. Otázka je, jak by ta servisní náročnost u V6 vypadala při mém nájezdu. A vsadím se, že když ti naložím úkoly na zvládnutí s tou V6, tak nebudeš jezdit za 9. Takže z pohodlí stacionární pracovní pozice, a jízdy jen "když chci", se naftový pohon odsuzuje hrozně snadno, uznávám. A jelikož jsi na palubní desce našel ono kouzelné tlačítko, tak předpokládám, že je tím pro tebe problém vyřešen. Neboť nevěřím, že někomu proplácíš faktury za údržbu naftového vozidla - takže je zbytečné z lidí, co naftová auta mají, dělat trotly. Měla by to být každého věc... Btw - taková Avie nebo Liazka 20 let po smrti vyprodukuje takovýho bordelu na nastartování, jako moderní auto s FAPem za xset km. A v tom je problém, že takový vraždy pořád jezdí, a není jich málo...
. Otázka je, jak by ta servisní náročnost u V6 vypadala při mém nájezdu. A vsadím se, že když ti naložím úkoly na zvládnutí s tou V6, tak nebudeš jezdit za 9. Takže z pohodlí stacionární pracovní pozice, a jízdy jen "když chci", se naftový pohon odsuzuje hrozně snadno, uznávám. A jelikož jsi na palubní desce našel ono kouzelné tlačítko, tak předpokládám, že je tím pro tebe problém vyřešen. Neboť nevěřím, že někomu proplácíš faktury za údržbu naftového vozidla - takže je zbytečné z lidí, co naftová auta mají, dělat trotly. Měla by to být každého věc... Btw - taková Avie nebo Liazka 20 let po smrti vyprodukuje takovýho bordelu na nastartování, jako moderní auto s FAPem za xset km. A v tom je problém, že takový vraždy pořád jezdí, a není jich málo...
. Otázka je, jak by ta servisní náročnost u V6 vypadala při mém nájezdu. A vsadím se, že když ti naložím úkoly na zvládnutí s tou V6, tak nebudeš jezdit za 9. Takže z pohodlí stacionární pracovní pozice, a jízdy jen "když chci", se naftový pohon odsuzuje hrozně snadno, uznávám. A jelikož jsi na palubní desce našel ono kouzelné tlačítko, tak předpokládám, že je tím pro tebe problém vyřešen. Neboť nevěřím, že někomu proplácíš faktury za údržbu naftového vozidla - takže je zbytečné z lidí, co naftová auta mají, dělat trotly. Měla by to být každého věc... Btw - taková Avie nebo Liazka 20 let po smrti vyprodukuje takovýho bordelu na nastartování, jako moderní auto s FAPem za xset km. A v tom je problém, že takový vraždy pořád jezdí, a není jich málo...
. Otázka je, jak by ta servisní náročnost u V6 vypadala při mém nájezdu. A vsadím se, že když ti naložím úkoly na zvládnutí s tou V6, tak nebudeš jezdit za 9. Takže z pohodlí stacionární pracovní pozice, a jízdy jen "když chci", se naftový pohon odsuzuje hrozně snadno, uznávám. A jelikož jsi na palubní desce našel ono kouzelné tlačítko, tak předpokládám, že je tím pro tebe problém vyřešen. Neboť nevěřím, že někomu proplácíš faktury za údržbu naftového vozidla - takže je zbytečné z lidí, co naftová auta mají, dělat trotly. Měla by to být každého věc... Btw - taková Avie nebo Liazka 20 let po smrti vyprodukuje takovýho bordelu na nastartování, jako moderní auto s FAPem za xset km. A v tom je problém, že takový vraždy pořád jezdí, a není jich málo...
