0
späť
 

diskuze k tématu: zábavné auto do 200 tisíc

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit
DCtomy
počet príspevkov2
dátum registrácie11.06.2019
Utorok 11.06.2019 23:52, zábavné auto do 200 tisíc
Zdravím, pokukuji po novém autě , dokud moje stávající ještě jezdí, potom chci mít jasno. Koukám po nějakém zábavnějším autě do 200 tisíc, zatím můj favorit je ford focus st225 a nebo mazda 3 mps. Vlastním ford puma 1.7 , takže jsem se s autem vyřádil dost a chtěl bych něco rychlejšího ale s podobnými jízdními vlastnostmi. Jaká volba by mohla být lepší mezi uvedenými auty? Dá se sehnat do 200 tis auto co nebude po smrti?, to že to bude žrát 10 litrů v klidu a 20 ve sportu je normální a počítám s tím. Spolehlivost? nebo nějaké jiné auto? klidně navrhujte, budu rád za každou další radu, díky :)
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1016
dátum registrácie23.04.2014
Streda 12.06.2019 08:52, RE: zábavné auto do 200 tisíc
citácia:
reakce na: DCtomy, 11.06.2019 23:52 (Zdravím, pokukuji po novém aut ...)


Za tyhle peníze lze sehnat hezkou Alfu GT 3,2 a zbyde na i na servis.
GT s šestiválcem sice nemá tak ostrý podvozek jako 147GTA nebo 156GTA, ale pořád se jedná o sportovní auto. Šestiválec Busso je spolehlivý, zbytek auta taky. U bussa je větší pravděpodobnost hezkýho a udržovanýho kusu než u jiných benzínů. případně nafty.
U GT je třeba ohlídat korozi podlahy a počítat s tím, že podvozek je méně odolný a ramena budeš na našich silnicích měnit častěji než u konkurence.
Druhou volbou by pro mě byl asi civic TypeR, ale obávám se, že ta 200tkč bude mizerný výběr.
Třetí volbou Mégane RS druhé generace, možná by šel sehnat i GT220 třetí generace.
reagovať
_Tomas
počet príspevkov6
dátum registrácie24.07.2007
Štvrtok 13.06.2019 07:57, RE: zábavné auto do 200 tisíc
citácia:
reakce na: DCtomy, 11.06.2019 23:52 (Zdravím, pokukuji po novém aut ...)


