0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký vybrat motor do Audi A4?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 17:46, RE: zase A4
Karel - TipCars.com napísal:
Dobrý den, doporučený motor obecně je 2,5 TDI V6 (132kW), který je poměrně pružný,s rozumnou spotřebou a se spolehlivými váhami vzduchu od hitaschi. Naopak jeho první verze s výkonem 110 kW je více než problematická. Tolik pro upřesnění (ne)doporučených 2,5 TDI. Jinak má samozřejmě kolega Hasík plné právo vyzdvihnout jiný motor a také vysvětluje proč. Obecně horších a velmi špatných motorů není naštěstí tolik co těch ucházejících, které používá (také naštěstí) většina řidičské populace.
faijn ale tento ma tu istu konstrukciu a slavne vacky uz nespominate
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 18:53, žádný motor
jaký motor do A4? no přece žádný, A4 stejně jako celý koncern nebrat!!! ...ale komu není rady, tomu není pomoci
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 20:09, RE: Turbodmychadlo
anonym napísal:
Ne. Zvláště tehdy, když po vypnutí motoru a následném nastartování všechno zase šlape. Obávám se, že se jedná o turbo. Pokud je auto staršího data výroby, navštiv turboservis, jinak repasované turbo není až zase taková darda. Já turbo nechal vyměnit za nové.
Jednoznačně naklápění lopatek. Vyčistit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 20:13, RE: Turbodmychadlo
anonym napísal:
Ne. Zvláště tehdy, když po vypnutí motoru a následném nastartování všechno zase šlape. Obávám se, že se jedná o turbo. Pokud je auto staršího data výroby, navštiv turboservis, jinak repasované turbo není až zase taková darda. Já turbo nechal vyměnit za nové.
A co EGR ventil?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 21:07, RE: žádný motor
Ráďa napísal:
jaký motor do A4? no přece žádný, A4 stejně jako celý koncern nebrat!!! ...ale komu není rady, tomu není pomoci
zakomplexovany škodovak audi nepochopí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 21:14, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napísal:
Mam dotaz na redakci. Vlastníme v rodině Toledo TDI 81kw a dělá to právě popisovanou akci, že se přepne motor do nouzového režimu a motor ztratí výkon. Běží něco jako SDI, netáhne a nedostanu se přes 110 v hodině. Stačí vypnou a nastartovat a motor běží. Dělá mě to pouze motor po zahřátí a většinou po nájezdu na dálnici. A někdy se závada neobjeví třeba týden i dále. Diagnostika ukázala váhu, koupil jsem novou, ale problém se neodstranil. Co by mohlo být s turbem, když někdy funguje a někdy ne? ...
Zatuhlá regulace naklápění lopatek turbodmychadla ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 07:35, RE: Pro Mufču
anonym napísal:
Mufčo, bud ostražitý, na turbu se nemá totiž co pokazit, možná někde nasává falešný vzduch. Servisákům nevěř. On ti to vymění, naúčtuje 50 ltr. a to tvé původní funkční ještě krásně zpeněží.
Na turbu sa najčastejšie pokazí práve to turbo, no aj tak, berte HTP, tá turbo nemá a má neskutočne high performance!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 07:49, RE: žádný motor
anonym napísal:
zakomplexovany škodovak audi nepochopí
jo jo, Ráďa a jeho ujetý názory...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 08:23, RE: Pro Mufču
anonym napísal:
Mufčo, bud ostražitý, na turbu se nemá totiž co pokazit, možná někde nasává falešný vzduch. Servisákům nevěř. On ti to vymění, naúčtuje 50 ltr. a to tvé původní funkční ještě krásně zpeněží.
Plácáš.
Nové turbo dovezené do druhého dne z MB, výměna na Oct, v autorizovaném servisu 24K. Před dvěma lety .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 11:08, Dekuji
Neznate nekdo v PRaze ci okoli nejaky kvalitni servis, ktery by na to turbo mrknul? Nechci prijet do servisu, kde me reknou, ze je KO, prodaji me jine a to moje pak za par korun opravi a prodaji dal. Nasel jsem dve firmy na repase a opravy turb, mate s nimi nekdo zkusenosti? http://www.specialturbo.cz/cz/flash/ a potom http://www.turboberounsky.cz/?page=0 Dekuji vsem za reakce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 12:16, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napísal:
Mam dotaz na redakci. Vlastníme v rodině Toledo TDI 81kw a dělá to právě popisovanou akci, že se přepne motor do nouzového režimu a motor ztratí výkon. Běží něco jako SDI, netáhne a nedostanu se přes 110 v hodině. Stačí vypnou a nastartovat a motor běží. Dělá mě to pouze motor po zahřátí a většinou po nájezdu na dálnici. A někdy se závada neobjeví třeba týden i dále. Diagnostika ukázala váhu, koupil jsem novou, ale problém se neodstranil. Co by mohlo být s turbem, když někdy funguje a někdy ne? ...
Reaguji na ztracejici se vykon u Seatu
Mel jsem stejny problem. jenom jsem mel Seat Toledo druhe rady kulaty model. Take motorizaci 1.9TDI 81kW.