(nadsázka). Ano, spousta lidí má naftu zbytečně... Koneckonců jsou lidi, kteří mají i celé auto zbytečně (vs ztráta ceny a pod)
. Otázka je, jak by ta servisní náročnost u V6 vypadala při mém nájezdu. A vsadím se, že když ti naložím úkoly na zvládnutí s tou V6, tak nebudeš jezdit za 9. Takže z pohodlí stacionární pracovní pozice, a jízdy jen "když chci", se naftový pohon odsuzuje hrozně snadno, uznávám. A jelikož jsi na palubní desce našel ono kouzelné tlačítko, tak předpokládám, že je tím pro tebe problém vyřešen. Neboť nevěřím, že někomu proplácíš faktury za údržbu naftového vozidla - takže je zbytečné z lidí, co naftová auta mají, dělat trotly. Měla by to být každého věc... Btw - taková Avie nebo Liazka 20 let po smrti vyprodukuje takovýho bordelu na nastartování, jako moderní auto s FAPem za xset km. A v tom je problém, že takový vraždy pořád jezdí, a není jich málo...
. Když to tak vezmu, tak jsem za tu dobu "ušetřil" na tu tvou V6
. Ale ne, radši jsem pořídil nové přibližovadlo se 156 koňmi, na benzín, ve kterém se občas rád projedu. Ale rozumně, nejezdím sám a není to stavěné na nějaké voloviny. Jinak jsem smířen s tím, že to svoje neprodám, ale spíš věnuju. A pozor, co se "politiky" týče, tak posledně jsem koukal na ceny PHM v D, na naše rozdíl přes 6 Kč/l ve prospěch nafty...mazec.
. Otázka je, jak by ta servisní náročnost u V6 vypadala při mém nájezdu. A vsadím se, že když ti naložím úkoly na zvládnutí s tou V6, tak nebudeš jezdit za 9. Takže z pohodlí stacionární pracovní pozice, a jízdy jen "když chci", se naftový pohon odsuzuje hrozně snadno, uznávám. A jelikož jsi na palubní desce našel ono kouzelné tlačítko, tak předpokládám, že je tím pro tebe problém vyřešen. Neboť nevěřím, že někomu proplácíš faktury za údržbu naftového vozidla - takže je zbytečné z lidí, co naftová auta mají, dělat trotly. Měla by to být každého věc... Btw - taková Avie nebo Liazka 20 let po smrti vyprodukuje takovýho bordelu na nastartování, jako moderní auto s FAPem za xset km. A v tom je problém, že takový vraždy pořád jezdí, a není jich málo...
. Když to tak vezmu, tak jsem za tu dobu "ušetřil" na tu tvou V6
. Ale ne, radši jsem pořídil nové přibližovadlo se 156 koňmi, na benzín, ve kterém se občas rád projedu. Ale rozumně, nejezdím sám a není to stavěné na nějaké voloviny. Jinak jsem smířen s tím, že to svoje neprodám, ale spíš věnuju. A pozor, co se "politiky" týče, tak posledně jsem koukal na ceny PHM v D, na naše rozdíl přes 6 Kč/l ve prospěch nafty...mazec.
. Otázka je, jak by ta servisní náročnost u V6 vypadala při mém nájezdu. A vsadím se, že když ti naložím úkoly na zvládnutí s tou V6, tak nebudeš jezdit za 9. Takže z pohodlí stacionární pracovní pozice, a jízdy jen "když chci", se naftový pohon odsuzuje hrozně snadno, uznávám. A jelikož jsi na palubní desce našel ono kouzelné tlačítko, tak předpokládám, že je tím pro tebe problém vyřešen. Neboť nevěřím, že někomu proplácíš faktury za údržbu naftového vozidla - takže je zbytečné z lidí, co naftová auta mají, dělat trotly. Měla by to být každého věc... Btw - taková Avie nebo Liazka 20 let po smrti vyprodukuje takovýho bordelu na nastartování, jako moderní auto s FAPem za xset km. A v tom je problém, že takový vraždy pořád jezdí, a není jich málo...
