0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Punto II - Na něm již servis nevydělá

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2005 11:32, Překlepy
Pánové, zkuste si to po sobě aspoň přečíst..........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2005 12:38, RE: Překlepy
Honza napísal:
Pánové, zkuste si to po sobě aspoň přečíst..........
diky za upozornoneni, ale ne vzdy si vseho vsimnete. kazdopadne se omlouvam.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2005 19:50, Vivat Fiat!
Ackoli recenze, ktere maji prilis mnoho positivniho hodnoceni nejsou velkym prinosem, tato mi udelala skutecnou radost :) Jsem zaryty fiatista a tak to vitam :) Nutno podotknout, ze Punto se vazne povedlo.
Ale mam dotaz - mel jsem v Brave motor 1.2 16V 59kw - predpokladam, ze je to ten samy jako v Puntu. S motorem byl velky problem - budto chcipal (pri dojezdu do krizovatky), nebo se pri vyslapnuti spojky vytacel treba na 3-4000 otacek. Nekolikrat se cistila klapka a kontroloval krokovy motorek. Kontrolovala se ridici jednotka - a nejspis mela spatny software (pry). Bohuzel Fiat servis je v CR dost mizerny a nechali to s tvrzenim, ze se musi vymenit ridici jednotka, nebot disketa se spravnym softwarem je v republice jen jedna a nevi se kde.
Vy mate mnohem vetsi prehled - kde mohla byt chyba? Servis kde mi s vozem pomahali je velmi solidni a ma spickove elektronicke vybaveni - pricemz me nechali koukat, co delaji - takze zadne tajnosti - ale vazne byli bezradni. Vyresetovani jednotky, nastaveni nejakych optimalnich hodnot a vycisteni klapky vzdy pomohlo, ale po mesici az dvou to slo zase do haje.
O Punto teto generace mam ted zajem a rad bych vedel, zda skutecne radeji poridit ten motor 1.2 44kw nebo brat vykonnejsi 59kw - s tim je zase vic srandy - ale nerad bych si zopakoval predchozi potize. A v mem okoli se takove Bravy pohybovaly dve a obe mely podobne problemy (jedna chcipala, druha se pretacela), takze asi je to neco beznejsiho :(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.12.2005 23:02, RE: Vivat Fiat!
Kreckomstitel napísal:
Ackoli recenze, ktere maji prilis mnoho positivniho hodnoceni nejsou velkym prinosem, tato mi udelala skutecnou radost :) Jsem zaryty fiatista a tak to vitam :) Nutno podotknout, ze Punto se vazne povedlo.
Ale mam dotaz - mel jsem v Brave motor 1.2 16V 59kw - predpokladam, ze je to ten samy jako v Puntu. S motorem byl velky problem - budto chcipal (pri dojezdu do krizovatky), nebo se pri vyslapnuti spojky vytacel treba na 3-4000 otacek. Nekolikrat se cistila klapka a kontroloval krokovy motorek....
Nazdar, ségra má Lancii Y s tím samým motorem už 3 roky a žádný problém.
Ale nevím, jestli tam není jiný soft nebo celá jednotka, protože uvádějí výkon 63 kW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2005 07:02, RE: Vivat Fiat!
Kreckomstitel napísal:
Ackoli recenze, ktere maji prilis mnoho positivniho hodnoceni nejsou velkym prinosem, tato mi udelala skutecnou radost :) Jsem zaryty fiatista a tak to vitam :) Nutno podotknout, ze Punto se vazne povedlo.
Ale mam dotaz - mel jsem v Brave motor 1.2 16V 59kw - predpokladam, ze je to ten samy jako v Puntu. S motorem byl velky problem - budto chcipal (pri dojezdu do krizovatky), nebo se pri vyslapnuti spojky vytacel treba na 3-4000 otacek. Nekolikrat se cistila klapka a kontroloval krokovy motorek....
