0
späť
 

diskuze k tématu: Honda CR-V: je to dobrá koupě?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.09.2008 16:59, RE: C5
napísal:
Nevím co si o tom myslet.Sleduji tu ty přestřelky už nějaký týden a nechápu oč vlastně některým jedincům jde.Každý máme nějaký názor.Někdo ho má podložený osobní zkušeností někdo testy a někdo studiem a praxi.
V dnešnídobě kdy techika jde hodně rychle do předu je těžké posoudit co je nebo není dobré.Všechny automobilky používají komponenty od dvou či tří firem zabývající se výrobou těchto dílů.Pokud se koukneme do sektoru dehtových motorů tak tam přece není moc na výběr.Komponenty vstřiku nafty v jednotlivých automobilkách jsou stejné jediný rozdíl je ve vlastním řízení vstřiku a chodu motoru.Takže záleží zrovna jak která serie komponentů výrobci vyšla a o kterou automobilku se jedná. Funguje tu ten samý způsob rozdělení dílů jako u spotřební elektroniky.První a nejlepší kategorie = prestižní značky,které si za tuto kvalitu připlatí a tak dále až k těm jejlevnějším značkám na trhu.
Takže tady tyto žabomyší války nechápu a nechápu inteligentní narážky psychicky postižených jedinců.Nevím co Vás trápí.Trápí Vás snad že paní Kylie se opírá o své zkušenosti z řízení vicera aut nebo snad to že se opírá o dlohodobé testy? Tak zkuste použít protiargumenty podložené vědomostmi. Výše jmenovaná se snaží dosti polopaticky vysvětlovat své názory,(i když v dosti věcech bych si dovolil s ní nesouhlasit,ale podkládal bych to argumenty a né osobními urážkami) a zkušenosti.
Tak jak bych si tady nedovolil odsuzovat HDI motory a ani motory od VW.Každý má své plusy i mínusy.U každé značky se najde zmetek z výroby a my jako země máme tu nevýhodu ,že horší kategorie výrobku se vozí k nám(ale některé země jsou na tom ještě hůře).Jak jinak si chcete vysvětlit ,že třeba u koncernového motoru(teď myslím VW ale netýká se to jenom jeho) má stejný motor úplně jiný průběh životnosti komponentů u AUDI a třeba Škody?Jen samotnou naftou to nebude(což mi připomíná ten test nafty i tady bylo vidět že do čech se nevozí zrovna to nejlepší).
Takže bych si dovolil na konec poznamenat.Zkuste se odloučit od averze k sobě navzájem a zkuste se bavit technicky.Jěšte nedávno to tu bylo VW proti ostatním a teď je to Kylie proti ostatním. Kdyby tu nebylo tolik urážlivých přízpěvků a napadání tak je tu cca půlka odpovědí.
S přáním hezkého dne Radek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.09.2008 19:57, RE: Motory HDi a TDCi
Kylie napísal:
Mezi finalisty se v tomto tisíciletí dostaly:
1.4 HDi; 1.6 HDi; 2.2 HDi (opakovaně, stará verze 2x absolutní vítězství, Biturbo - finalista), 2.7 HDi, 1.6 - benzín.
Pěkný den, Kylie
Děkuji Kylie za odpověď ve včerejší diskuzi. Ale pořád mi chybí hodně odpovědí na několik otázek. Začnu tou nejčerstvější, myslíte, že opravdu ty lidi co si tady nechavají radit co koupit zajímá, že v bazarové šlupce staré třeba šest, osm let, která má na tachometru cca 100 tis. a ve skutečnosti 300 tis. (což je na dlouhou debatu a doufám, že ji nikdo nebude otvírat) zajímá, že má motor roku 2002. Spíš je podle mě zajímá jestli dájí čerpadlo za 50 a je to běžný nebo vsřikovače za ještě o něco víc. A o tomhle ta "motorová anketa" neříká vůbec nic". Sice ty HDi motory náké vavříny získaly, ale zřejmě to bude delší dobu, za poslední tři roky myslím nestál ani jeden na bedně a většinou se ani neobjevují v tabulkách jednotlivých kategorií (je tam asi šest motorů v každé).

