0
späť
 

diskuze k tématu: 100x test spotřeby, aneb který vůz je nejúspornější?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 10:23, Jak nejúspornější?
Sice je pravda, že při extrémně šetřílkovské jízdě budou nejúspornější maloobjemové commonraily, ale pro člověka, který nechce, aby mu zatuhly lopatky turba a občas chce někoho prohnat, jsou nejúspornější TDi (kromě nepovedeného 2,0). Proto považuji zveřejnění pouze žebříčku I. okruhu a nikoli II. okruhu, který je bližší člověku, co si užívá jízdy, za záměrnou diskriminaci TDi . Kdo ze čtenářů si dá práci se sestavením pořadí na II. okruhu, jednoznačně dospěje k závěru, že TDi se vyplatí. Krom toho jsou nejodolnější a nejspolehlivější (zejména verze s rotačním čerpadlem 66 a 81 KW - AGR, ALH, AHF a ASV).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 12:22, RE: Jak nejúspornější?
Muroň napísal:
Sice je pravda, že při extrémně šetřílkovské jízdě budou nejúspornější maloobjemové commonraily, ale pro člověka, který nechce, aby mu zatuhly lopatky turba a občas chce někoho prohnat, jsou nejúspornější TDi (kromě nepovedeného 2,0). Proto považuji zveřejnění pouze žebříčku I. okruhu a nikoli II. okruhu, který je bližší člověku, co si užívá jízdy, za záměrnou diskriminaci TDi . Kdo ze čtenářů si dá práci se sestavením pořadí na II. okruhu, jednoznačně dospěje k závěru, že TDi se vyplatí. Kr...
Tak to jsem se nasmál! Ten človíček, co favorizuje TDI, si nevšiml, že není v rubrice veteráni. Octavia I s 66 kW vozila nižší váhu a akcelerovala jak želva. Pak se nedivte, že to nežralo.
Opravte si u Hyundai Coupé údaj o spotřebě, jistě není 19,9 litru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 12:24, RE: Jak nejúspornější?
Muroň napísal:
Sice je pravda, že při extrémně šetřílkovské jízdě budou nejúspornější maloobjemové commonraily, ale pro člověka, který nechce, aby mu zatuhly lopatky turba a občas chce někoho prohnat, jsou nejúspornější TDi (kromě nepovedeného 2,0). Proto považuji zveřejnění pouze žebříčku I. okruhu a nikoli II. okruhu, který je bližší člověku, co si užívá jízdy, za záměrnou diskriminaci TDi . Kdo ze čtenářů si dá práci se sestavením pořadí na II. okruhu, jednoznačně dospěje k závěru, že TDi se vyplatí. Kr...
a ještě něco muroni - emisní limity taky nějaký deci navíc sežerou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 12:59, RE: Jak nejúspornější?
donald napísal:
Tak to jsem se nasmál! Ten človíček, co favorizuje TDI, si nevšiml, že není v rubrice veteráni. Octavia I s 66 kW vozila nižší váhu a akcelerovala jak želva. Pak se nedivte, že to nežralo.
Opravte si u Hyundai Coupé údaj o spotřebě, jistě není 19,9 litru.
Díky, již opraveno...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 13:19, RE: Jak nejúspornější?
donald napísal:
Tak to jsem se nasmál! Ten človíček, co favorizuje TDI, si nevšiml, že není v rubrice veteráni. Octavia I s 66 kW vozila nižší váhu a akcelerovala jak želva. Pak se nedivte, že to nežralo.
Opravte si u Hyundai Coupé údaj o spotřebě, jistě není 19,9 litru.
Právě jste napsal nesmysl takového formátu, že bude v TOP 10 nesmyslů na TipCars za rok 2008 !! Víte vůbec, Donalde, od jakého stáří může být vozidlo vedeno jako veterán? Víte, jak dlouho se vyrábí TDi? Nehapruje vám mezi tím cca 10 let?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 13:19, RE: Jak nejúspornější?
donald napísal:
a ještě něco muroni - emisní limity taky nějaký deci navíc sežerou
To ano? A nepřijde Vám to, Donalde, absurdní?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 13:51, RE: Jak nejúspornější?
Muroň napísal:
To ano? A nepřijde Vám to, Donalde, absurdní?
Ty emise mi až tak úplně nesmyslný nepřijdou, ale tys mi Muroňi připomněl, že náš mladej bude už "za pár" veterán!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 13:58, RE: Jak nejúspornější?
Muroň napísal:
Právě jste napsal nesmysl takového formátu, že bude v TOP 10 nesmyslů na TipCars za rok 2008 !! Víte vůbec, Donalde, od jakého stáří může být vozidlo vedeno jako veterán? Víte, jak dlouho se vyrábí TDi? Nehapruje vám mezi tím cca 10 let?
