0
späť
 

diskuze k tématu: Volvo XC70 D3 AWD – chytré řešení ze Švédska

kategórie zaradenia témy: ostatní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.08.2012 10:39, drevo
Ta nalestena preklizka u spolujezdce to teda je neco. Jinak ok.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.08.2012 18:09, Mhm...
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.08.2012 22:42, RE: Mhm...
Michal napísal:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
No tak, ono i Volvo nabízí dvoulitr s 180 konmi (ne do tohoto modelu).
Tahle popisovaná 2,4 je vlastně přiškrcená verze 215 konové varianty.
Však ona i většina konkurence má pro základní dvoulitry cca 140 koní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2012 13:15, RE: Mhm...
Michal napísal:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
D3 (a D4) by měly mít objem 2 litry - jde o původní pětiválec se zmenšeným objemem. S objemem 2.4 zůstal až D5.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.08.2012 20:43, RE: Mhm...
Kuko28 napísal:
D3 (a D4) by měly mít objem 2 litry - jde o původní pětiválec se zmenšeným objemem. S objemem 2.4 zůstal až D5.
D3 respektive D4 (modelový rok 2013) má objem jak 2 litry, tak 2.4. Větší obsah je zachovaný u verze s pohonem všech kol. Tedy alespoň je to tak napsané v dostupném ceníku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.08.2012 20:45, RE: Mhm...
Michal napísal:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
Nižší výkon dle mého názoru není přílišnou nevýhodou. Důležitější je veliký točivý moment, který autu dodává solidní pružnost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.08.2012 20:46, RE: drevo
jmenonick napísal:
Ta nalestena preklizka u spolujezdce to teda je neco. Jinak ok.
Možná to tak vypadá, ale s dřevem ani překližkou to nemá nic společného :) Je to jenom lakovaná plocha. V nabídce jsou tuším ještě dva druhy skutečného dřeva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.09.2012 13:02, RE: Mhm...
Adam Špaček napísal:
Nižší výkon dle mého názoru není přílišnou nevýhodou. Důležitější je veliký točivý moment, který autu dodává solidní pružnost.
podělte výkon otáčkami a máte točivý moment.... Ono to je celé nikoli o výkonu či točivém momentu, ale o průběhu výkonu a průběhu točivého momentu.
reagovať
MarekV.
počet príspevkov1
dátum registrácie02.09.2016
Piatok 02.09.2016 22:25, Realna spotreba vozu volvo xc70
Dobry den. Premyslim o koupi takovehoto vozu, a jeden z parametru, ktery mne zajima, je i realna spotreba. Spotreby, ktere zde udavate..napr. u vyse uvedeneho clanku, jsou realne?? Nebo jen opisujete hodnoty od vyrobce? Alespon pro me je to dosti dulezity detail. Diky za info. Marek
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 03.09.2016 05:37, Hgtztrtf grttzz tttzz
Spritmonitor.de
Realne spotreby realnych uzivatelu...
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.