0
späť
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 33 z roku 1991 - vtip nebo výhodná koupě?

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 14:33, 22 let
Musím souhlasit, že recenze nevybouřených mladíků a jejich pohledu na svět skrz zatmavená skla, za dunění, jako když blahé paměti objížděl vesnice "kužkař" a vykupoval kůže králičí a kůzlečí (velmi často tím Barkasem, o kterém je zde zmínka), mi vyloudí úsměv na tváři. Buďme rádi, že nás tito mladíci školí ve starých A 33 s motorem 1.4. Jsou i nebezpečnější varianty např takový Kadett s 2.0i 16V 110kW by jim byl mnohem nebezpečnější - ten se na stovku dost možná za těch cca 8 vteřin dohrabe.
Závěrem bych uvedl, že pouštím jakéhokoliv lepiče a školitele - mám je raději před sebou, kde si mohu nechat odstup - zadní odstup se mi blbě reguluje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 14:35, RE: Dodatek pro TipCars
Adolf Stalin napísal:
No můj pubertální sen byla sousedovic Croma 2,5 TD 85 kw. Ještě rok poté jsem se celý třásl. Myslím si ale, že tenhle diesel byl rozhodně lepší než ty TDíčka původně určená do polních Kübelwagenů či do Náklaďáků protiletecké obrany Landswehru. Nakonec skončily ve VW. Tolik ke Cromě. Jinak Alfy O.k. až na ty strašné interiéry. Třeba ta 33ka ho měla horší než starý Žigul v poctivé kožence.
Náhodou, ty sedačky byly docela pohodlné, ale při dlouhých cestách způsobovaly pokousaní od psovité šelmy Canis Lupus
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 14:42, Značka
Mě je divný že to koupil před dvěma lety dovezený z německa a má tam starý značky!!!Jestli se nepletu tak 1A0........ se dávají tak 3 roky!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 14:48, RE: Značka
zyxe napísal:
Mě je divný že to koupil před dvěma lety dovezený z německa a má tam starý značky!!!Jestli se nepletu tak 1A0........ se dávají tak 3 roky!
No přesně, to jsem výše taky zmínil! Pamatuju, že když jsem před pěti lety přihlašoval auto, už jsem dostával 2A....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 15:22, RE: Dodatek pro TipCars
Adolf Stalin napísal:
No můj pubertální sen byla sousedovic Croma 2,5 TD 85 kw. Ještě rok poté jsem se celý třásl. Myslím si ale, že tenhle diesel byl rozhodně lepší než ty TDíčka původně určená do polních Kübelwagenů či do Náklaďáků protiletecké obrany Landswehru. Nakonec skončily ve VW. Tolik ke Cromě. Jinak Alfy O.k. až na ty strašné interiéry. Třeba ta 33ka ho měla horší než starý Žigul v poctivé kožence.
Fiatza Croma 2,5 TD 85 kw jsem v roce 1999 měl. Samo že na hlínách, okna felektryce a táhl pěkně vocpoda :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 16:49, AR 33
Nevěřím vlastním očím!!!! Předpokládám že tento článek je něčí vtip!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 16:53, závodníci tuneři
Jo a ještě jsem se chtěl vyjádřit k té kritice mladých řidičů, pánové zkuste se zamyslet a vzpomenout na Vaše začátky. Za sebe můžu říct že jsem nebyl o mnoho lepší a teké jsem se chtěl předvézt. To je holt mládí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 17:04, opatrně!
Luboši hlavně si v tom krámu nerozbij hubu, nebo nedej bože neudělej něco ještě někomu jinýmu.
Víš, že dobrej řidič nezávodí, protože mu stačí vědět, že ví, umí a může...
Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 17:06, RE: závodníci tuneři
SADAM napísal:
Jo a ještě jsem se chtěl vyjádřit k té kritice mladých řidičů, pánové zkuste se zamyslet a vzpomenout na Vaše začátky. Za sebe můžu říct že jsem nebyl o mnoho lepší a teké jsem se chtěl předvézt. To je holt mládí.
je predvadeni a je predvadeni. ja patrim do skupiny "mladsich ridicu" co ne vzdy vse optimalne odhadnou a paxou radi, kdyz je auto podrzi (napr. ze do zatacky do ktere vidim, vjedu o neco rychleji, nez by bylo optimalni)- z toho se ale casem vyjezdim.
nicmene abych se za kazdou cenu vytahoval a jel nadoraz jen kvuli tomu, abych ukazal ostatnim zada, tk to ani omylem.
nicmene....neomezujme se na vek. kdyz vidim, co za zverstva delaji i starsi ridici (v jakekoliv vekove kategorii), txe za svuj vek nestydim ani ani :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 17:14, H I T P A R Á D A
Mám nápad! Co se takhle někde scházet pod nějakou recenzí (asi by to tu jinak nešlo) a ohodnotit některé super pokusy bazarníků nabízejících tady auta?
"Pugeot 405 kombi 1.9 diesel, 1992...Supr auťáček....po důchodci..ajrbak, supr muzika, má enem najeto pouhych 65 000 km, supr stav"
"Tuning! TOP TOP TOP, Bmw 316, 1988, nebourany, supr tuning, supr liťáky, jak nový, supr muzika, vzadu křídlo, snižený podovzek, sportovní filtr, PO DůCHODCI!!!!!!!!!!!! TOP TOP TOP
"Renault Laguna Combi, 2.2 diesel, 360 000 km, 1998, 155 000 kč
"Hustý!!! TOP TOP TOP, Honda CRX 1.6, hustej kanón, mega tuning, 1989, 125 000kč, přidám i supr liťáky a laděnej hustey vejfuk
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.10.2008 18:33, RE: Značka
zyxe napísal:
Mě je divný že to koupil před dvěma lety dovezený z německa a má tam starý značky!!!Jestli se nepletu tak 1A0........ se dávají tak 3 roky!
jj, nový spz se dávaj od roku 2001
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 00:05, Resume
K tomuto se mohu vyjádřit z vlastní praxe (asi jako jedna z mála zde)! Autor bajkaří - a HODNĚ! Kdysi jsem zvažovala Alfu 146 2.0 16V - 110 kW (rychlý sportovní hatchback - nakonec jsem zvolila Xsaru VTS 2.0 16V se silnějším motorem 124 kW) - ale ani JEDEN z těchto silných dvoulitrů - by se této "raketové" 1.4 NEvyrovnal (nejrychlejší hatchback v druhé půli devadesátých byla - a opravdu ANO - Xsara a zrychlení bylo 7.8 sekundy)! Tato 1.4ka měla 66 kW (!!!!!! - ano jako Muroňovo TDi /!/ a zrychlení 11,5 sekundy). A to jako nový vůz ve 100% stavu, za 100% podmínek. Po 17 letech provozu může deklarovaného času 7,5 dosáhnout možná při pádu ze skály apod. - jinak NE! To je opravdu VELKÝ výmysl.
Ach ještě maximálka, teoretická nějakých 175 km/h - realita 165 se spocenými dlaněmi, oroseným čelem, z dlouhého kopce a smrtkou za zády... Tolik k Alfě 33 1.4, pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 12:26, RE: "školiči"
Joska napísal:
Jo,jo, jak už se tu opakovaně psalo...tyhle rádoby "školiče" taky miluju. Nejlepší je, když se za Váma táhnou a jakmile příjde obec a vy zpomalíte na předpisových 50 km/h, musí Vás předjet, ať to stojí, co to stojí...jakej to má smysl ?...nevím, kor když za obcí příjde stoupání a plná čára a vy se za nima táhnete šedesátkou...sedmdesátkou, předek Vašeho auta zahalen v černém dýmu a nezbývá než trpělivě čekat na vhodné a bezpečné místo k předjetí. Nedej bože, aby však za chvíli přišla další t...