Další je otázka: je teda lepší v TUV ten Focus nebo C5? Pokud vezmu tři výsledky C5 a udělám průměr, tak vyjde 51.místo (díky tomu jednomu 17.) a ten Focus se pohybuje max. na 39. místě a průměr není snad třeba dělat. Tak "nevím" co je lepší, resp. spolehlivější. P.S. ten průměr je blbost, ale jen tak pro srovnání.

Dále to, že se automobilky snaží šetřit je běžné ( s tím s Vámi souhlasím), ale většinou se to projeví po vyjetí modelu a v praxi - běžném provozu se ukáže nějaký poddimenzovaný díl a většinou se vychytávájí dětské nemoci. Většinou se vyplatí koupit model posledního ročníku výroby, kde už toho je "dost vychytáno". Ale to, že nějaké auto - novější C5 si o 50 příček pohorší než starší vůz co teprve poprvé vyjel z linky asi nebude normální. A s tím, že Xantie je průměrně spolehlivá se dá souhlasit (možná je i nad), ale určitě nesouhlasím s tím, že C5 je taky průměrná či dokonce srovnatelná s Xantií (vzhledem k výše uvedenému).
A co se týče J.D. power, tak v tom se vyjimečně shodneme, že od VW lidé čekají víc než od Škody a proto ta rozdílná hodnocení, že dále záleží na image a ceně také. Ale že se Citroen válí někde vespodu a za ním je tak pět značek asi také nevypovídá o té průměrnosti. A souhlasit lze s tím, že lepší je mluvit o konkrétních modelech, než o značkách, i když i ty značky mají určitou vypovídací hodnotu.
Jinak přeji pěkný večer.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.09.2008 20:21, RE: Motory HDi a TDCi
Zdenda napísal:
Děkuji Kylie za odpověď ve včerejší diskuzi. Ale pořád mi chybí hodně odpovědí na několik otázek. Začnu tou nejčerstvější, myslíte, že opravdu ty lidi co si tady nechavají radit co koupit zajímá, že v bazarové šlupce staré třeba šest, osm let, která má na tachometru cca 100 tis. a ve skutečnosti 300 tis. (což je na dlouhou debatu a doufám, že ji nikdo nebude otvírat) zajímá, že má motor roku 2002. Spíš je podle mě zajímá jestli dájí čerpadlo za 50 a je to běžný nebo vsřikovače za ještě o něco v...
Spolehlivost Focus x C5. Napsala jsem již několikrát, že jde o vozy průměrně spolehlivé - oba! Máte pravdu - v reálném provozu rozdíl mezi 39. a 51. místem NENÍ. Oba jsou v "prostřední" třetině - průměrně spolehlivé vozy. To si opravu (stále) myslíte, že si vymýšlím? Nebyla jsem, nejsem a na 99% nebudu "agentka" Citroën. Klidně uznám, že Focus je o trošku spolehlivější (ale vy věřte mně, že to v praxi NENÍ ten hlavní rozdíl mezi oběma vozy). Pokud chcete být opravdu důkladný, sežeňte si kamaráda novináře a podívejte se o JAKÉ závady jde. Je také rozdíl, zda se 3x "zasekne" ostřikovač, nebo dvakrát odejde převodovka - to byl PŘÍKLAD, ne aby jste v tom zase něco hledal. Je to jako by jste řešil, že je zásadní rozdíl ve spolehlivosti Mazdy 6 a Toyoty Prius (někde je "lepší" jeden vůz jinde druhý - v praxi, v reálném provozu jsou oba NADprůměrně spolehlivé). Ještě k vašemu srovnání Focus x C5 - oba jsou hodnoceny jako průměrně až mírně nadprůměrně spolehlivé - to není "můj" výplod fantazie - PROTO jsem napsala, co jsem napsala..
Dočetla jsem se, že již i v česku je prodej bazarových vozů za +/- 200.000 běžný, nebo alespoň ne vyjímečný. V tom případě údaje z let 2001 (ne 2002) až cca 2005 zajímavé jsou (většina "neznalých" se domnívá, že tehdy to nejlepší bylo TDi - což je omyl)
Asi si to opravdu neuvědomujete, ale v nabídce naftových motorů PSA v posledním desetiletí opravdu nikdo nekonkoruje (zpočátku VW), již mnoho let nemají agregáty HDi konkurenci. Na bedně myslím stojí nový 1.6 ze spolupráce z BMW a naopak bmw od PSA bere moc povedený 1.6 HDi (což je ostatně "nejvhodnější" agregát i pro Volvo 30, 40; Mazdu 3 atp.)
