0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký pohodlný a nejlepší vůz?

kategórie zaradenia témy: automobilky, německá vozidla
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Nedela 31.08.2014 22:39, RE: komfort
PetrT napísal:
Reno napísal:
PetrT napísal:
Reno napísal:
...a přitom i takový Citroen C5 s pneumatickým podvozkem nabídne luxusní svezení. Jen asi nebudešza takový mrdáče.
C5 nemá pneumat nikdy ale hydro, ne nadarmo tento systém používá i RR. Nevím jestli je to pravda, ale někde jsem četl že to dokonce od Citroenu převzal. Je mnohem spolehlivější než vzduch. C5 mě zklamala prostorností, jel jsem docela daleko taxikem vzadu a předešlá cesta passatem byla pohodlnější po všech stránkách. Ten C5 neměl hydro, ale místa je ve všech stejně předpokládám. Řidič na tom ale asi špatně nebude.
Hydroactive je vzducho-kapalinový systém pružení.
Vidíš, já myslel že je tam jen to hydro... no ale to nic nemění na tom že to je spolehlivější než vzduch. Ještě ten phaeton má něco jako magnetické tlumiče a s tím nejsou absolutně žádné problémy. Jak to přesně funguje ale nevím.


Phaeton má vzduchový podvozek stejně jako A8

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Nedela 31.08.2014 22:41, RE: Tak asi koupím novější
RomanH96 napísal:
Tak asi koupím novější S class ale nevím jakou motorizaci rád bych S500 nebo jestli se dělalo i AMG . Co myslíte je to dobrá volba nebo se spolehlivostí a luxusem to šlo s mercedesem z kopce?


Co jestli se dělalo AMG? 63 AMG? 65 AMG? 500 s AMG paketem?


reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Pondelok 01.09.2014 00:30, RE: Tak asi koupím novější
RomanH96 napísal:
Tak asi koupím novější S class ale nevím jakou motorizaci rád bych S500 nebo jestli se dělalo i AMG . Co myslíte je to dobrá volba nebo se spolehlivostí a luxusem to šlo s mercedesem z kopce?


Možná bych ještě předtím koupil a přečetl knížku Bohatý táta, chudý táta http://cs.wikipedia.org/wiki/Bohatý_táta,_chudý_táta za cca 200 kč. Možná ti to trochu změní pohled na investice do aut, ale i obecně. Neříkám že se ta knížka dá ve všem slepě následovat, ale jako motivace je dobrá.
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Pondelok 01.09.2014 03:42, RE: Tak asi koupím novější
Petr S napísal:
RomanH96 napísal:
Tak asi koupím novější S class ale nevím jakou motorizaci rád bych S500 nebo jestli se dělalo i AMG . Co myslíte je to dobrá volba nebo se spolehlivostí a luxusem to šlo s mercedesem z kopce?
Možná bych ještě předtím koupil a přečetl knížku Bohatý táta, chudý táta http://cs.wikipedia.org/wiki/Bohatý_táta,_chudý_táta za cca 200 kč. Možná ti to trochu změní pohled na investice do aut, ale i obecně. Neříkám že se ta knížka dá ve všem slepě následovat, ale jako motivace je dobrá.


Je fakt, že nové auta jsou nejhorší investici! Oproti tomu taková W123 Coupé nebo W124 Coupé v TOP stavu s AMG Packetem je výborná investice do budoucna
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Pondelok 01.09.2014 08:40, Troll?
Jak tak čtu celé vlákno, tak RomanH96, dle úrovně svých příspěvků a hrubek v nich bude asi skutečně ročník 1996.. Na takové dotazy snad ani nemá cenu reagovat...
Je to jen můj názor.. Člověk, který má peníze/práci na dražší auta by měl mít jinou úroveň vyjadřování....
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Pondelok 01.09.2014 10:40, RE: komfort
Reno napísal:
PetrT napísal:
Reno napísal:
PetrT napísal:
Reno napísal:
...a přitom i takový Citroen C5 s pneumatickým podvozkem nabídne luxusní svezení. Jen asi nebudešza takový mrdáče.
C5 nemá pneumat nikdy ale hydro, ne nadarmo tento systém používá i RR. Nevím jestli je to pravda, ale někde jsem četl že to dokonce od Citroenu převzal. Je mnohem spolehlivější než vzduch. C5 mě zklamala prostorností, jel jsem docela daleko taxikem vzadu a předešlá cesta passatem byla pohodlnější po všech stránkách. Ten C5 neměl hydro, ale místa je ve všech stejně předpokládám. Řidič na tom ale asi špatně nebude.
Hydroactive je vzducho-kapalinový systém pružení.
Vidíš, já myslel že je tam jen to hydro... no ale to nic nemění na tom že to je spolehlivější než vzduch. Ještě ten phaeton má něco jako magnetické tlumiče a s tím nejsou absolutně žádné problémy. Jak to přesně funguje ale nevím.
Phaeton má vzduchový podvozek stejně jako A8


