citácia:
reakce na: Milda16, 22.07.2019 18:53 (Zdravím všechny příznivce benz ...)
Mohu napsat jen své zkušenosti s Infiniti G37 4x4. Mám 2011, cca 104.000km. Dělal jsem jen předepsaný servis a preventivně jeden náboj kola, který se mi zdál, že začínalo hučet ložisko, ale byl to spíše pocit. Tzn. oleje, svíčky, filtry, po koupi brzdy. Jinak nic. Jezdím. Olej to nežer absolutně vůbec, výkonu akorát - váží to 18q, ale 335HP stačí. Výtečné přesné řízení, nepřeposilované. Uvbnitř ticho, nic nevrže, nechrastí. Kufr na nic-tak na svačinu a kreditku. V zimě s tímnejezdím, na to mám Subaru, ale jednou jsem s tím jet musel a byla to tragedie. Široká kola a navíc sněholed. Váha dělala svoje. Co s etýká benzínu, jezdím na N95/98, střídám to, občas dám VIF. SPotřeba od 8,8-XX dle stylu jízdy, průměr bych řekl 10/100. Motor má charakter, špičku a jde za plynem jako ďas. Převodovka není nejrychlejší, ale dostatečně rychláa halvně sametová (což například nejde říct o žádné DSG). Klasika hydrměnič a při výměně oleje (bvyl udělán včetně proplachu) asi i dlouhoživotná. Koroze nula. V 70tkm bylo děláno vyčištění klapek - jde o přímovstřik. Motor je samet, po zahřátí nevíš, jestli jde nebo ne. Auto není sporťák, ale spíše gétéčko, dá se s tím vyblbnot, ale i pohodlně cestovat na dlouhé trasy. Do města nevím, mám strach o debily z parkovišť, takže moje auto ve městě za mého vlastnictví nebylo
ALe při couračkách v zimě je to 14/100. Holt 3,7 litru, ale to bude stejné u všech auto s podobnou kubaturou. ND problém nejsou. Já dělal ramena (také preventivně, orig. díl Infiniti za 16 včetně práce). Brzdy také ne. Mj. moje auto je k prodeji na www.sportovnivozy.cz. Mám 3 auta a jsem v skorodůchodu, takže nevyužiji. Stav top. Sednout a jedzit. Jen upozorňuji, není to manuál, ale v totmo případě bych toneviděl jako problém, spíše plus. Ve sport modu to řadí docela velmi svižně.