0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Bravo 1.6 Multijet - příběh pokračuje

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
AnderN
počet príspevkov53
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 30.06.2017 11:20, Cena opravy ...
Dobrý den, oprava sice náročnější, bohužel však nikoliv neobvyklá. Vezměte si, že při tom nájezdu skoro 200 tis. km bylo to čerpadlo v provozu řádově nějakých 2000-4000 hodin (závisí od charakteru provozu, podělte nájezd průměrnou rychlostí, jakou se pohybujete po našich cestách). Lze také dovodit, že vstřikovače již vykonaly cca 150-200 mil. pracovních cyklů, přičemž jeden cyklus se může skládat z několika vstřiků paliva podle systému. To už ty součástky mohou mít nárok na důchod. Spíše bych počítal s tím, že spolehlivost v průběhu dalších 200 tis. km bude už nižší než doposud, ale to platí obecně pro každé auto.
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.