No jo, máš pravdu. Tak to jsem byl mystifikován :D Každopádně v phaetonu funguje lépe a asi i drží dobře, protože oba majitelé co znám s podvozkem nikdy nic neřešili.
Ani žádné vůle. Jeden má V10 od nova a druhý V8 koupenou jako roční ojetinu. Oba už dost dlouho. Ta V10 má najeto ke dvoum stum a pořád jezdí, navzdory všem.

reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Pondelok 01.09.2014 11:26, Pohodlný vůz
Osobně bych šel do Renaultu Fluence,podvozkově je opravdu pohodlný a jízda s ním je příjemná .
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1232
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 01.09.2014 12:37, RE: Pohodlný vůz
Fanda napísal:
Osobně bych šel do Renaultu Fluence,podvozkově je opravdu pohodlný a jízda s ním je příjemná .


Ty woe, on hledá mezi S kládou, 7er BMW či A8 a ty mu hodíš <> ve znaku
reagovať
Pepe
počet príspevkov1133
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 01.09.2014 16:49, RE: Pohodlný vůz
Zdeny60 napísal:
Fanda napísal:
Osobně bych šel do Renaultu Fluence,podvozkově je opravdu pohodlný a jízda s ním je příjemná .
Ty woe, on hledá mezi S kládou, 7er BMW či A8 a ty mu hodíš <> ve znaku


Nač ten despekt? Páč jesli byl Fluence rozebranej v posledním Světě motorů, tak je jasný, že z toho má Fanda spoustu dojmů . Ale na jeho obranu - takovej fejkovej dotaz zasloužil opravdu trochu odlehčit
reagovať
RomanH96
počet príspevkov12
dátum registrácie28.08.2014
Pondelok 01.09.2014 18:08, Tak jsem si vybral
Tak jsem si vybral S500 s paketem AMG v německu pozítří si ho jedu prohlédnout najeto má 160 000 tis. a podle fotek v perfektním stavu byl nafocen i podvozek a absolutně bez koroze.Jinak k tomu mému vyjadřování nepatří do skupiny té šlechtěné mládeže jsem skoro jako vy všichni tady pracuji jako diagnostik v servisu škody a jestli máte něco proti těm penězům co mám tak si jedno ujasněme RX8 jsem dostal od rodičů jako dárek a pak ho asi dva a půl roku upravoval nyní jsem ho prodal za 732 500kč jednomu fanouškovi do anglie z toho také vychází můj rozpočet 500 000 kč a zbytek si nechávám strannou na nějaké výměny a podobně a zbytek co mi zůstane chci investovat do svého bytu takže takhle se to má tak ze mě nedělejte nějakého kreténa a ano měl jsem potíže s češtinou protože převážně jsem musel cestovat s rodiči za prací v USA a Anglii jako první jazyk jsem se tedy učil Angličtinu a až kolem mích sedmi let nebo osmi let jsem se musel naučit jazyk který pro mne není až tak přirozený je to stejné jako když do USA přijede čech a ani neumí pořádně sestavit větu aby si objednal v restauraci.Tak buďte k mě Češtině prosím ohleduplní a to že chci pořádné auto v mém věku neznamená že jsem nějaký hej nebo počkej.Děkuji . ale zpět k tématu na co se mám dívat při prohlídce toho vozu já totiž o mercedesech vím jedině to že to má trojcípou hvězdu ve znaku a jakej to má motor jinak o věcech co tyto vozy trápí nevím nic maximálně ho mohu napojit na diagnostiku ale jelikož mám diagnostiku převážně pro vozy koncernu VW tak s ní asi moc nenadělám
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Pondelok 01.09.2014 18:32, RE: Tak jsem si vybral
RomanH96 napísal:
Tak jsem si vybral S500 s paketem AMG v německu pozítří si ho jedu prohlédnout najeto má 160 000 tis. a podle fotek v perfektním stavu byl nafocen i podvozek a absolutně bez koroze.Jinak k tomu mému vyjadřování nepatří do skupiny té šlechtěné mládeže jsem skoro jako vy všichni tady pracuji jako diagnostik v servisu škody a jestli máte něco proti těm penězům co mám tak si jedno ujasněme RX8 jsem dostal od rodičů jako dárek a pak ho asi dva a půl roku upravoval nyní jsem ho prodal za 732 500kč jednomu fanouškovi do anglie z toho také vychází můj rozpočet 500 000 kč a zbytek si nechávám strannou na nějaké výměny a podobně a zbytek co mi zůstane chci investovat do svého bytu takže takhle se to má tak ze mě nedělejte nějakého kreténa a ano měl jsem potíže s češtinou protože převážně jsem musel cestovat s rodiči za prací v USA a Anglii jako první jazyk jsem se tedy učil Angličtinu a až kolem mích sedmi let nebo osmi let jsem se musel naučit jazyk který pro mne není až tak přirozený je to stejné jako když do USA přijede čech a ani neumí pořádně sestavit větu aby si objednal v restauraci.Tak buďte k mě Češtině prosím ohleduplní a to že chci pořádné auto v mém věku neznamená že jsem nějaký hej nebo počkej.Děkuji . ale zpět k tématu na co se mám dívat při prohlídce toho vozu já totiž o mercedesech vím jedině to že to má trojcípou hvězdu ve znaku a jakej to má motor jinak o věcech co tyto vozy trápí nevím nic maximálně ho mohu napojit na diagnostiku ale jelikož mám diagnostiku převážně pro vozy koncernu VW tak s ní asi moc nenadělám