Na webu fiattipo.net má mnoho majitelů podobný problém, j když na motorech v Tipu, zejména 1,4ie, 1,6ie. Nevím, co vše je v těchto motorech s vaším motorem podobné, ale často byla příčina těchto potíží čidla otáček, potenciometr škrtící klapky, apod. Nejsou to nijak drahé závady, ale přijít na to co to je!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2005 07:09, RE: Vivat Fiat!
Fiatoman napísal:
Na webu fiattipo.net má mnoho majitelů podobný problém, j když na motorech v Tipu, zejména 1,4ie, 1,6ie. Nevím, co vše je v těchto motorech s vaším motorem podobné, ale často byla příčina těchto potíží čidla otáček, potenciometr škrtící klapky, apod. Nejsou to nijak drahé závady, ale přijít na to co to je!
Aha :( No nic, uz me to netrapi - spis se mi proste nelibila diagnoza oficialniho Fiat servisu - vymenime nejdrazsi soucastku a budeme doufat, ze to bude fungovat ... a vzhledem k predchozim zkusenostem s nima ... :(
Jen pro priklad - nadrz na Cinquecento mi chteli vymenit za 16 tisic. V mem servisu objednali nadrz z tohoto Fiat servisu a namontovali ji sami - stalo me to 7500 ... proste no comment.
Takze abych to shrnul - asi bude nejlepsi koupit Puntika s tim 44kw motorem a bude klid.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2005 09:50, Zkušenosti
Chtěl jsem se zeptat, jestli ještě někdo má špatné zkušenosti s 1,2 16V nebo spíš naopak dobré. Dík.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2005 12:37, punto 1.2 8v
Mám punto 1.2 8v 44kw z roku 2001 5 dveří a jsem naprosto spokojený - jediný problém je s namontovaným lpg - musím to nechat seřídit ....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2005 13:51, RE: Zkušenosti
Jarek napísal:
Chtěl jsem se zeptat, jestli ještě někdo má špatné zkušenosti s 1,2 16V nebo spíš naopak dobré. Dík.
precti si muj komentar Vivat Fiat - ac priznivec Fiatu, tenhle motor me fakt nepotesil :( A nebyl jsem sam, kdo s nim mel problemy ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2005 15:12, RE: Zkušenosti
Jarek napísal:
Chtěl jsem se zeptat, jestli ještě někdo má špatné zkušenosti s 1,2 16V nebo spíš naopak dobré. Dík.
Mám tento kočár(ek) a jako spokojenost. je to hodně živučké. Co se tomu (našemu), dá vytknout je možná trochu problémová převodovka (r2001 42tis. najeto). Zpátečka mnohdy nejde nijak jednoduše zařadit. Sem tam se i stane (obvykle při řazení z 2 na 3), že i přes plné sešlápnutí spojky jde cítit malinko zuby. Ale stává se to spíš ojediněle. V servisu řekli že to je prostě fiaťácká převodovka... :(

No a obecně je to jen 1.2 ,takže když si do toho sednou 4 lidi a přijde kopec tak je to dost líné, ale to asi nebude žádná novinka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.12.2005 15:26, RE: Zkušenosti
Vymča napísal:
Mám tento kočár(ek) a jako spokojenost. je to hodně živučké. Co se tomu (našemu), dá vytknout je možná trochu problémová převodovka (r2001 42tis. najeto). Zpátečka mnohdy nejde nijak jednoduše zařadit. Sem tam se i stane (obvykle při řazení z 2 na 3), že i přes plné sešlápnutí spojky jde cítit malinko zuby. Ale stává se to spíš ojediněle. V servisu řekli že to je prostě fiaťácká převodovka... :(

No a obecně je to jen 1.2 ,takže když si do toho sednou 4 lidi a přijde kopec tak je to dost líné,...
Ad ta prevodovka - to mi v Brave delalo taky a pokud vam tohle servisaci rekli, tak je nakopejte do ...