Opravdu vtipná recenze od školiče, školitele nebo školníka? Pokud autor myslel článek v legraci, je to ohromné, pokud to bylo myšleno vážně, je to ještě ohromnější. Zdravím a přeji mnoho dalších vtipných recenzí (co takhle "okusit" jiného itala jako třeba Fiat Uno 1.5 z vrakárny, tam se taky omezovač nedával).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 14:59, RE: Resume
Kylie napísal:
K tomuto se mohu vyjádřit z vlastní praxe (asi jako jedna z mála zde)! Autor bajkaří - a HODNĚ! Kdysi jsem zvažovala Alfu 146 2.0 16V - 110 kW (rychlý sportovní hatchback - nakonec jsem zvolila Xsaru VTS 2.0 16V se silnějším motorem 124 kW) - ale ani JEDEN z těchto silných dvoulitrů - by se této "raketové" 1.4 NEvyrovnal (nejrychlejší hatchback v druhé půli devadesátých byla - a opravdu ANO - Xsara a zrychlení bylo 7.8 sekundy)! Tato 1.4ka měla 66 kW (!!!!!! - ano jako Muroňovo TDi /!/ ...
Nejrychlejší hatchback v druhé půli devadesátých let nebyla Xsara VTS.
Sama si zkus najít,který byly rychlejší.Stejně jako kdysi si napsala,že to byl ve své době nejsilnější dvoulitr na planetě.Taky nebyl.To už jsme řešili.
Jinak samozřejmě 7,5s na 100 u této Alfy je nesmysl. To ví každý a není potřeba se k tomu vyjadřovat. Já to považuji spíš za překlep.
Větší nesmysl tu napsal jeden chytrolín o spojce a převodovce u zadní nápravy u vozu s předním pohonem... )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 16:39, RE: Resume
TOM napísal:
Nejrychlejší hatchback v druhé půli devadesátých let nebyla Xsara VTS.
Sama si zkus najít,který byly rychlejší.Stejně jako kdysi si napsala,že to byl ve své době nejsilnější dvoulitr na planetě.Taky nebyl.To už jsme řešili.
Jinak samozřejmě 7,5s na 100 u této Alfy je nesmysl. To ví každý a není potřeba se k tomu vyjadřovat. Já to považuji spíš za překlep.
Větší nesmysl tu napsal jeden chytrolín o spojce a převodovce u zadní nápravy u vozu s předním pohonem... )
TOMe NEnapínej! Xsaruška jistě k nejrychlejším patříla, a bylo-li něco "svižnějšího" - pověz!
PS: Jsem ještě "na cestách", doma bych možná něco našla, ale nehraji to, opravdu netuším.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 18:19, RE: Resume
Kylie napísal:
TOMe NEnapínej! Xsaruška jistě k nejrychlejším patříla, a bylo-li něco "svižnějšího" - pověz!
PS: Jsem ještě "na cestách", doma bych možná něco našla, ale nehraji to, opravdu netuším.
To je právě něco jiného - "patřila k nejrychlejším" vs "byla nejrychlejší." Já vím,mezi námi to může být jen taková hra se slovíčky,ale někoho neznalého by to mohlo přivést na nesprávnou myšlenku.
Takže - nejdřív tedy - podle mně dostupných údajů měla Xsara VTS 120 kW nikoliv 124 kW.Což není problém,ale zrychlení z 0 na 100 já vidím pro tento vůz 8,7s ( nikoliv 7,8s),max speed je 220km/h ( souhlas?)
Pak tedy např : Lancia delta HPE 2,0 HF 137 - 142kW : 225km/h, 7,5s
Audi A3 1,8T( od 1998) - 132 kW - 226km/h , 7,5s
Audi S3 ( od 1999) - 154 kW - 238 km/h , 6,8s
BMW 323 ti compact - 125 kW - 230km/h , 7,8s
Honda Civic 1,8 VTi 5D - 124 kW - 223km/h, 8,3s
VW Golf III VR6 syncro 140 kW - 224 km/h, 7,5s ....atd
A to jsou seriovky. Co potom malovýrobci :Holzer Lancia Delta 169 kW,nebo Novitec Fiat Bravo 147 kW...