Ano "optimální" bývá koupit vůz po faceliftu, kdy bývají "vychytány" chybky které se v prvních letech "ostrého" provozu projevily. Důvody "propadu" jsem vám osvětlila, ostatně CO by jste si pod tím představil vy - když mi (asi) nehcete věřit? Jak víte hodnocení se vrátilo zpět do původních pozic...
Mimochodem co říkáte na hodnocení spolehlivosti vozů německého AutoTip na 100.000 km, kde poslední dvě místa zabírají VW Touran 2.0 TDi DSG kterého z předposledního místa podporuje VW Polo 1.2 (v česku známá jako Fabia 1.2 "drnčivý tříválec")
Pěkný den, Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.09.2008 20:25, RE: Motory HDi a TDCi
Kylie napísal:
Spolehlivost Focus x C5. Napsala jsem již několikrát, že jde o vozy průměrně spolehlivé - oba! Máte pravdu - v reálném provozu rozdíl mezi 39. a 51. místem NENÍ. Oba jsou v "prostřední" třetině - průměrně spolehlivé vozy. To si opravu (stále) myslíte, že si vymýšlím? Nebyla jsem, nejsem a na 99% nebudu "agentka" Citroën. Klidně uznám, že Focus je o trošku spolehlivější (ale vy věřte mně, že to v praxi NENÍ ten hlavní rozdíl mezi oběma vozy). Pokud chcete být opravdu důkladný, sežeňte...
Milý Zdendo! Tohle je spíše na poklidné popovídání někde v kavárně, tady se dá stejně napsat jen zlomek informací.
PS: Pokud můj příspěvek místy působí "bojovněji" nebylo to tak myšleno...
Pěkný den, Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.09.2008 21:58, Baruch_Spinoza o Kylie
Baruch_Spinoza napísal:
Včera bylo v diskuzi o Citroenu Xantia 49 příspěvků od Kylie, tj. 42% ze všech příspěvků. Pokud se jedním zaobírala přibližně 2 minuty pak včera ztratila 1,5 hodiny ze svého drahocenného času. Je docela možné, že trpí nějakou formou obsedantně-kompulsivní poruchy a příspěvky zde ji slouží jako nějaký ventil, ale to je pouze můj osobní názor . Dneska máme zatím 2 příspěvky, ale novinku v tom, že již reaguje sama na sebe :) Dnes tipuji 55 příspěvků od Kylie, uzávěrka v 22:00 :)
Tak to asi (už) nevyjde, milý Baruch_Spinozo!
Důvod PROČ sem píší, jsem kdysi někde v jakési diskuzi zmínila ..
PS: Hledej šmudlo ... omlouvám se Baruch_Spinoza
PPS: Tomu se neříká: ".. reaguje sama na sebe", to je něco dodat, doplnit zapomenutou informaci atd., víte?
Dobrou noc, přeje Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.09.2008 22:29, RE: Kylie
dpwagen napísal:
Já možná vím co tím sleduje. Možná se snaží prosadit, aby jí vzal pan Vaculík k sobě to teamu :o) Já v tom vidím prospěchářství, možná....žádná obsedantně-kompulsivní:o) porucha....Hele a nebo taky komplex. Třeba si jednou koupí pořádný auto (nechci dělat reklamu, ale mohlo by se jednat např. o BMW nebo Audi) a potom dá pokoj. Každopádně její příspěvky jsou více-méně věcně OK, ale při dnešním přísunu informací není problém z jednoho portálu opisovat a do druhého psát. Je to odemne možná zlé a sp...
Milý dpwagene! K vaší brilantní analýze. Opravdu myslíte, že mým snem je práce pro p. Vaculíka? Jsem obyčejná zaměstnaná žena (takže mám menší příjem, než muž na stejné pozici) a mých posledních pár vozů bylo (v zásadě) za stejnou cenu - trošičku lepší vozy střední třídy. Některé modely bmw mi jsou sympatické (bohužel "mimo" můj rozpočet), při neočekávaném povýšení o více příček, či výhře v loterii - "jdu" do Mercedes CL 63 AMG.
Opravdu NEopisuji (to se snad dá poznat z "rychlosti" příspěvků či odpovědí - jeden "takyC5majitel" tady včera ani za hodinu nenašel konkrétnosti k "ovládání" podvozku Citroënů s hydraulikou.. ostatně nenašel je ani za dalších 24 hodin. Najdete základní data, ale konkrétní informace .. jako "na just" ne
Ve 23 letech v Audi? Gratuluji...
