0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 TDCi - stav po 210 tis. km

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 00:31, při takovém provozu je 120tisíc km dost
Myslím, že se dá souhlasit, že pokud se s takovým autem často jezdí přes 200km/hod, tak turbo odejde po 120tisích, což je ještě podle mě velmi slušný výsledek. Když se jedná o služební auto a ještě je v provozu na německých dálnicích (často neomezená rychlost), tak se navíc nebude úplně dbát na správné ochlazení turba a podobné věci...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 00:39, turbo
Taky jezdím rychle, takže tě neodsuzuju. Ale za to turbo můžeš jen a jen ty! Za první - diesel není na závodění a za druhé - když už ho honíš, tak ho po ránu takových dobrých 15 km jen lechtej, než se všechno komplet prohřeje na provozní teplotu a za další - po takové rychlé jízdě musíš nechat ten motor nechat ještě tak cca. 2-4 minuty klapkat, abys dal vydechnout turbu, což ale evidentně nevíš atak zkurvíš kde co. Bych ti doporučil se učit od starších (zacházení s autem údržba atd, atd.) a ne jen šlapat na plyn, to umí kdejaký pako.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 01:25, RE: turbo
anonym napísal:
Taky jezdím rychle, takže tě neodsuzuju. Ale za to turbo můžeš jen a jen ty! Za první - diesel není na závodění a za druhé - když už ho honíš, tak ho po ránu takových dobrých 15 km jen lechtej, než se všechno komplet prohřeje na provozní teplotu a za další - po takové rychlé jízdě musíš nechat ten motor nechat ještě tak cca. 2-4 minuty klapkat, abys dal vydechnout turbu, což ale evidentně nevíš atak zkurvíš kde co. Bych ti doporučil se učit od starších (zacházení s autem údržba atd, atd.) a ne j...
Jasně, to zacházení s turbem je pravda, ale to nic nemění na tom, že to turbo může odejít i při správném zacházení...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 02:25, RE: turbo
anonym napísal:
Jasně, to zacházení s turbem je pravda, ale to nic nemění na tom, že to turbo může odejít i při správném zacházení...
no ja mam 406 ¨benzin turbo a po 170 000 nemam absolutni problem, takže jde jen a jen o to jak se s turbem zachazí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 02:57, monďas
Životnost turba je věcí 1) zacházení X) materiálem. 120tkm není moc, na druhou stranu když v Citroenu vám vydrželo 70tkm a ve slavné Škodovce 40tkm, tak chyba asi nebude v turbu, ale v tom, že je řidič pěkný prasečák Mimochodem držet pořád 200 musí být docela únavné ne? Při delších cestách je optimální tak max 160-170. Jet pořád 200 tsss, to bych přijel úplně vyštavený (nejde o auto, to by stíhalo v poho, ale o to pořád dávat zvýšený pozor na okolní provoz). Ono neomezená rychlost je široký pojem, jak tam někdo bude dělat moc vyrvajs, tak si ho dřív nebo později stříbrná bmw 3 najde. Ale pravdou je, že dnešní turba jsou o ničem, jsou malilinkaté, točí jak blázen, na materiálu se pořád spekuluje kde ušetřit. Kdysi na w124 turbo vydrželo 300-500tkm jakby nic. Jinak Monďas II je samozřejmě dobré auto a poměr cena výkon u ojetin se mi líbí. Kdyby jste měl 2.0 benzín a hatchback, tak bych vám dal i bod.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 05:43, Přání
Přeji autorovi ať jezdí pokud možno co nejvíce mimo území ČR. Nerad bych se s takovým volem potkal. Rád bych ještě nějakej ten pátek žil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 06:22, RE: turbo
anonym napísal:
Taky jezdím rychle, takže tě neodsuzuju. Ale za to turbo můžeš jen a jen ty! Za první - diesel není na závodění a za druhé - když už ho honíš, tak ho po ránu takových dobrých 15 km jen lechtej, než se všechno komplet prohřeje na provozní teplotu a za další - po takové rychlé jízdě musíš nechat ten motor nechat ještě tak cca. 2-4 minuty klapkat, abys dal vydechnout turbu, což ale evidentně nevíš atak zkurvíš kde co. Bych ti doporučil se učit od starších (zacházení s autem údržba atd, atd.) a ne j...
Přesně tak, nejhorší pro turbo je to, když to řidič mastí po dálnici a pak náhle zastaví na odpočívadle nebo u pumpy a hned vypne motor, aniž by turbu dal nějaký čas ke zchlazení. Výměny olejů po cca 30 tis. km taky životnosti nepřidají - turbo je mazáno motorovým olejem z motoru, ale jeho otáčky jsou tak 20 tis. I když je rozdíl najet těch 30 tis. na dlouhých trasách nebo na couračkách.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 06:32, RE: Přání
anonym napísal:
Přeji autorovi ať jezdí pokud možno co nejvíce mimo území ČR. Nerad bych se s takovým volem potkal. Rád bych ještě nějakej ten pátek žil.
Jebou ho v práci, jebou ho doma a tak si to léčí na silnici, no a pak to tady podle toho vypadá... To neni ani tak o autě, ale o tom ,, sledujte, jak jsem dobrej ", celkem k politování...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 06:39, RE: Přání
anonym napísal:
Přeji autorovi ať jezdí pokud možno co nejvíce mimo území ČR. Nerad bych se s takovým volem potkal. Rád bych ještě nějakej ten pátek žil.