Staci sehnat jinou vahu vzduchu a prehodit ji. Je to otazka 5 minut prace a hned je po problemu. Auto bude zase bez problemu jezdit na plny vykon. Preji dobre porizeni.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 15:24, ss
Jáké je vaše IQ ?? Test evropanů - zúčastněte se i Vy !! http://cz.iq-test.eu/?d=9296
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 15:34, RE: Turbodmychadlo
anonym napísal:
Reaguji na ztracejici se vykon u Seatu
Mel jsem stejny problem. jenom jsem mel Seat Toledo druhe rady kulaty model. Take motorizaci 1.9TDI 81kW.
Staci sehnat jinou vahu vzduchu a prehodit ji. Je to otazka 5 minut prace a hned je po problemu. Auto bude zase bez problemu jezdit na plny vykon. Preji dobre porizeni.
Dekuji za snahu, ale zmínil jsem, že váhu jsem vyměnil, protože to hlásila diagnostika, šla tam nová. Problém zůstal, tak jsem myslel, že výha byla špatná znova. Vyreklamoval jsem a problém je stále. Výhy jsou zcela nové, žádná repase nebo vrakivistě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.03.2008 20:41, RE: Dekuji
mufik.martin napísal:
Neznate nekdo v PRaze ci okoli nejaky kvalitni servis, ktery by na to turbo mrknul? Nechci prijet do servisu, kde me reknou, ze je KO, prodaji me jine a to moje pak za par korun opravi a prodaji dal. Nasel jsem dve firmy na repase a opravy turb, mate s nimi nekdo zkusenosti? http://www.specialturbo.cz/cz/flash/ a potom http://www.turboberounsky.cz/?page=0 Dekuji vsem za reakce
výborný je autoservis v arealu sar brudra v radotíně,mám s nimi velice dobré zkušenosti.
je to autoslužby calta tel 773 555 255
martin stanický
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.03.2008 16:31, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napísal:
Dekuji za snahu, ale zmínil jsem, že váhu jsem vyměnil, protože to hlásila diagnostika, šla tam nová. Problém zůstal, tak jsem myslel, že výha byla špatná znova. Vyreklamoval jsem a problém je stále. Výhy jsou zcela nové, žádná repase nebo vrakivistě.
Já řešil naprosto stejný problém. Nakonec jsem našel jednu prodřenou tlakovou vzduchovou hadičku (z černého plastu), která vedla k nějakému ventilu, Zkratil jsem ji a problém jsem vyřešil. Na diagnostice poté již nic nezjistili.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 17.03.2008 00:16, RE: Turbodmychadlo
mufik.martin napísal:
Dekuji za radu, necham auto zavezt nekam, kde rozumi primo turbodmychadlum a necham ho zkontrolovat. A neni jinak divne, ze to chvili funguje a chvili ne? Nesvedci to spise o nejake elektronice nebo spatnem kontaktu nekde?
Je to turodmychadlem diagnostika je na devadesat procent zbytecna u verze 81 kW je turbo s promenlivou geometrii lopatek ta je ovládaná podlakem , obcas se to pridre a delat o prave popisovanou zavadu diagnostika pise prekrocena horni mez v sacim potrubi. Ale jeste nez vymenite turbo tak prekontrlujte podtlakove hadicky ktere vedou k turbu muze byt styrela a praskla take jsem to uz videl. Jeste by mohl byt vadny tricestny ventil. Jinak mimochodem by me zajimalo v cem jezdi ti frajirci co pisou tak duchaplne odpovedi. S pozdravem Autor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 17.03.2008 19:31, RE: zase A4
anonym napísal:
faijn ale tento ma tu istu konstrukciu a slavne vacky uz nespominate
Pokud si dobře přectete text tak tam slavné vačky spomínám. Pro vysvětlení proč doporučuji motor 1.9 Tdi. 2.5 Tdi 132 kW je samozřejmě dobrý motor pokud je nový ale postupem času jak stárne tak přichází problémy rázu jako jsou vačky, čerpadlo a podobné potíže což jsou určitě hodně nepříjemné závady, které se vyskytnou kolem 200000 km. A protože šlo o hodnocení motorů v ojetém autě kdy předpokládaný počet najetých km je okolo 100-150 tis km aještě třeba plus nějaké stočené km dolů tak nemáte stímto motorem moc dobré vyhlíldky. A proto 1.9 Tdi vydrží prostě víc.
reagovať
valdert
počet príspevkov8
dátum registrácie14.03.2015
Sobota 03.02.2018 15:08, druhy motorů
Ono když se bavíte o motorech v kW, klidně se může stát, že jeden o koze a druhý o voze. Přesnější by bylo uvádět kódy motorů. Protože právě ty se od sebe někdy ve spolehlivosti liší jak den a noc.
reagovať
Lexx
počet príspevkov2
dátum registrácie06.02.2018
Štvrtok 08.02.2018 19:57, Ventil turba
Měl jsem to samé na Passatu V generace, je to ventil turba! Nic hrozného
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.