Hele, pokud si neděláš prdel a opravdu děláš někde v servisu a to třeba i za mírně nadprůměrnou mzdu, tak na provoz toho auta nemáš. To je prostě holý fakt.
To že máš na nákup nic neznamená. V UL si ze soiciálních dávek koupila jedna rodina starší cayene turbo, jen ted nemají na servis a provoz. Auto hnije před ubytovnou.

Samozřejmě pokud tě dotují rodiče je to jiná písnička.

Ta S500 je W220 nebo 221?
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1009
dátum registrácie23.04.2014
Utorok 02.09.2014 08:22, RE: Tak jsem si vybral
RomanH96 napísal:
Tak jsem si vybral S500 s paketem AMG v německu pozítří si ho jedu prohlédnout najeto má 160 000 tis. a podle fotek v perfektním stavu byl nafocen i podvozek a absolutně bez koroze.Jinak k tomu mému vyjadřování nepatří do skupiny té šlechtěné mládeže jsem skoro jako vy všichni tady pracuji jako diagnostik v servisu škody a jestli máte něco proti těm penězům co mám tak si jedno ujasněme RX8 jsem dostal od rodičů jako dárek a pak ho asi dva a půl roku upravoval nyní jsem ho prodal za 732 500kč jednomu fanouškovi do anglie z toho také vychází můj rozpočet 500 000 kč a zbytek si nechávám strannou na nějaké výměny a podobně a zbytek co mi zůstane chci investovat do svého bytu takže takhle se to má tak ze mě nedělejte nějakého kreténa a ano měl jsem potíže s češtinou protože převážně jsem musel cestovat s rodiči za prací v USA a Anglii jako první jazyk jsem se tedy učil Angličtinu a až kolem mích sedmi let nebo osmi let jsem se musel naučit jazyk který pro mne není až tak přirozený je to stejné jako když do USA přijede čech a ani neumí pořádně sestavit větu aby si objednal v restauraci.Tak buďte k mě Češtině prosím ohleduplní a to že chci pořádné auto v mém věku neznamená že jsem nějaký hej nebo počkej.Děkuji . ale zpět k tématu na co se mám dívat při prohlídce toho vozu já totiž o mercedesech vím jedině to že to má trojcípou hvězdu ve znaku a jakej to má motor jinak o věcech co tyto vozy trápí nevím nic maximálně ho mohu napojit na diagnostiku ale jelikož mám diagnostiku převážně pro vozy koncernu VW tak s ní asi moc nenadělám