Nečil se - nestojí to za to. Ale k tvýmu fakt úspornýmu motoru - slyšel jsem že krom "blbosti" typu senzorů hmotnosti vzduchu docela zatěžují nápravu a tam vznikají vůle.
Jaký s tím máš zkušenosti a co na to říká švára?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 14:00, Úsporný motor
Já bych doporučil ten co skončil na 2. a 3. místě, páč má ten správnej poměr mezi výkonem spolehlivostí spotřebou a cenou. Howgh
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 14:58, RE: Jak nejúspornější?
Marťan Martin napísal:
Nečil se - nestojí to za to. Ale k tvýmu fakt úspornýmu motoru - slyšel jsem že krom "blbosti" typu senzorů hmotnosti vzduchu docela zatěžují nápravu a tam vznikají vůle.
Jaký s tím máš zkušenosti a co na to říká švára?
Ten motor je jen o pár kilo těžší než SDi a nápravy aut, který jsou na něj stavěné, jsou v pohodě. Ani v Polu žádné vůle na nápravě nemám, jen tlumiče byly opotřebenější než kdybych měl třeba 1,4 (pochopitelně).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 15:00, RE: Jak nejúspornější?
Marťan Martin napísal:
Ty emise mi až tak úplně nesmyslný nepřijdou, ale tys mi Muroňi připomněl, že náš mladej bude už "za pár" veterán!
No mě přijde absurdní, že proto, aby se snížily emise, se dělají motory, které více spotřebují. Selský rozum mi říká, že sice je méně zplodin na litr paliva, ale vzhledem k větší spotřebě paliva bude ve vzduchu zplodin stejně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 16:03, Přední náprava v Polo
Muroň napísal:
Ten motor je jen o pár kilo těžší než SDi a nápravy aut, který jsou na něj stavěné, jsou v pohodě. Ani v Polu žádné vůle na nápravě nemám, jen tlumiče byly opotřebenější než kdybych měl třeba 1,4 (pochopitelně).
Já to s tim vopotřebenim nápravy mám z nejserioznějšího možnýho zdroje - je to takovej typickej problém, což má každý auto. Tak se na to šváry zeptej, ať to kontroluje radši dřív než pozdějš.
Víš jak ti vo mě řikala Kylie, tak tě pozdravuje a je na nějakym "divnym" místě co tam víc vody než země a hodinky jim dou napřed a ... jinak je tam moc pěkně.
Jo a zvětšený vůle jsou prej vobčas už tak po 60.000 km, nedělám si srandu, fakt se na to nezapomeň zeptat!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 16:11, RE: Jak nejúspornější?
Muroň napísal:
No mě přijde absurdní, že proto, aby se snížily emise, se dělají motory, které více spotřebují. Selský rozum mi říká, že sice je méně zplodin na litr paliva, ale vzhledem k větší spotřebě paliva bude ve vzduchu zplodin stejně.
Já teda taky jako hlavně selskej rozum používám žejo, ale s těma emisema to neni až tak úplně jak si představuješ.
Spotřeba novejch motorů stoupla taky proto že na hrbu tahaj víc železa a maj taky z objemu vyšší výkon a vůbec je to takový jako složitější
Ale směr je to správnej a i když emise už docela spadly a bezpečnost aut se zvětšila docela vo dost tak spotřeba se už zase snižuje a příští common rail 1 celá něco (málo) bude mít daleko vyšší výkon a asi i lepší chod motoru a emise budou o řád lepší a spotřeba bude už na úrovni toho tvýho - ostatně stačí třeba současná Mazda 2 s 1.4kou naftou - a za chvíli dorazí nová generace tohohle motoru a bude to - splodin míň, výkonu víc atd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 17:41, RE: Jak nejúspornější?
Muroň napísal:
No mě přijde absurdní, že proto, aby se snížily emise, se dělají motory, které více spotřebují. Selský rozum mi říká, že sice je méně zplodin na litr paliva, ale vzhledem k větší spotřebě paliva bude ve vzduchu zplodin stejně.
Muroni, s tím veteránem je to takhle: S použitím básnické licence, čili neber to tak doslova!
Taky mne sere, že kvůli "ekologii " a "ekologům" bojujeme s větrem a deštěm, stojí to šílený prachy. Když chce přežraná Evropa a Amerika investovat, ať postaví v Africe nemocnice, odsolovací zařízení na vodu, zůrodˇují poušť apod. Bude to méně nesmyslné než boj proti skleníkovému plynu /vodní páře/. Howgh!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.12.2008 20:39, RE: Jak nejúspornější?
donald napísal:
Muroni, s tím veteránem je to takhle: S použitím básnické licence, čili neber to tak doslova!
