0
späť
 

diskuze k tématu: OJETÉ VOLVO XC70

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, ostatní, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.06.2013 13:27, OJETÉ VOLVO XC70
Dobrý den, s chutí si zde vždy přečtu příspěvky a recenze, proto mi dovolte obrátit se na Vás jako na odborníky s prosbou ohledně potenciální koupě ojetého VOLVO XC
70.

Parametry vozu:

- rok výroby 2003
- cena cca 180 000,-
- po prvním majiteli
- motor: 2.5Turbo
- výkon: 154kW
- najeto cca 150 000km
- benzín
- automat - 5 rychlostní
- servisováno pouze u autorizovaného servisu
- servisní knížka...

osobně nemám zkušenosti s automatem a moc nerad bych měnil automatickou převedovku dříve než v důchodu (je mi 34...), dovolte mi tedy zeptat se Vás na názor, zda-li nejsem jen zaslepen krásou auta:)

s díky a s pozdravem Š. Rak
reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Utorok 25.06.2013 16:59, gut
kamarád má pět let xc70 ve vaší motorické specifikaci a za celou dobu nula problémů včetně servisu. Nemůže si ho vynachválit. Navíc prý má nyní Volvo nějaký program na auta starší pěti let. Je prostě maximálně spokojen.
reagovať
ewing1
počet príspevkov46
dátum registrácie29.05.2009
Streda 26.06.2013 09:00, VOLVO
Nemám moc zkušeností s těmti novějšími Volvy, ale mám hodně zkušeností s těmi staršími - řady 200, 700 a 900. Můžu říct, že jsou to neskutečně spolehlivé a trvanlivé auta. Opravdu držáky, které i po více než 20 letech v mnoha případech vypadají jako nové, když je majitel udržuje.
reagovať
*autofans*
počet príspevkov159
dátum registrácie21.11.2008
Streda 26.06.2013 09:37, XC70
Doporučuji navštívit nějaké volvoforum, volva jsem měl celkem tři a až na jeden v automatu bezproblémová auta s trošku dražšími origo díly. Vybrané auto má podle zadání tři problémová místa.
1/ pohon 4x4 - na úhlové převodovce se strhne tísícihran a z auta je 4x2 - prakticky každá XC70 jakékoliv generece po cca 150-200tkm
2/ automat - automaty co používá volvo jsou jinak povedené japonské Aisin, ale filtr je uvnitř takže se nedá vyměnit - max. proplachovat převodovku novým olejem a její max. životnost je kolem 250tkm u XC90 ještě méně.
3/ Volvo a kilometry - koupit desetileté Volvo se 150tkm je trošku sci-fi. Tato auta si kupují z 99% zákazníci co jezdí nadprůměrně. Na druhou stranu většinou nešidí servis takže pokud se vyhnete 4x4 nebo automatu tak zbytek auta je výrazně lépe udělaný než je v posledních letech zvykem a není třeba se obávat většího nájezdu nebo nedejbože koroze jak u některých německých prémiovek.
Motor 2.4 turbo je držák a v kombinaci s manuálem i relativně úsporný (do 10 litrů při rozumné nikoliv ekonomické jízdě). Když Volvo tak bych znovu zvolil V70 II.generace, ale s manuálem. Motor prakticky jakýkoliv neboť špatná volba není ani 2.4D nebo D5. Benziny jsou za dobrý peníz a je šance že budou mít méně km, pozor na verze na CNG - oblíbené taxi.
reagovať
Attila
počet príspevkov18
dátum registrácie19.09.2008
Streda 26.06.2013 13:25, automat
Pokud u kupovaneho auta radi automat hladce, tak bych se niceho nebal. Hned v nem vymenit olej a pak kazdych 80-100tkm zase. Pak slouzi donekonecna. Ani repase neni zase takova hruza cca 40tkc, Vymena spojky a dvouhmoty je cenove jenom o kousek nize.

Jinak uhlovka se kazi, ale dnes ji ruzne firmy repasuji, takze se to da opravit za 10tkc.

Samozrejme u 10ti leteho auta se musi drobnosti ocekavat, ale zadne hruzy. Po 200 tkc samozrejme prijdou k vymene podvozkove dily - ramena maji vysmatlane silentbloky, oprava tak 20tkc. Jeste pozor, nektere auta maji "nivomaty" v tlumicich, jejich vymena je financne narocna.

Co se tyce motoru a spolehlivosti, jak bylo psano vyse.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 12.08.2013 22:58, Re:
Dobrý den. Pokud Vás zajímá názor na auto jako takové - není snad Volvo, které by mělo nějaký vážný nedostatek. Pokud se Vám líbí, nemám důvod Vám jeho koupi rozmlouvat. Žádné vážné závady u toho vozu nejsou známy, automaty patří mezi ty spolehlivější a pokud s vozem slušně zacházíte a v rozmezí 60 - 80 tis. km vyměníte olejovou náplň v převodovce, nemusíte se o její životnost bát. Benzínové motory jsou rovněž bezproblémové, pouze počítejte s vyšší spotřebou paliva.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.