Hele, souhlasím s tím, že z normálního platu se provoz takovýho auta nedá udržet dlouhodobě... Jestli děláš v servisu, byť "jen" na diagnostice, měl bys o autech něco vědět a poznat zda je auto v cajku nebo ne. Rady na konkrétní záludnosti toho konkrétního modelu najdeš spíš na fanfoŕu značky, vzhledek rozšířenosti těchle aut u nás bych zkusil mrknout na zahraniční fóra, což by pro tebe neměl být problém. V USA a UK těch aut bude jezdit řádově víc než u nás.

PS: Docela by mě zajímalo jak vypadá ta tvoje RX-8, je k vidění někde na netu? Případně seš ochotnej mi poslat nějaký fotky na mail?
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Utorok 02.09.2014 11:39, RE: pohodlí
PetrT napísal:
Nejpohodlnější auto v kterém jsem kdy jel byl v této třídě VW Phaeton. A není to jen můj názor. Sice z něj holkám nevlhnou kalhotky ale auto je to výborný. Mercedes se mu vyrovnal až aktuálním modelem S, BMW a Audi nikdy. Píšu o pohodlí, nezaměnovat s kvalitou, spolehlivostí a jízdními vlastnostmy. Po RX8 bude ale pohodlné téměř cokoliv.


S tím Phaetonem souhlasím, měl jsem tu čest párkrát jet s W12 a byl to zážitek. Pohodlí je překvapivě lepší než u A8, víc mi seděly sedačky a bezprůvanová klima téměř zázrak. Co se mi ale nelíbilo jako řidiči - ta váha je neuvěřitelná a je cítít v každé zatáčce a při brzdění a hlavně - milion různých tlačítek, přiblblý parkovací systém s diodami v rozích místo na dispeji... Prostě asi první neintuitivně ovladatelný VW co jsem zažil (podobá se tomu jen první gen Cayennu). A8 je ve všem ostatním lepší, MMI je jak pro blbečky, vše je i jinak logické a řidiči se s ní jezdí mnohem líp. I servis z dlouhodobého pohledu bude jednodušší a levnější. Navíc ani špatně opravená po nehodě nebude reznout... Já doporučuji buď Phaeton nebo A8 ale s mírnější V8, která nejede o moc hůř než W12, ale ve všem ostatním je rozumnější a v podstatě i lepší.
reagovať
RomanH96
počet príspevkov12
dátum registrácie28.08.2014
Streda 03.09.2014 13:20, Plat
Plat mám kollem 50 000 + prémie moje RX-8 na netu není a taky není foto kde bych nebyl já a v zájmu ochrany soukromí bych je sem nerad dával ale má rx-8 jestli ji někdy uvidíš má bílou barvu 20ky kola a body kit od veilside led pás ve světlech s xenony pod kapotou pracuje motor 20B cosmo se dvěma turby to poznáš 20b poznáš podle 6ti sacích kanálů nevím zda li má i 6 rotorů nerozebíral jsem protože byl v tu dobu nový ale dá se dobře poznat podle výfuku ten byl na zakázku dělaný se třemy koncovkamy dvě umístěné jako sériové a jedna místo světla v nárazníku
reagovať
RomanH96
počet príspevkov12
dátum registrácie28.08.2014
Streda 03.09.2014 13:23, ale
ale už jsem se byl podívat na toho mercedesa a v perfektním stavu a asi ho koupím nebo si splním sen a pořídím si Audi quattro a předělám na S1
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1009
dátum registrácie23.04.2014
Streda 03.09.2014 13:37, RE: Plat
RomanH96 napísal:
Plat mám kollem 50 000 + prémie moje RX-8 na netu není a taky není foto kde bych nebyl já a v zájmu ochrany soukromí bych je sem nerad dával ale má rx-8 jestli ji někdy uvidíš má bílou barvu 20ky kola a body kit od veilside led pás ve světlech s xenony pod kapotou pracuje motor 20B cosmo se dvěma turby to poznáš 20b poznáš podle 6ti sacích kanálů nevím zda li má i 6 rotorů nerozebíral jsem protože byl v tu dobu nový ale dá se dobře poznat podle výfuku ten byl na zakázku dělaný se třemy koncovkamy dvě umístěné jako sériové a jedna místo světla v nárazníku