. Když to tak vezmu, tak jsem za tu dobu "ušetřil" na tu tvou V6
. Ale ne, radši jsem pořídil nové přibližovadlo se 156 koňmi, na benzín, ve kterém se občas rád projedu. Ale rozumně, nejezdím sám a není to stavěné na nějaké voloviny. Jinak jsem smířen s tím, že to svoje neprodám, ale spíš věnuju. A pozor, co se "politiky" týče, tak posledně jsem koukal na ceny PHM v D, na naše rozdíl přes 6 Kč/l ve prospěch nafty...mazec.
. Když srovnám svoje současný s tím, co nějakou dobu jezdilo taky pode mnou, tak asi takhle: 2,2HDi, 98 kW vs 2,0i 97kW - v totožném autě (nafta 2003, benzín 1999) tak bych tu otázku obrátil: Ten benzín kromě vyšší spotřeby o cca 3l/100km nenabídl nic víc. Ani levnější servis, ani lepší jízdní projev (a to byl ještě nepřidušenej!). Osobně se kloním jako k nejlepší variantě pohonu CNG v kombinaci s vlastní plničkou. Ale má to opodstatnění hlavně tam, kde se provozujou nejméně 2-3 auta. Jediné, co mě brzdí, je omezený výběr továrních modelů a nevyzpytatelná legislativa. Sice víme, jak má růst spotřební daň do roku 2020, ale dobře víme, jak dopadli autodopravci, kteří houfně nakoupili tahače s Euro 5 s vidinou, jak ušetří na mýtném...
Nenajde se tedy někdo kdo má zkušenosti/znalosti se zmíněnými motory? Hlavně spolehlivost, spotřeba, výkon, atd ...
. Když srovnám svoje současný s tím, co nějakou dobu jezdilo taky pode mnou, tak asi takhle: 2,2HDi, 98 kW vs 2,0i 97kW - v totožném autě (nafta 2003, benzín 1999) tak bych tu otázku obrátil: Ten benzín kromě vyšší spotřeby o cca 3l/100km nenabídl nic víc. Ani levnější servis, ani lepší jízdní projev (a to byl ještě nepřidušenej!). Osobně se kloním jako k nejlepší variantě pohonu CNG v kombinaci s vlastní plničkou. Ale má to opodstatnění hlavně tam, kde se provozujou nejméně 2-3 auta. Jediné, co mě brzdí, je omezený výběr továrních modelů a nevyzpytatelná legislativa. Sice víme, jak má růst spotřební daň do roku 2020, ale dobře víme, jak dopadli autodopravci, kteří houfně nakoupili tahače s Euro 5 s vidinou, jak ušetří na mýtném...
. Když srovnám svoje současný s tím, co nějakou dobu jezdilo taky pode mnou, tak asi takhle: 2,2HDi, 98 kW vs 2,0i 97kW - v totožném autě (nafta 2003, benzín 1999) tak bych tu otázku obrátil: Ten benzín kromě vyšší spotřeby o cca 3l/100km nenabídl nic víc. Ani levnější servis, ani lepší jízdní projev (a to byl ještě nepřidušenej!). Osobně se kloním jako k nejlepší variantě pohonu CNG v kombinaci s vlastní plničkou. Ale má to opodstatnění hlavně tam, kde se provozujou nejméně 2-3 auta. Jediné, co mě brzdí, je omezený výběr továrních modelů a nevyzpytatelná legislativa. Sice víme, jak má růst spotřební daň do roku 2020, ale dobře víme, jak dopadli autodopravci, kteří houfně nakoupili tahače s Euro 5 s vidinou, jak ušetří na mýtném...
2-litr má švagr, má s ním najeto asi 15 tisíc (motor má prý 180 tisíc) a motor samotný zatím bez problémů, jen má nový synchron na 3-ce a 2-hm setrvačník úhrnem za 42 tisíc. Jezdí za nějakých 6,5 a pokud se k tomu rozpustí ta "dieselovská" oprava setrvačníku (25 tisíc, ať nežeru), tak má momentální kombinovanou spotřebu 11.