0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Tempra SW 1,6 (převezete skoro všechno)

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 06:58,
Hezky napsaný, přijde mi to reál, ale spousta lidí tomu nebude věřit, že auto jezdilo víc, než stálo v servisu....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 08:01, RE: bez předmětu
Pepe napísal:
Hezky napsaný, přijde mi to reál, ale spousta lidí tomu nebude věřit, že auto jezdilo víc, než stálo v servisu....
Pěkně napsaná recenze!!!
Já tomu samozřejmě věřím, že víc jezdilo než stálo, ale ti co jsou proti Fiatu si bude mlet zase to samé!
Měl jsem 3x Fiat Tipo, motory 1.6 66kw, 1.9TD 66kw a 2.0 107kw.
Je fakt, že 1.6 brzdila slabě, zadní bubny na tom asi měli svůj podíl.
1.9TD už měla 4x kotouč, co už bylo znatelně lepší než 1.6.
No a 2.0 16V Sedicivalvole měl taky 4x kotouč, ale měl ještě větší kotouče než 1.9TD a tak brzdný účinek byl výborný!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 08:52, Velký omyl !!!
zigi napísal:
Pěkně napsaná recenze!!!
Já tomu samozřejmě věřím, že víc jezdilo než stálo, ale ti co jsou proti Fiatu si bude mlet zase to samé!
Měl jsem 3x Fiat Tipo, motory 1.6 66kw, 1.9TD 66kw a 2.0 107kw.
Je fakt, že 1.6 brzdila slabě, zadní bubny na tom asi měli svůj podíl.
1.9TD už měla 4x kotouč, co už bylo znatelně lepší než 1.6.
No a 2.0 16V Sedicivalvole měl taky 4x kotouč, ale měl ještě větší kotouče než 1.9TD a tak brzdný účinek byl výborný!!!
Bubnové brzdy nebrzdí hůř, než kotoučové.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 09:01, RE: Velký omyl !!!
anonym napísal:
Bubnové brzdy nebrzdí hůř, než kotoučové.
Ty jsi trdlo !!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 09:02, RE: bez předmětu
Pepe napísal:
Hezky napsaný, přijde mi to reál, ale spousta lidí tomu nebude věřit, že auto jezdilo víc, než stálo v servisu....
Ja se taky podelim o nejnovejsi zpravy s mym Puntem, ktere momenatlne pouziva pritelkyne v Praze. Brzdy vzadu bubny, ale brzdi jedovate, po presednuti z Octavie nebo naseho Toleda budete mit porad oblicej na skle. Ale ted k te spolehlivosti u naseho kusu. Hned po koupi odesel senzor otacek, oprava s praci 1500. 2 mesice po koupi odesla vodni pumpa, jelikoz je pohanena rozvody museli dolu, kdyz uz byli dole tak se komplet udelali nove rozvody vcetne kladek cena komplet 4500 is praci, pumpa, rozvody a prace. Od doby, co odesla vodni pumpa motor stale vibroval, zkusili jsem nove svicky, nic a tak se to nechalo, jestli se to bude zhorsovat. mesic od doby vymeny vodni pumpy auto zacalo opet varit, jako kdyby to byla opet pumpa. Auto slo do servisu. Zadna zavada nezjistena, pry to uz nedela. Auto jsem prevzali. 2 tydny na to, auto opet vari, servis, novy termostat 1700 vcetne, v cene byla i kontrola celeho motoru kvuli zminovane zavade. Zadlsich par tydnu na to auto opet vari, v servisu 2 tydny, zadna zavada nezjistena, to uz resila pritelkyne sama. Auto po 2 tydnech vyzvedla a dala auto do jineho servisu. Jeste ten den zjistili prasklou hlavu valcu a tesneni pod hlavou. Za par dni auto opraveno. Vcera si ho pritelkyne vyzvedla. Cena opravy 12 tis. Hlava sla komplet nova, zadne vrakoviste. Po teto oprave zmizelo vibrovani motoru a doufam, ze se prestane ztracet voda a auto uz bude v poradku. Takze kdyz to shrnu, kdyby neodeslo vodni cerpadlo tak by se auto neuvarilo a nepraskla by hlava, byla to nase chyba. Uvidime jak to bude odesneska s autem. Takze auto mame temer rok a vsechny opravy vysli dohromady na temer 20 tis. Ale v cene jsou nove rozvody a hlava valcu praskla nasi neopatrnosti. Jinak by cena byla pouze za senzor otacek a vodni pumpu s rozvody coz by bylo 6 tis. Holt za blbost se plati a doufam, ze ted uz snad bude vse v poradku. Jinak mel jsem tedy s Fiatem dost velkou smulu, ale na znacku Fiat jsem nezanevrel, ale popravde nevim, jestli pristi auto by bylo opet Fiat. Nic proti nim nemam, ale jeden kus me zklamal a asi priste skoncim u jine znacky, i kdyz hlava muze prasknout pri prehrati u kazde znacky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 09:04, Auto víc stálo,...
