobry motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:19, RE: bez predmetu
zigi napísal:
Jako motor TDI byl nej 81kw!
TDI 66kw je super pri presunu z A do B, ma super spotrebu a dobrou spolehlivost!
Ale s tema vymatlancema to vidim kazdej den a myslim mladsi generaci lidi, ti co si koupi silnejsi dyzl a pak s tim machruji jak kokoti, neni snad den, co bych nekoho takovyho nepotkal a pochybuji, ze tam maj 66kw!
Jsou to hlavne 81kw verze, stejne jak kamos se svym kombikem, hruza ho poslouchat!
TDI PD 74kw neni moc povedena verze, 96kw jsem jeste nejel, nevim, ale obecne se o PD nemluvi v ruzovem...
Souhlasim motory PD nevim proc se vyrobily, nevim, v cem meli byt lepsi, kazd ykdo ho ma, tak je stejne hlucny jako stary dorby TDI 66 a 81, sspotrebu maji vysswi cca o 0,5 - 1 litr vyssi. A ty motory jsou o neco casteji v servise. 66kw je nejspoelhlivjsi nata ze vsech podle me. A 81kw je zase idelani kompromis na velice slusny vykon a spolehlivost. Protoze 96kw ma brutalni zatah a jede opravdu vyborne, ale zere o litr vic, a spolehlivost uz neni nejvyssi. Jak jsem psal vyse, v rodine mame Toledo 98 hranaty model. TDI 81kw, a za 3 roky jizy a 60 tis km na motoru nebyla jedian zavada. ted akroat vaha vzduchu, ktera stoji cca 2500. Na aute se zavady objevily, ale nci nemelo nic spoelcneho s tim, jestli mate benzin, nebo naftu. U techto starych dieselu hodne zalezi na tom, jak o ne bylo pecovano, pokud odbre nalitaji opravdu velke proce kilometru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:23, RE: bez predmetu
Martin napísal:
Ono s pim porovnanim 1,7DTI od isuzu v astre a TDI 66 nebo 81 kw je akroat tak velky rozdil ze jedno je commonrail a druhy ne, Ale jinak si trofnu rict, ze spotreba bude stejna, TDI pojede vic, opravy vyjdou o neco malo levneji. Zase nevyhoda vyssi ruceni, vysi hluk, nizsi kultivovanost. Ale naftove motory o obsahu okolo 1,5 - 1,8 se meli zacit delat uz davno. Vsichni delaji 1,9 nebo 2,0, v nasem state s pojistkou je to na nic. Jezdil jsem jeden cas se sluzebni astrou 1,7 DTI kombi, nebylo to sp...
1.7DTI 55kw neni common rail)
Opel delal Astru 1.7DTI economy, byla jen v zakladni palbe a na uzkych pneumatikach, aby mela co nejmensi odpor a byla co nejlehci, s ni se da jezdit v poho do 5l nafty.
Jinak jasne ze 1.9TDIcka pojedou lip nez 1.7, objem je objem...
Jinak Astra moc lehka neni, s mym motorem vazo pres 1200kg a to neni naftak, takze rozdil ve vaze s Octavii je neznatelnej!

JInak 1.7DTI je pro nenarocne ridice, co maj radi vuni (smrad) nafty...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:25, RE: bez predmetu
Martin napísal:
Souhlasim motory PD nevim proc se vyrobily, nevim, v cem meli byt lepsi, kazd ykdo ho ma, tak je stejne hlucny jako stary dorby TDI 66 a 81, sspotrebu maji vysswi cca o 0,5 - 1 litr vyssi. A ty motory jsou o neco casteji v servise. 66kw je nejspoelhlivjsi nata ze vsech podle me. A 81kw je zase idelani kompromis na velice slusny vykon a spolehlivost. Protoze 96kw ma brutalni zatah a jede opravdu vyborne, ale zere o litr vic, a spolehlivost uz neni nejvyssi. Jak jsem psal vyse, v rodine mame Toled...
Taky PDcka jsou velmi nachylne na kvalitu nafty a u nas ty motory trpy!!

PS:nejspolehlivejsi je 1.9SDI))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:25, RE: bez predmetu
zigi napísal:
Taky PDcka jsou velmi nachylne na kvalitu nafty a u nas ty motory trpy!!

PS:nejspolehlivejsi je 1.9SDI))
Oprava: trpi))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:49, RE: bez predmetu
zigi napísal:
Oprava: trpi))
Nekdě jsem četl, že nejcitlivější na kvalitu nafty je právě common rail, pak PD a pak klasický vstřik. čerpadlo. Známej na oktávce tdi 74 kw měnil první vadnou jednotku PD při 215 tkm, což myslím není taková tragédie...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:54, RE: bez predmetu
A4 napísal:
Nekdě jsem četl, že nejcitlivější na kvalitu nafty je právě common rail, pak PD a pak klasický vstřik. čerpadlo. Známej na oktávce tdi 74 kw měnil první vadnou jednotku PD při 215 tkm, což myslím není taková tragédie...
Tak common rail je vuci kvalite nafty uplne tragicky, pracuje s hodne vysokymi tlaky a to neni vubec dobre, tyto motory nikdy nenajedou to co klasicka cerpadla!
Jinak hodne zalezi kde clovek tankuje, jestli u renomovanych cerpacek nebo tam kde je nafta levna, neni nafta jako nafta.Do starych naftaku muzes lejt cokoliv, do modernich vysokovykonnych motoru jen to nejlepsi a to prave stoji hodne penez a kdyz se to posere, tak to je potom na provaz))
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.