Ona ta spojka totiz nema samostelunk a dotahuje/odtahuje se takovym sroubem nebo matkou nebo co to tam vlastne je. Me to zacalo skvrkat cca na 50 tisicich, povolili mi to zhruba o tretinu a slo to jako nove a po skvrkani ani pamatky.
Vim, ze sice pisu zkusenost z Bravy, ale nepredpokladam, ze by v levnejsim modelu byly nejake radikalni odlisnosti ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2005 13:56, RE: Zkuљenosti
Jarek napísal:
Chtěl jsem se zeptat, jestli ještě někdo má špatné zkušenosti s 1,2 16V nebo spíš naopak dobré. Dík.
Zdravím mám barvu 1.2 16 V rv. 99 byla kupovaná nová a také se k ní naležitě chováme. před 2 lety jsem ji vzal od otce mám najeto 88tis. a jsem naprosto spokojen žádný problém a spotřeba 6,3! a to ji nešetřím a jezdím 100-110 mimo mesto a dálnice 130-140. Mám ji skvěle zajetou!
A pokud v okolí slyším ,že fiat není auto je se směji a sleduji jak ostatní s s VW jezdí po servisech. Mimochodem po novém roce kupuji toto punto pro přítelkyni snad bude slkoužit mějte se fajn!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.12.2005 16:34, vstřiky JTD
V recenzi jsou zmíněny možné potíže se vstřiky JTD. Je to skutečně tak závažné ? Stalo se někomu z majitelů, že musel měnit vstřik/y ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.12.2005 21:04, Jaké je vlastně PUNTO II????
Jsem z toho nějaký zmatený, tady jste Punto vychválili jak jen to jde, ale jsou jisté statistiky (ADAC, TUV), které říkají úplně něco jiného, dalo by se říct, že pravý opak. Čemu má tedy spotřebitel věřit, když každý říká něco jiného? Osobně mám na italské vozy spíše negativní názor, ale ten je pouze subjektivní. Punto se mi líbí a dá se sehnat za pěkné peníze, ale nerad bych, aby se mi to pořád sypalo. Co dodat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 25.12.2005 11:03, fiat
Měl jsem punto r.v.99 8v a byl jsem naprosto spokojený.V současnosti mám puntoll r.v.2001 16v.a kromě výměny zadni časti výfuku-1500kč- a opravy starteru-přesně dle recenze-za-2000kč- zatim spokojenost.Jediný problém který se vyskytl u obou motoru je že v zimním období při prvním startu se občas ozve z motoru klepání,po zhasnuti a opětovném nastartování klepání zmizí.Na radu servisu jsem dal olej jiné viskozity ale nic se nezměnilo.Máte někdo s tímto problémem skušenost? Ale jinak na Fiata nedám dopustit.Uvažuji o stilu- má někdo skušenost? Zdravím fiataky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.12.2005 08:36, RE: Zkušenosti
Kreckomstitel napísal:
Ad ta prevodovka - to mi v Brave delalo taky a pokud vam tohle servisaci rekli, tak je nakopejte do ...
Ona ta spojka totiz nema samostelunk a dotahuje/odtahuje se takovym sroubem nebo matkou nebo co to tam vlastne je. Me to zacalo skvrkat cca na 50 tisicich, povolili mi to zhruba o tretinu a slo to jako nove a po skvrkani ani pamatky.
Vim, ze sice pisu zkusenost z Bravy, ale nepredpokladam, ze by v levnejsim modelu byly nejake radikalni odlisnosti ...