Dobrou noc, Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.09.2008 23:44, RE: Kylie
Kylie napísal:
Milý dpwagene! K vaší brilantní analýze. Opravdu myslíte, že mým snem je práce pro p. Vaculíka? Jsem obyčejná zaměstnaná žena (takže mám menší příjem, než muž na stejné pozici) a mých posledních pár vozů bylo (v zásadě) za stejnou cenu - trošičku lepší vozy střední třídy. Některé modely bmw mi jsou sympatické (bohužel "mimo" můj rozpočet), při neočekávaném povýšení o více příček, či výhře v loterii - "jdu" do Mercedes CL 63 AMG.
Opravdu NEopisuji (to se snad dá poznat z "rychlosti" pří...
Citroen C 5 se nenaklání jako klasické vozidlo v zatáčkách a tudíž dochází k tomu,že řidič,krerý je nezkušený(stává se to i těm zkušeným) pozdě zareaguje na vzniklou situaci a letí ven ze zatáčky!!!!Jediný rozdíl ve verzi s ESP je v tom,že neletíte bokem,ale předním pravým rohem a případný náraz směřuje od rohu předního pravého směrem na A sloupek protější straný,což má za důsledek velkou deformaci karosérie,protože na tenhle typ nárazu není stavěná!!!!Na to totiž soudruzi z Francie zapoměli..(ve Francii bourají asi jen zpřímá).(Odůvodnění:mezi levým a pravým podběhem je tenká a tím i poddimenzovaná výztuha(jiné modely Citroenu mají jen plastovou-výsměch),kterou sice drží tlumiče nárazu,ale je tak slabá,že reáguje jen na náraz přímý čelní,i mírné vyhnutí z osy má za důsledek uhnutí nosníku,vlevo-vpravo(utrhnutí dvou bodových svaru mezi výztuhou a tlumičem nárazu)a tím dochází k velké deformaci bez tlumení nárazu ať už tlumičem nárazu a následně deformaci podběhu,který by měl tlumit zpomalení(Perlička je,že materiál tlumiče nátrazu je tvrdčí,než podběh ,na kterém je namontován,taže se stává,že vyhne dovnitř,nebo dolu a netlumí nic...).Z toho vyplívá,že C 5 má šance jen proti malým a starým lehkým vozům což v kombinaci se záludným podvozkem,motorem nad 60 kW je jasná sebevražda).PS:Svůj čas investuji do jiných záležitosti,než abych tu seděl a vysvětloval někomu ,že C 5 je vrak už na lince.....Jak již byl zmíněn D.J. P....,kvalita se měří cenou a lidí naštěstí ví,co je dobré a když tady někdo vynáší šroty jako C 5 do nebes,nikdo je nechce,(možná tak 0,0005% zakazníku,co nemají svůj názor),.....Proto jsou na trhu jiné TAK ZVANĚ PŘEDRAŽENÉ AUTA,ale princip je v tom,že to lidi kupují,i když to stojí více peněz(Kilie reaguje jako 50-letý čech,ktrý memá na kvalitu,tak kupuje podle ceny a pak nadává,na to ,na co nemá,že je to předražený).A tato vysoká cena není vykoupená malou nabídkou,ba naopak,nabídka je obrovská a lidí to kupujou!!!Tak pokud nechápe tržní hospodářství osoba vydávajcí se za německého občana a s teoretickými znalostmi typu "četla jsem test" ,"tabulky uvádějí"tak ji doporučuji Jedličkův ústav.A to není skrytá reklama na něj...Měl to být článek o Hondě,ale nedalo mi,abych nereágoval na ty žvásty o C 5.A dál již na tuto identitu nebudu reágovat.PS 1:VSADÍM SE S KÝMKOLIV,ŽE BUDE CHTÍT MÍT POSLEDNÍ SLOVO....PS 2:Nebo napíšete bájku o tabulce TUV,kde jsou závady na STK,což spíše vypovídá jak se o tyto vozy starají jejich majitelé...PS 3:Už jste četli nový Auto "SCHIT"?Píšou tam o Mazdě 5-dlouhodobý test....tuším že 100tkm,že už ji hnijou nosníky.Auťák za 850tkč a hnije už v "salonu",jsou to vtipálci ti Japončíci,že?(To píšu,aby bylo vidět,že taky přečtu někdy nějaký rádoby test -pokud nečtu dikobraz-ale vyjde to na stejno,stejna porce smíchu...)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.09.2008 23:57, RE: Kylie
Milan napísal:
u audi skutečně při stupu na palubu dýchne nějaká atmosféra, ale po 2.5tdi-poruchový rachoťák co rád papká, je 2.2hdi neskutečně tichý a dostatečně pružný. protože jsem měl A6 a teď C5, můžu klidně říci, že s C5 se mě jezdí lépe, ale každý žádá od vozu něco jiného a všem nemusí vše vyhovovat. jinak audi velká pojistka, zájem zlodějů, ty peníze dnes už raději dám do rodiny.