A nejrychlejší? nevím,možná toto : ( je to hatchback? - s nadsázkou a úsměvem ano -
BMW M coupe - 236 kW, 250 km/h ( omezovač - jinak cca 300), 5,4s
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 18:50, RE: Resume
TOM napísal:
To je právě něco jiného - "patřila k nejrychlejším" vs "byla nejrychlejší." Já vím,mezi námi to může být jen taková hra se slovíčky,ale někoho neznalého by to mohlo přivést na nesprávnou myšlenku.
Takže - nejdřív tedy - podle mně dostupných údajů měla Xsara VTS 120 kW nikoliv 124 kW.Což není problém,ale zrychlení z 0 na 100 já vidím pro tento vůz 8,7s ( nikoliv 7,8s),max speed je 220km/h ( souhlas?)
Pak tedy např : Lancia delta HPE 2,0 HF 137 - 142kW : 225km/h, 7,5s
Audi A3 1,8T( od 1998) - 132...
Nejsem vašemi informacemi "nadšena", ale uznávám porážku
Ale tu Hondu Civic tu ne, tu opravdu zlatíčko Xsaruška porazila. A opravdu měla (se sportovním filtrem a výfukem - originál schválené díly Citroën - 124 kW). Což se v praxi neprojeví nárůstem maximálky o 10 km a pod, jak tu občas čtu, ale "citelným" zlepšení pružnosti ano. Sice jsem u Xsary VTS také narazila na údaje které uvádíte, ale uvedu je na pravdou míru. Oficiální tehdejší údaje pravily: 120 kW, zrychlení 8,0 a maximálka 220 km/h.
Chtěla jsem hlavně "spláchnout" onu Alfu, neb to si někdo pěkně navymýšlel...
PS: S eMkovou cupkou samozřejmě nesoutěžím, to je trochu jiná liga (i cena - mimo mé teritorium).
PPS: Já sice nejsem žádná "fanynka", ale Seba ráda mám a to jak moc "out" je v česku světová soutěž WRC mne maličko překvapuje. Že tam již mnoho let kralují Citroën (juniorské Saxo, C2; dospělé Xsara, C4) - neví (málem) nikdo. Že před nimi, před deseti a více lety (kratší!!!) dobu "kralovalo" Subaru Impreza - ví každý....
S malovýrobce to je úplně něco jiného, víte že se upravují i Citroën? Ale to není až tak pro mne (když NEsériovku, tak Bristol)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 19:03, ALFA
Tahle alfička byla před lety moje první auto - akorát trochu novější a motor 1,5 77Kw 4*4 - rád na ni vzpomínám, i když spotřeba kolem 12l, elektrika občas pozlobila a sehnat na ni třeba blbej výfuk to byl oříšek.







reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 20:08, RE: Resume
Kylie napísal:
Nejsem vašemi informacemi "nadšena", ale uznávám porážku
Ale tu Hondu Civic tu ne, tu opravdu zlatíčko Xsaruška porazila. A opravdu měla (se sportovním filtrem a výfukem - originál schválené díly Citroën - 124 kW). Což se v praxi neprojeví nárůstem maximálky o 10 km a pod, jak tu občas čtu, ale "citelným" zlepšení pružnosti ano. Sice jsem u Xsary VTS také narazila na údaje které uvádíte, ale uvedu je na pravdou míru. Oficiální tehdejší údaje pravily: 120 kW, zrychlení 8,0 a ...
To věřím,že mohla s nějakými( třeba i oficiálními ) úpravami mít 124 kW a pak třeba i to lepší zrychlení.Ale schválně jsem se díval tady i na mobile.de a žádný VTSo jsem se 124 kW nenašel.Všechny uvádí 120 kW.A ten Civic - vzpomínám jaks tu psala o testu hot hatchů co ti i pomohl vybrat tvé VTS,ale tam byl Civic 1,6 VTi - 118kW a já psal o 1,8 VTi 5D - 124 kW( to jen na upřesnění.)