Taky mne sere, že kvůli "ekologii " a "ekologům" bojujeme s větrem a deštěm, stojí to šílený prachy. Když chce přežraná Evropa a Amerika investovat, ať postaví v Africe nemocnice, odsolovací zařízení na vodu, zůrodˇují poušť apod. Bude to méně nesmyslné než boj proti skleníkovému plynu /vodní páře/. Howgh!
Ta ekologie neni až taková blbost, chce to ale s rozumem. Chci tim říct že přehánět to je blbost ale nědělat nic taky nebo spíš eště větší.
To s tou vodní párou je už úplná blbost, už sme si vypařili docela slušnej kus ozonový vrstvy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.12.2008 11:11, BMW jako vždy
BMW 320i - 6,7 a 9,7.....docela to ujde, BMW prostě umí....když jsem jezdil ze starší 330i (E46) za 8,5 - 10, nikdo tomu nevěřil, protože tolik si bere obyč. 2.0 od opela nebo forda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.12.2008 14:00, RE: BMW jako vždy
dpwagen napísal:
BMW 320i - 6,7 a 9,7.....docela to ujde, BMW prostě umí....když jsem jezdil ze starší 330i (E46) za 8,5 - 10, nikdo tomu nevěřil, protože tolik si bere obyč. 2.0 od opela nebo forda.
Kdyz jsme u toho Forda s Opelem predchozi Astra G 1.6 100 koni zrala 8, a ted mondeo 2.0 2004 zere taky kombinovane tech 8 litru a verim tomu, ze dobry 3.0 na okresce nebo dalnici muze mit kombinovane taky okolo 8 litru. Ono venku za mestem neni takovy rozdil ve spotrebe vzhledem k obsahu, ale ve meste poznate rozdil mezi 1.2 v Punto a 2.0 v mondeu, ale na dalnici se karta obraci a na okresce je to velmi podobne. Zalezi kde jezdite a jak na to slapete.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.12.2008 14:32, RE: BMW jako vždy
mufik.martin napísal:
Kdyz jsme u toho Forda s Opelem predchozi Astra G 1.6 100 koni zrala 8, a ted mondeo 2.0 2004 zere taky kombinovane tech 8 litru a verim tomu, ze dobry 3.0 na okresce nebo dalnici muze mit kombinovane taky okolo 8 litru. Ono venku za mestem neni takovy rozdil ve spotrebe vzhledem k obsahu, ale ve meste poznate rozdil mezi 1.2 v Punto a 2.0 v mondeu, ale na dalnici se karta obraci a na okresce je to velmi podobne. Zalezi kde jezdite a jak na to slapete.
No jasne dyť Kylie mela na strance spotrebu po pěti stech km 8,4 litru a to ten jeji 3.0 neni zadny bmw navic to ma s automatem. Mimo mesto je to jedno, naopak pri rychly jizde ma malej vytacenej moturek nekdy i vyssi spotrebu. Me v ty tabulce spotreby chybi bmw 120d a mazda 2 1.4 nafta to sou moji favoriti na malou spotrebu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.12.2008 02:25, Přední náprava ..
Muroň napísal:
Ten motor je jen o pár kilo těžší než SDi a nápravy aut, který jsou na něj stavěné, jsou v pohodě. Ani v Polu žádné vůle na nápravě nemám, jen tlumiče byly opotřebenější než kdybych měl třeba 1,4 (pochopitelně).
.. v tvém polo classic by se opravdu měla zkontrolovat, to NENí výmysl, ale opravdu s tím bývaly "trápeníčka" - švára určitě "ví" a "zná"
PS: Happy Nový i nový rok!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.12.2008 14:32, Nejúspornější TDI
To ví přece každej. TDI je postrach všech čerpadlářů. Jako hlavně to chce tam mít tu cedulku TDI. Když jsou dvě nebo tři, tak to žere ještě míň. Pak je tady zákon zachování nafty pro TDI (ZZNpTDI), kterej jednoznačně říká, že čím rychlejc se jede, tím míň to žere. Ale nejni to žádnej ekologyckej vercajk, ty káry s TDi. Čím víc je TDi červený, tím víc to je nekompromisní sportovní nádobíčko. Jsou to tak úžasný motory, že je chtěj po celým světě. I americký dodže nebo japončický mitsubiši už je tam dávaj. A takovej tříválec TDi, to je náskok díky technice. Dyť tříválce teprv nastupujou, kdežto 1.4TDi už je teďka promakanej. V subáru tam 10 let ztrácej vývojem boxeru. Dyť to už TDi nabízí desetiletí. TDi rulez! Pamatuj...
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.