...než jezdilo. Za 8 let 32tis. Nic moc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 09:18, RE: Velký omyl !!!
anonym napísal:
Ty jsi trdlo !!
Brzdný účinek je přímo závislý na velikosti brzdné plochy(čelisti,destičky) a vynaložené síly. Trdlo!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 11:13,
mel jsem tipo, r.v. 91, 1,9 tds s digitalkama, zralo to hovno, jezdilo to jak cert na naftaka, v mem drzeni asi 2 roky a nedavno po 3 letech od prodeje jsem ho videl jak jeste jezdi, jediny problem jsem mel s tema digitalkama a to v zime jak jsem zatopil moc tak zmizly, stacilo stahnout teplotu a ony zase naskocily ( vim zvlastni), jinak brzdy byly dost dobre, vpred kotouce, vzad bubny a koroze zadnich lemu, jen nafta, pneu, olej a filtry tot vse co jsem do nej investoval, jenze dneska najit nejakou vonavku je nemozne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 11:21, RE: Velký omyl !!!
anonym napísal:
Brzdný účinek je přímo závislý na velikosti brzdné plochy(čelisti,destičky) a vynaložené síly. Trdlo!
Kupte si japonce a tyto problémy nebudete řešit.já mám nissan a za celý rok jsem do auta dal akorát 1600 za výměnu oleje,filtrů a svíček.zdar
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 11:55, RE: Velký omyl !!!
anonym napísal:
Kupte si japonce a tyto problémy nebudete řešit.já mám nissan a za celý rok jsem do auta dal akorát 1600 za výměnu oleje,filtrů a svíček.zdar
Kupte si lítačku na MHD za 1200,- a ušetříte víc, navíc můžete jezdit každou chvíli jiným vozem, dokonce i nalitej, rozumbrado....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 11:57, RE: bez předmětu
anonym napísal:
mel jsem tipo, r.v. 91, 1,9 tds s digitalkama, zralo to hovno, jezdilo to jak cert na naftaka, v mem drzeni asi 2 roky a nedavno po 3 letech od prodeje jsem ho videl jak jeste jezdi, jediny problem jsem mel s tema digitalkama a to v zime jak jsem zatopil moc tak zmizly, stacilo stahnout teplotu a ony zase naskocily ( vim zvlastni), jinak brzdy byly dost dobre, vpred kotouce, vzad bubny a koroze zadnich lemu, jen nafta, pneu, olej a filtry tot vse co jsem do nej investoval, jenze dneska najit nej...