K Mazde Ti moc nenapisu, ale FoFo ST225 jsem mel 2 roky, takze par postrehu a doporuceni Ti dam. Nevim jestli ses uz v nejakem projel jako ridic, ale to by bylo to prvni co bych udelal...to same s Mazdou...at mas nejakou zakladni predstavu/dojem kdy treba zjistis, ze Ti vice sedi jedno nebo druhe a muzes se pak uz vice zajimat jen o nej. Co se FoFo ST225 tyka, tak slusny kousek se do 200k sehnat urcite da...zalezi jestli chces uz facelift nebo je To to jedno. Radeji nez na bazarech bych hledal na strankach Ford nadsencu, kde je vetsi sance, ze auto nebude k prodeji tesne pred rozpadnutim. Pokud Ti bude stacit tovarni vykon, tak z meho pohledu neni treba delat upgrade komponent, ale postaci dodrzovat klasickou udrzby, filtry, olej, dochlazovat turbo. Pokud bys chtel jit na zvysovani vykonu napr. Bluefin stage 1 - 3, tak urcite alespon spojku z RS verze to bude chtit. Muj mel cca. 180kW, spojku z RS, komplet nerez vyfuky, decat, pruziny Eibach a na rozdil od kolegu co si zvedli vykon, ale nechali puvodni spojku, tak uz treti sprint nebyli schopni po rozjezdu poradne zaradit dalsi kvalty. Jinak motor jako takovej, to je asi jediny slabsi misto auta co se moznych problemu tyka - muj mel menenej motor, jelikoz mezi 4tym a 5tym valcem "praskla" v bloku mezistena. Netusim jestli se tomu da nejak vice predchazet nez jen napr. pravidelnym dochlazovanim a vymenou oleje, motor mel v te dobe najeto cca. 30 000km, takze pokud maji dnes auta v inzerci najeto 150k+, tak verim, ze tam by se to uz davno projevilo. Co se spotreby tyka, tak jsem byl schopen v kombinaci jezdit za 9l/100km aniz bych musel jezdit jen "na brblacku". K vykonu motoru, jeho zvuku a zazitku z jizdy asi neni moc co dodavat, to se musi vyzkouset. :) Dneska uz vykon 225koni neni nic extra, ale ten projev oturbenyho 5tivalu, strileni do vyfuku pri rychlym podrazovani, dostatek vykonu v podstate v celym spektru otacek..to se musi zazit......nestavet barak, tak ho mam do ted. :) Horsi je to s mistem v aute celkove, kufr nic moc, misto rezervy je pod autem megatlumic vyfuku, pokud jsem si dal sedacku do optimalni polohy, tak za mnou uz bylo misto spis pro maly dite (merim 197cm). Na nase rozmlaceny silnice (JM kraj) to neni idealni auto, ale neni to nic tragickyho, spotrebni dily jsou kupodivu za rozumny ceny a celkove provozovani FoFa mi neprislo nejak vyrazne drazsi nez u Mondeo 2,0i 107kW. Ano, kdyz jsem s tim krouzil v Brne na okruhu, tak spotreba vychazela na cca. 27l/100km a gumy byly po dojezdu jako z blata, ale takhle se clovek vetsinou jede svezt parkrat za par let. Pokud bys pripadne chtel kontakt na nejakou fordovskou komunitu, tak napis email a ja dodam, shodou okolnosti jsem auto kupoval prave od jednoho takovyho fanouska rychlejch modrejch ovalu, coz miva i pak bonus pokud clovek udrzuje vztahy....loni mi predchozi majitel umoznil svezt se v poslednim Focusu RS 4x4 a tim me opet nahlodal, abych misto do baraku nasypal penize zase timhle smerem, takze bacha na tu navykovost. :)
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov538
dátum registrácie16.11.2012
Štvrtok 13.06.2019 11:02, RE: RE: zábavné auto do 200 tisíc
citácia:
reakce na: _Tomas, 13.06.2019 07:57 (K Mazde Ti moc nenapisu, ale F ...)


Dobrý den, máte-li chuť, napište o svém voze recenzi https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/
Díky. Hezký den
reagovať
_Tomas
počet príspevkov6
dátum registrácie24.07.2007
Štvrtok 13.06.2019 11:22, RE: RE: RE: zábavné auto do 200 tisíc
citácia:
reakce na: danet - redakce TipCars, 13.06.2019 11:02 (Dobrý den, máte-li chuť, napiš ...)


Dobry den, chut jsem jiz mel a v dobe kdy jsem zminovane auto vlastnil jsem napsal docela obsahlou recenzi, ale bohuzel diky me deformaci ze zamestnani byla psana stejne jako tento muj text tj. bez diakritiky, coz neodpovida Vasim pozadavkum na recenze. Takze od te doby je recenze ulozena v textovem souboru nekde v pocitaci, jelikoz jsem po pocatecni frustraci uz nenasel dalsi chut do celeho textu dodelavat diakritiku. Mozna az budu v duchodu a casu bude dostatek, tak to oprasim a vlozim jako recenzi veterana. :)
reagovať
DCtomy
počet príspevkov2
dátum registrácie11.06.2019
Štvrtok 13.06.2019 16:42, RE: RE: zábavné auto do 200 tisíc
citácia:
reakce na: _Tomas, 13.06.2019 07:57 (K Mazde Ti moc nenapisu, ale F ...)


Děkuji mockrát za rozsáhlou recenzi. Výkon opravdu nebude za potřebí zvyšovat, popravdě jsem fanda spíše základu a u mé pumy-92kw oproti focusu 166kw si myslím že problém určitě nebude. Jinak spíše bych uvítal verzi po FL, i když asi bude obtížnější jí shánět a o tom praskání mezi válci jsem četl, že prý se to týka nejvíce verze před FL ( i když mi nejde do hlavy jak, když po FL ten motor je stejný ), postavu mám 185 cm a když jsem se do pumy naskládal, tak to půjde i do focusu, ostatně karoserie je stejná jako u civilního focusu II :) . To jsem zapoměl dodat že hledám civilní (rychlé) auto, tzn nejlépe 4.dveře, nic extra nápaditého, trochu místa po skromnu. Focuse jsem měl v hledáčku jako první a teď ještě více , nicméně počkám na další recenze, díky :)
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.