ten 2.5 TDI měl jaký výkon????110,114,120,132????kolik to mělo najeto???napište zde vin,možná poznáte krutou pravdu.....o stavu km,ktrý se dá jak mávnutím kouzelného proudku změnit z 350-120...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 00:02, RE: Kylie
Milan napísal:
u audi skutečně při stupu na palubu dýchne nějaká atmosféra, ale po 2.5tdi-poruchový rachoťák co rád papká, je 2.2hdi neskutečně tichý a dostatečně pružný. protože jsem měl A6 a teď C5, můžu klidně říci, že s C5 se mě jezdí lépe, ale každý žádá od vozu něco jiného a všem nemusí vše vyhovovat. jinak audi velká pojistka, zájem zlodějů, ty peníze dnes už raději dám do rodiny.
Po sobě bych nekoupil ani trakař,ale jeden vyhlášený bazar o denmě bral takové vozy a vysáli je,opravdu perfektně vyčistili,nastříkali gumy "čímsi" a generálkovali tacho o dobrých 150tkm.....tak fandím tomu kupci,že to má se zárukou....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 00:34, RE: Kylie
Midaro napísal:
Citroen C 5 se nenaklání jako klasické vozidlo v zatáčkách a tudíž dochází k tomu,že řidič,krerý je nezkušený(stává se to i těm zkušeným) pozdě zareaguje na vzniklou situaci a letí ven ze zatáčky!!!!Jediný rozdíl ve verzi s ESP je v tom,že neletíte bokem,ale předním pravým rohem a případný náraz směřuje od rohu předního pravého směrem na A sloupek protější straný,což má za důsledek velkou deformaci karosérie,protože na tenhle typ nárazu není stavěná!!!!Na to totiž soudruzi z Francie zapoměli..(...
...i pozdě v noci se potichu připlížil...a rozhodující úder učinil! .. a zase nic, člověk si toho navymýšlí (ypsilon a měkké i si plete) - a NIC!
Nevěděla jsem, že ve Francii někdy byl komunismus? Ale vím, že tady ano (Bylo těžké mládí? Zanechalo to stopy?)?
Nevěděla jsem, že existují verze C5 bez ESP. Vy jste testoval nějaký prototyp? Vyletěl jste v zatáčce? Nestyďte se, přiznejte se - všichni děláme chyby.
Vy víte JAK je stavěn bezpečnostní sketel C5? To, broučku, neví ani většina novinářů a ani zaměstnanců firem (nejen Citroën) - tak NEmachrujte (tohle trénujte na kámoše v hospodě, tak po 4 - 5tym půllitru a pár frťanech k tomu
To asi dalo práci to vymyslet (s tím nosníkem) - už jsem si říkala, že jste se dlouho neozval :o)
"Z toho vyplívá" .... že gramatiku jste se od minule stále nedoučil
A vy už jste jel někdy vozem, který má více jak 60 kW?
A chcete vědět jakým nejsilnějším vozem jsem jela já? Ale nejdříve si dojděte na WC, sundejte si kalhoty (i ty trenýrky se srdíčkama, samozřejmě!), posaďte se - protože až vám to řeknu, tak se pos.....
Všemi deseti evidentně nepíšete, takže času jste do toho musel investovat hodně. Začal jste psát odpoledne, hned po příchodu ze školy?
Do nebes vynáším Bristol Fighter, ne C5 (a než si najdete co to je, máme zase pár týdnů klid)
Chcete prozradit, kolik dosud se prodalo C5? Tak si dojděte na WC, sundejte si kalhoty (i ty trenýrky s obláčkama, pochopitelně ...