V Jižních Čechách neplatí v obci 50, mimo obec 90 na dálnici 130? Kdyby se naše policie víc starala o to, jak zamezit podobným řidičům vyjet na silnici, to by se to nám , kteří dodržujeme zákony této země jezdilo! Poloviční zácpy, poloviční nervy, poloviční strach, že tě sejme nějaký hovado, který si myslí, že jet po okresce 150 je frajeřina a ještě se o tom s pýchou chlubí. Přeji brzké odebrání řidičáku a zabavení auta nna doživotí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 06:41, RE: Přání
anonym napísal:
Jebou ho v práci, jebou ho doma a tak si to léčí na silnici, no a pak to tady podle toho vypadá... To neni ani tak o autě, ale o tom ,, sledujte, jak jsem dobrej ", celkem k politování...
to jako ze kdo jezdi rychle je k politovani? proc? pri tomhle poctu nalitanejch km nebude asi ridic zacatecnik, takze asi neco uz vi, podle toho co uvedl jak jezdi po cr, je pro me nebezpecnejsi starej dedek ve fabce co si to "vali" 75 a kazdej ho chce predjet-vlastni zkusenost z tohoto vikendu, neblika, jede jak posranej a pak to bez blinkru a snad i kouknuti do zpetnyho ztrhl doleva...
ladis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 06:42, RE: Přání
anonym napísal:
V Jižních Čechách neplatí v obci 50, mimo obec 90 na dálnici 130? Kdyby se naše policie víc starala o to, jak zamezit podobným řidičům vyjet na silnici, to by se to nám , kteří dodržujeme zákony této země jezdilo! Poloviční zácpy, poloviční nervy, poloviční strach, že tě sejme nějaký hovado, který si myslí, že jet po okresce 150 je frajeřina a ještě se o tom s pýchou chlubí. Přeji brzké odebrání řidičáku a zabavení auta nna doživotí.
150 je mozna trochu nadneseny ne? tobe to nikdy neuejede???? ani o 5 km/h ....nekecej nam tady :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 06:51, TURBO
Ve 120 000km odepsané turbo?........ano, když někdo neumí jezdit s turbínou, tak pak je to sezonní záležitost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 06:53, RE: Přání
anonym napísal:
150 je mozna trochu nadneseny ne? tobe to nikdy neuejede???? ani o 5 km/h ....nekecej nam tady :D
A víš, že, ujede? ale právě tak o těch 10% nejvýš. Provoz při tom nijak nebrzdím. Snad jedině takové kolegy, kteří nutně musí jet 80 a víc v obci. Jen se snažím chovat jako člověk. Jak jsem napsal: Zákony dodržuju. To, co umím, ukazuju jinde než na silnici.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 06:53, RE: turbo
anonym napísal:
Jasně, to zacházení s turbem je pravda, ale to nic nemění na tom, že to turbo může odejít i při správném zacházení...
Ano u Octavie ano, díky řídkým ojejům.....prostě VW no, ale u mondea bych to dřív tipoval na čerpadlo a vstřiky, turbo určitě ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 07:01, POCHVALTE HO
No připadá mi, jako by ten článek psal 18-ti letý puberťák, kterej akorát dodělal řidičák a pújčil si "fotrovu" káru a teď klukům ve škole povídá jak to jede i 220 a nežere a že je king, protože jezdí prasečí jízdou . A kluci kurva čumte... už vystřídal 96 aut (nebo řídil ???) to znamená, že od 18 do 26 v průměru 12 ročně ??? Já už vím... asi dělá v autobazaru a jezdí do Belgie pro auta, protože to jeho úžasný uveze až 1800Kg. Jestli je ale autor takový odborník, měl by vědět, že Passat B3 se TDi nikdy nedělal. Tdi bylo až od B4. Bože hlavně takovýho vola někde nepotkat na silnici......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 07:04,
dalsi motorizovany kokot ....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 07:13, RE: Přání
anonym napísal:
A víš, že, ujede? ale právě tak o těch 10% nejvýš. Provoz při tom nijak nebrzdím. Snad jedině takové kolegy, kteří nutně musí jet 80 a víc v obci. Jen se snažím chovat jako člověk. Jak jsem napsal: Zákony dodržuju. To, co umím, ukazuju jinde než na silnici.
ja taky prez obec nejedu vic jak 60, ale ze bych mimo jezdil treba na silnici 1 tridy do 100, rict nemuzu, ale nejvic tak 120 a neprijde mi ze bych nejak komplikoval provoz, pac takhle jede tak 80% dalsich...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 07:14, RE: Přání
anonym napísal:
A víš, že, ujede? ale právě tak o těch 10% nejvýš. Provoz při tom nijak nebrzdím. Snad jedině takové kolegy, kteří nutně musí jet 80 a víc v obci. Jen se snažím chovat jako člověk. Jak jsem napsal: Zákony dodržuju. To, co umím, ukazuju jinde než na silnici.
...jeste: blbcu co po obci bude jezdit 80 bude vzdycky plno, pac vic jim to nejede, nehlede na to, kdyz se dostanou nekam do zatacek..... slapat na plyn umi kazdej blb, v tom s tebou souhlasim
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 07:34, bezpecnost
Dobry den, pekna recenze. Jen u te bezpecnosti, myslim pasivni, to neni az tak super, v NCAP bylo uvedeno, ze vuz ma nestabilni konstrukci a take dostal jen 4 hvezdy. Byl to pro mne duvod proc jsem si po Mondeu mod. 97 kombi 1,8 benzin nekoupil jeho nastupce, ac to bylo velmi prijemne a prostorne auto. Vlada
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 08:04, Hrdina
Autor je pěkné........
reagovať
  1 2 3 ... 10




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.