No já měl 3 kusy, ale kdybych měl znova shánět Tipo, jedině motor 1.9TD, nejlépe z D, zkusit sehnat rok 1994 nebo 1995 v 3dv. karoserii i s klimou, to by bylo autíčko :o))
Cena toho vozu cca 30-40t Kč a do kapsy ve všem strčí Favority, Felicie a mnoho dalších!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 11:58, RE: Velký omyl !!!
anonym napísal:
Kupte si japonce a tyto problémy nebudete řešit.já mám nissan a za celý rok jsem do auta dal akorát 1600 za výměnu oleje,filtrů a svíček.zdar
a ja mam zase O2 TDi kam leju jen 4 litry ropy na 100.nazdar
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 12:10, RE: Velký omyl !!!
anonym napísal:
a ja mam zase O2 TDi kam leju jen 4 litry ropy na 100.nazdar
a neuveritelne tahne vodspodu co???ty salamisto v ochcavce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 14:07, RE: Velký omyl !!!
anonym napísal:
a neuveritelne tahne vodspodu co???ty salamisto v ochcavce
samozrejme s ciplou O2 2.0 TDi te pochciju kdy se mi zachce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 14:15, RE: bez předmětu
mufik.martin napísal:
Ja se taky podelim o nejnovejsi zpravy s mym Puntem, ktere momenatlne pouziva pritelkyne v Praze. Brzdy vzadu bubny, ale brzdi jedovate, po presednuti z Octavie nebo naseho Toleda budete mit porad oblicej na skle. Ale ted k te spolehlivosti u naseho kusu. Hned po koupi odesel senzor otacek, oprava s praci 1500. 2 mesice po koupi odesla vodni pumpa, jelikoz je pohanena rozvody museli dolu, kdyz uz byli dole tak se komplet udelali nove rozvody vcetne kladek cena komplet 4500 is praci, pumpa, rozv...
za porouchanou vodní pumpu si netřeba klást vinu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 14:51, RE: bez předmětu
anonym napísal:
za porouchanou vodní pumpu si netřeba klást vinu.
Já mám taky japonce a není to tak, že by se do nich nemuselo cpát prachy, občas se něco vysere taky, ale není to tak zlý. Prostě co kus, to originál
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 16:01, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Já mám taky japonce a není to tak, že by se do nich nemuselo cpát prachy, občas se něco vysere taky, ale není to tak zlý. Prostě co kus, to originál
Jo když chytneš dobrej kus tak u japonce je velká šance že budeš jenom jezdit kdežto u fiata tempry je tato šance téměř nulová.Viz tato recenze.Auto znalo servis víc než silnice.čus
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 16:11, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Jo když chytneš dobrej kus tak u japonce je velká šance že budeš jenom jezdit kdežto u fiata tempry je tato šance téměř nulová.Viz tato recenze.Auto znalo servis víc než silnice.čus
Já jezdím v ochcávce v plný palbě za 2,25l/100,fakt a plnej kotel!!!však je to nejlepší auto na světě!!!všichni si ju kupte uvidíte samy!!!trochu vidím problém v tom že pán se nachal nachytat od známého na počtu KM!!!výměny silenb. motoru atd...po 80.000km cha,chaá,tak min. o stovečku více!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 16:17, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Já jezdím v ochcávce v plný palbě za 2,25l/100,fakt a plnej kotel!!!však je to nejlepší auto na světě!!!všichni si ju kupte uvidíte samy!!!trochu vidím problém v tom že pán se nachal nachytat od známého na počtu KM!!!výměny silenb. motoru atd...po 80.000km cha,chaá,tak min. o stovečku více!!!
tak to jako ty si mi ukradl moji octavku???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 17:25, RE: bez předmětu
anonym napísal:
za porouchanou vodní pumpu si netřeba klást vinu.
O tu vodni pumpu ani tak nejde, jako spise o to, ze diky tomu se uvaril motor a praskla hlava, takze se delal hlava, tesneni pod hlavou a rozvody musely opet dolu. Jednou byly rozvody dole kdyz sla nova pumpa, udelaly se rovnou nove, a s hlavou a tesnenim po par mesicich sli rozvody opet dolu. No je to smula, ale odesla jedna soucastka a poskodila mnohem vice :)
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.