Nezapomněl jste si umýt ruce? A mýdlem! No proto! Abych vám všechno opakovala dvakrát!
Jóooo "nebudu už reagovat", ten znám! Ten je dobrej! To jste mi už tolikrát sliboval ... a "skutek utek".
Post scriptum se nepíše 1. a pak PS 2 atd. (a za těmi velkými písmeny se dělají tečky, kdyby jste nevěděl, tedy já vím, že nevíte..
Auto "schit" neznám, asi máte trošičku "hokeyiy" v cizích slovech. Jestli jste myslel anglické "shit", tak to je to - od čeho jsem vás chtěla uchránit v kalhotách až vám prozradím...
Před časem jsem v německém AutoTip četla dlouhodobý test na 100.000 kilometrů Mazdy 5 a dopadla velmi dobře - ano japonská auta bývají opravdu velmi spolehlivá, což potvrdil i tento test. Pokud si vzpomínám na prvních místech skončila Toyota Prius, Mazda 6 a právě vámi zmiňovaná Mazda 5. Na úplně posledním, VW Touran 2.0 TDI DSG a předposlední VW Polo 1.2 (zde známá pod jménem Fabia "drnčivý tříválec" 1.2 aneb v pěti do kopce nepojedu a nepojedu a..
Je milé, že jste se veřejně pochlubil, že umíte číst ... (se sebedůvěrou nejdál dojdeš, říkával tatínek)
PS: Bristol Blenheim by také nebyl špatný...
Za pár týdnů na ..., přeje Kylie






reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 00:36, Milý Midaro!
Snad aby jste zase nebloudil a netápal, odpověď na vaši "komickou vložku" jsem umístila přesně pod ní (v 00:34).
Dobrou noc, Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 00:53, RE: Kylie
Kylie napísal:
...i pozdě v noci se potichu připlížil...a rozhodující úder učinil! .. a zase nic, člověk si toho navymýšlí (ypsilon a měkké i si plete) - a NIC!
Nevěděla jsem, že ve Francii někdy byl komunismus? Ale vím, že tady ano (Bylo těžké mládí? Zanechalo to stopy?)?
Nevěděla jsem, že existují verze C5 bez ESP. Vy jste testoval nějaký prototyp? Vyletěl jste v zatáčce? Nestyďte se, přiznejte se - všichni děláme chyby.
Vy víte JAK je stavěn bezpečnostní sketel C5? To, broučku, neví ani většina...
ty uvozovky tam byly schválně.....narážka na tu RÁDOBY NĚMECKOU NÁRODNOST.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 00:55, RE: Milý Midaro!
Kylie napísal:
Snad aby jste zase nebloudil a netápal, odpověď na vaši "komickou vložku" jsem umístila přesně pod ní (v 00:34).
Dobrou noc, Kylie
Stačí nechat sežadit podle času příchozích....to zvláda i 3-leté dítě
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 00:58, RE: Kylie
Kylie napísal:
...i pozdě v noci se potichu připlížil...a rozhodující úder učinil! .. a zase nic, člověk si toho navymýšlí (ypsilon a měkké i si plete) - a NIC!
Nevěděla jsem, že ve Francii někdy byl komunismus? Ale vím, že tady ano (Bylo těžké mládí? Zanechalo to stopy?)?
Nevěděla jsem, že existují verze C5 bez ESP. Vy jste testoval nějaký prototyp? Vyletěl jste v zatáčce? Nestyďte se, přiznejte se - všichni děláme chyby.
Vy víte JAK je stavěn bezpečnostní sketel C5? To, broučku, neví ani většina...
těch 60kW-C 5 jste taky jaksi nezvládli.....kdyby jo,tak pochopíte,že je to dobré auto na pěstování rajčat-podmínka je verze combi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 01:01, RE: Kylie
Kylie napísal:
...i pozdě v noci se potichu připlížil...a rozhodující úder učinil! .. a zase nic, člověk si toho navymýšlí (ypsilon a měkké i si plete) - a NIC!
Nevěděla jsem, že ve Francii někdy byl komunismus? Ale vím, že tady ano (Bylo těžké mládí? Zanechalo to stopy?)?
Nevěděla jsem, že existují verze C5 bez ESP. Vy jste testoval nějaký prototyp? Vyletěl jste v zatáčce? Nestyďte se, přiznejte se - všichni děláme chyby.