Já se nepojedu do Anglie dívat na tvou RX-8... Na pár fotkách se v malování začerni a pošli mi je prosím na mail KoobaS@seznam.cz... A na audi quattro na normální ježdění zapomeň.. Ano, dle spousty odborných recenzí se s tím dá jezdit každý den, ale myslím že je to škoda, v úpravě S1 by sis ho mohl nechat tak možná v garáži...
reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Streda 03.09.2014 15:47, RE: Plat
RomanH96 napísal:
Plat mám kollem 50 000 + prémie moje RX-8 na netu není a taky není foto kde bych nebyl já a v zájmu ochrany soukromí bych je sem nerad dával ale má rx-8 jestli ji někdy uvidíš má bílou barvu 20ky kola a body kit od veilside led pás ve světlech s xenony pod kapotou pracuje motor 20B cosmo se dvěma turby to poznáš 20b poznáš podle 6ti sacích kanálů nevím zda li má i 6 rotorů nerozebíral jsem protože byl v tu dobu nový ale dá se dobře poznat podle výfuku ten byl na zakázku dělaný se třemy koncovkamy dvě umístěné jako sériové a jedna místo světla v nárazníku


Obávám se, že ani to není mnoho, pokud má člověk rodinu, tak se to rozuteče jedna-dvě a minimálně desítka měsíčně za takové auto (odhad) bude dost cítit.
reagovať
M.See
počet príspevkov40
dátum registrácie15.02.2014
Streda 03.09.2014 21:19, Roman H96
Tak myslím pánové, že tady něco nesedí...
Uživatel RomanH96 psal nedávno na fóru:

"31.08.2014 00:17, KIA
Zkuste Kiu ceed druhé generace 1.6crdi spolehlivost sama a ceny dílů jsou malé nebo můžete zvolit tu samou motorizaci v první generaci před i po faceliftu záleží co se vám více zalíbý máme jich ve firmě několik a jedna z první generace má již přes 300 000 km a krom běžného servisu se neopravovalo nic ostatní mají 190 000km a více a to samé jako u té s 300 000 km jen garanční prohlídky a pravidelné servisy na výměny olejů a filtrů"

Zajímavé že tvrdí že dělá diagnostika ve Škoda servisu, a pár příspěvků předtím doporučuje KIU kterých mají několik u něj v práci.. (asi ve škodovce

Nehledě na to že každej diagnostik, natož solidně placenej je v prvý řadě člověk který opravdu rozumí autům, v drtivý většině je i opravuje nebo umí opravovat.

Proč tedy tvrdí cosi o RX8 kterou údajně měl, jejíž fotky se zdráhá z podivného důvodu zveřejnit (proboha proč?!?) o šestikanálovém sacím potrubí a podobné podivné blafy když NEVÍ!!!! kolik rotorů má jeho auto které 2,5roku "upravoval" ???

Třeba jsem poznal ještě málo, ale životě jsem nepoznal mechanika ani diagnostika kterej nevěděl počet válců svýho auta......
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 04.09.2014 00:09, Plat automechanika
Podle http://ciselnik.artega.cz/prumerne_mzdy_podle_profese.php mají autoopraváři os. aut v průměru něco kolem 20 tisíc. V reálu to bude asi víc. Ale že by měl tolik co např. lékař?
reagovať
Pepe
počet príspevkov1133
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 04.09.2014 07:22, RE: Plat automechanika
Petr S napísal:
Podle http://ciselnik.artega.cz/prumerne_mzdy_podle_profese.php mají autoopraváři os. aut v průměru něco kolem 20 tisíc. V reálu to bude asi víc. Ale že by měl tolik co např. lékař?


Tak buďto mu to žerte, nebo nekrmte trolly. Viz můj příspěvek z 1.9. . Taky bych jezdil celý mládí po světě, abych nabyté zkušenosti, rozhled a jazykové znalosti zúročil v servisu Škoda ve vlasti svých rodičů, kterou jsem vždy jen proběhl, a jejíž jazyk neovládám. Zajímavé, že všichni "emigranti", co znám, páchají na češtině zvěrstva typu skloňování a časování, tady jde ale čistě jen o gramatické chyby i a y. Nu což.
reagovať
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.