Mám Stilo s 1,2 16V a vůbec nechápu o čem je tu řeč u tohoto motoru, naprosto skvělý.......
ad převodovka: mám 6-ti kvalt a skutečně od novoty mezi 2 a 3 si to jde hůř jakoby přes synchron, pokud se to dá vyladit na spojce tak to si nechám vyladit, ale je pravda že po zajetí si to trochu sedlo. O tom řazení z 2 na 3 jsem už slyšel od mnoha,
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.12.2005 08:50, RE: fiat
vlastik napísal:
Měl jsem punto r.v.99 8v a byl jsem naprosto spokojený.V současnosti mám puntoll r.v.2001 16v.a kromě výměny zadni časti výfuku-1500kč- a opravy starteru-přesně dle recenze-za-2000kč- zatim spokojenost.Jediný problém který se vyskytl u obou motoru je že v zimním období při prvním startu se občas ozve z motoru klepání,po zhasnuti a opětovném nastartování klepání zmizí.Na radu servisu jsem dal olej jiné viskozity ale nic se nezměnilo.Máte někdo s tímto problémem skušenost? Ale jinak na Fiata nedá...
ad to stilo: hodně se jim povedlo. Než jsem ho koupil taky jsem měl zkreslený pohled na Fiat, ale na stilo nedám dopustit, kromě pravidelné servisní návštěvy mi v rámci záruky měnili ventilátor ale jinak do servisu vůbec nejezdím, co bych tam taky dělal. V rámci faceliftu vyladili drobnosti, ale zase aby ušetřili na nákldech tak některé věci vynechali, což je na škodu, (myslím ASR, byl v základu)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.12.2005 12:31, RE: fiat
mac napísal:
ad to stilo: hodně se jim povedlo. Než jsem ho koupil taky jsem měl zkreslený pohled na Fiat, ale na stilo nedám dopustit, kromě pravidelné servisní návštěvy mi v rámci záruky měnili ventilátor ale jinak do servisu vůbec nejezdím, co bych tam taky dělal. V rámci faceliftu vyladili drobnosti, ale zase aby ušetřili na nákldech tak některé věci vynechali, což je na škodu, (myslím ASR, byl v základu)
Mám Punto 1,2 16v, 6 rychl. a jsem fakt spokojenej. Je to malý, živý a perfektně ovladatelný auto. jediný co musim nechat udělat je poštelovat otáčky a vyměnit olej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.12.2005 17:50, RE: Zkušenosti
Jarek napísal:
Chtěl jsem se zeptat, jestli ještě někdo má špatné zkušenosti s 1,2 16V nebo spíš naopak dobré. Dík.
Mam Punto s max vybavou HLX, motor 1,2 16V, zari 2000, najeto 130 tisic, 3D a maximalni spokojenost. Naposledy pri 120 tisicich se menil rozvodak, na predku loziska + manzety, zadni brzdy, prubezne naplne a zase bude bez problemu jezdit hodne dlouho. Motor je bez problemu a rozhodne bych nechtel slabsi 8V. Puvodne sem ho chtel ale nastesti sem nakonec vzal 16V, jenom je potreba zvyknout si ze se musi vytacet. Hodne zive auto, po meste se tezko hleda souper a na dalnici ve 4 lidech neni problem cestovni rychlost 160-180km/h. Prevodovka je 5-ti stupnova, v lete razeni vcelku presne akorat v zime jde hur zaradit dvojka nez se ujede pak kilometru a pak uz bez problemu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.12.2005 17:53, RE: Zkušenosti
Long napísal:
Mam Punto s max vybavou HLX, motor 1,2 16V, zari 2000, najeto 130 tisic, 3D a maximalni spokojenost. Naposledy pri 120 tisicich se menil rozvodak, na predku loziska + manzety, zadni brzdy, prubezne naplne a zase bude bez problemu jezdit hodne dlouho. Motor je bez problemu a rozhodne bych nechtel slabsi 8V. Puvodne sem ho chtel ale nastesti sem nakonec vzal 16V, jenom je potreba zvyknout si ze se musi vytacet. Hodne zive auto, po meste se tezko hleda souper a na dalnici ve 4 lidech neni problem c...
Jeste ohledne tech znackovych servisu. Pri vecim poctu najetych km bych tam vubec nejezdil protoze to jsou vyhozene penize. Resim to pres jeden soukromy hodne dobry servis a ceny jsou uplne nekde jinde. Navic mam komplet servisni manual pro Punta a neni problem si v nem cokoliv najit.
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.