Vy víte JAK je stavěn bezpečnostní sketel C5? To, broučku, neví ani většina...
A jak víte čím se živím?Že by novinář???Nebo konstruktér???Možná znalec....možná jsem tu nějakou dobu i prodával Citroeny....možná....Tak z čeho vy(třetí osoba) soudíte???Podle času tu píše Kilie non-stop....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 01:14, RE: Kylie
Kylie napísal:
...i pozdě v noci se potichu připlížil...a rozhodující úder učinil! .. a zase nic, člověk si toho navymýšlí (ypsilon a měkké i si plete) - a NIC!
Nevěděla jsem, že ve Francii někdy byl komunismus? Ale vím, že tady ano (Bylo těžké mládí? Zanechalo to stopy?)?
Nevěděla jsem, že existují verze C5 bez ESP. Vy jste testoval nějaký prototyp? Vyletěl jste v zatáčce? Nestyďte se, přiznejte se - všichni děláme chyby.
Vy víte JAK je stavěn bezpečnostní sketel C5? To, broučku, neví ani většina...
Na světě jsou lidi,kteří musí pracovat,a při tom si otvíraji "okno" tip cars,kde píše VŠUDYBYLKA KILIE(bohužel),která nikdy nespí,jen tu plácá o své C 5....Můj osobní odhad je,že se té plečky chce někdo zbavit,a tak na všech servrech píše,jak je to skvělé au....(teď bych urazil auta)...Najděte si přízpěvky,na které jsem reagoval ze startu.....a možná pochopíte,jak DÁTE hlavy dohromady ....(když čert nikdy nespí)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 02:53, RE: Milý Midaro!
Midaro napísal:
Stačí nechat sežadit podle času příchozích....to zvláda i 3-leté dítě
...."sežadit" ... dítě ... aha! Copak nám to naznačuje? Midaro, vy nám něco tajíte!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 03:02, RE: Kylie
Midaro napísal:
ten 2.5 TDI měl jaký výkon????110,114,120,132????kolik to mělo najeto???napište zde vin,možná poznáte krutou pravdu.....o stavu km,ktrý se dá jak mávnutím kouzelného proudku změnit z 350-120...
Vyhlášené české praktiky? To jsem slyšela (minimálně 90% bazarových aut je prý "podvod"), konkrétně o audi jakési H.Vondráčkové, kterak ze dne na den prošlo branou času a 150.000 km mu na tachometru ubylo.
PS: Brumla bude asi jediné poctivě servisované, s láskou udržované, pravidelně voskované, letními i zimními botičkami včetně disků opatřené vozidlo s nepřetočeným tachometrem do bazarového prodeje určené (v česku) ... Unglaublich!
PPS: 2.5 TDi (se všemi variantami výkonu) byl "nic/moc" motor - "podtočený" o 170.000 km - na tu hrůzu raději nemyslet! A to za něj dá někdo možná více, než za toho udržovaného Brumlu s nefalšovanými 150.000 kilometry a se servisní knížkou po první majitelce. No nepřekvapilo by mne to..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 03:05, RE: Kylie
Midaro napísal:
těch 60kW-C 5 jste taky jaksi nezvládli.....kdyby jo,tak pochopíte,že je to dobré auto na pěstování rajčat-podmínka je verze combi...
60 kW - C5 - nezvládli = NEchápu!
PS: Tipla bych si, že jste v C5 ještě nikdy nejel, co dáte, když vás svezu? Třeba pak změníte názor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.09.2008 03:09, RE: Kylie
Midaro napísal:
A jak víte čím se živím?Že by novinář???Nebo konstruktér???Možná znalec....možná jsem tu nějakou dobu i prodával Citroeny....možná....Tak z čeho vy(třetí osoba) soudíte???Podle času tu píše Kilie non-stop....
Novinář? - Dle těch pravopisných chyb, nepravděpodobné
Konstruktér? - Čeho?
Znalec? - ehm...
Prodejce Citroën? - možná (zhrzený?) snad
Kylie je jméno a tím že ho budete komolit mne spíš "netrumfnete" MUDaro - hloupé, že?
Kylie je trošičku hyperaktivní, tak to prostě je... ale teď jsem už skoro na cestě a za pár minut už nebudu ...
reagovať
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.