A taky jsem zapomněl na legendu spíše první poloviny 90 let,ale dělal se až do 96 (97?) - Ford Escort RS Cosworth - 162 kW, 232 km/h, 6,1s - to bylo na svojí dobu žihadýlko ... )
Jo ten Bristol,psalas o něm už několikrát,ale nikdy se nikdo nechyt viď. Starý model Blenheim mě nechával uplně chladným a teprve ve třetím vydání nabídl alespon zajímavý výkon.Šokoval mě spíš svou cenou ( 4-5mil?) než čímkoliv jiným.
A Fighter? Super MOTOR - vzpomínám jak jsem z něj byl unešen ve Viperu. Prostě mi to úžasně zní - OSMILITROVÝ DESETIVÁLEC. Ten OBJEM...!! Jenže ho uváděli na trh snad dýl než Veyron ne?A ta cena už taky vůbec není pro obyčejný smrtelníky. Takže do dnes se jich prodalo kolik? Pár desítek? Pravda - exluzivita zaručena. A co ted ta verze s turbem? Už jezdí?
Já bych stejnak,jak už tu také někdo psal,z těch maloseriovek bral Wiesmanna - moje oblíbená špičková technika v krásném kabátě. Je fakt,že se jich dělá ročně možná desetkrát víc než Bristolů.... )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.10.2008 20:53, RE: Resume
TOM napísal:
To věřím,že mohla s nějakými( třeba i oficiálními ) úpravami mít 124 kW a pak třeba i to lepší zrychlení.Ale schválně jsem se díval tady i na mobile.de a žádný VTSo jsem se 124 kW nenašel.Všechny uvádí 120 kW.A ten Civic - vzpomínám jaks tu psala o testu hot hatchů co ti i pomohl vybrat tvé VTS,ale tam byl Civic 1,6 VTi - 118kW a já psal o 1,8 VTi 5D - 124 kW( to jen na upřesnění.)
A taky jsem zapomněl na legendu spíše první poloviny 90 let,ale dělal se až do 96 (97?) - Ford Escort RS Cosworth ...
Ano Bristol Fighter T jezdí (a v německu majitele AMG v úžas uvádí). Ceny jsou jistě vysoké, ale platí se ne za výkon - i Blenheim umí jezdit rychleji než 95% světové autoprodukce - ale právě za onu exkluzivitu (je to možná jedno z nejkvalitněji vyráběných aut na světě). Je to stejné jako s tím WRC (pár vítězství Subaru - zná každý; nej- série vítězství v historii - Citroën? - o tom nic nevím...), Aston Martin zná "každý" - Bristol je exkluzivnější, kvalitnější, rychlejší - nezná ho téměř nikdo. Ano, NENí to masovka, ale to ani Pagani, Koenigsegg atd. No nic, to byl jen "povzdech"
Já vím, žes psal o 1.8 VTi - a věř že TUhle Hondu Xsaruška porazí (úpravy Citroën dělá i firma Carlson - tam se dá dostat na ještě vyšší výkony..) - byť turba a kompresory dnes již běžné jsou - stále ještě "funguje" - "Objem NIČÍM nenahradíš". Už nebudu VTS "prosazovat", zůstaňme u toho, že to bylo svižné autíčko (ještě "nicmoc" předchůdci Citroën ZX s oním vysokootáčkovým motorem naměřili 0-100 km/h za rovných 8.0 sekund - rok 96?).
Mimochodem, ještě jsem si to "netroufla" nanést, ale hodnota 0-100 km/h je trošku "o ničem". Když už od nuly, tak mnohem lepší je 0-160 - to vypoví o motoru (autu) mnohem více (0-160-0 úplně nejvíce
Tedy v kombinaci s elasticitou ... samozřejmě...
Wiesmann se mi také líbí (roadster ne - ale ty mi nevyhovují "obecně"), novější kupka naopak velmi. VELMI svižné vozítko, ale pro malou blondýnku NEvhodné (tuhé až VELMI "tuhé" řízení) a vlastně i podvozek. Ale jinak: "DOBRÝ vkus!"
reagovať
1 2 3 4


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.