citácia:
reakce na: Kačud, 16.04.2020 13:22 (Dobrý den,moc děkuji za rady. ...)
Vydím
)) Já vidím problém nikde. Forester je velmi jednoduchý auto s jedním kritickým místem a to je CVT - stejně, jako u všech aut, co mají CVT. Avšak Subaru to má zvládnuté a CVT vydrží př slušném zacházení min. 250tkm. Motor je bezproblémový, stačí měnit olej a netočit to za sudena jak dobytek (ovšem platí pro každé auto). Díly: naprotsá většina je u dýlerů skladem, pokud ne, centrál sklad je v D, takže do 2 dnů není co řešit - hovořím o plechařině. Jinak brzdy, tlumiče, výfuk, svíce, oleje, prostě spotřební materiál je k mání kdekliv kdykoliv, ba dokonce v Auto Kelly či podobných dýlerů. Na Subaru existuje kupa speciálních dílů v nejvyšší kvalitě, ale dokážše koupit díly střední kvality, ale i čínské či polské levné díly, jen záleží, co požaduješ. Nipparts je riginal japan kvalita a garantuji ti, že je to levnější, než u das Uberauto Škoda. Avšak musíše se obloukem vyhnout (měničům" typu Frey. Já třeba jezdím už asi 10 let se svým třetím Subaru 140+140km na srevis, avšak za tuto vzdálenost mám opravdu špičkovou kvalitu servisu, dílů a přístupu mechanika, navíc vše konzultuje,m dává mi alternativy a já jsem 200% spokojen.Což jsem nebyl ani jednou z asi 3 návštěv u značkového servisu, pokud jsme něco chtěl tzv. poblíž domu. Subaru niko,u rozhodně nevnucuji, je kupa jiných a i lepších aut, ale jen málokteré má tak dobrý poměr cena - odolnost-spolehlivost a k tomu jako nepatrný binuás chování v terénu a ve zhoršených podmínkách. Kdo neměl Subaru, tak prakticky netuší, jak správně funguje jejich čtyřkolka v terénu. Možná staré Audi s Qauttrem, landcrueis a pod. Ale bežbá dnešní produkce, co si hrdě říká 4x4, opravdu ne. Bohužel ale musím říct, že i poslední generace Subaru s CVT už není to, co bylo starší Subaru s Aisinem a ESP (vazba na pohon, včetně difu s omezenou svorností).