0
späť
 

diskuze k tématu: Volvo S60 2,5T

kategórie zaradenia témy: ostatní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.05.2006 11:31, Nejistota?
nepatří S60 do střední třídy? Nezdá se mi,že by byla v nižší střední..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.05.2006 17:26, RE: Nejistota?
kaccerr napísal:
nepatří S60 do střední třídy? Nezdá se mi,že by byla v nižší střední..
patří do střední, do nižší střední by mělo patřit spíš S40
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.05.2006 21:27, RE: Nejistota?
22tommy napísal:
patří do střední, do nižší střední by mělo patřit spíš S40
samozrejme, ze do strednej triedy... su ludia, ktori s60 bezne zrovnavaju s autami vyssej strednej triedy (BMW 5) - co je tiez trochu mimo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.05.2006 09:35, RE: Nejistota?
kaccerr napísal:
nepatří S60 do střední třídy? Nezdá se mi,že by byla v nižší střední..
S60 má rozvorem, celkovou délkou i cenou nejblíže k luxusním vozům nižší střední třídy, jako A4, BMW 3, atd. (viz srovnávací tabulka), to jen design klame. Audi A6, BMW 5 apod. mají rozvor o nějakých 15 cm delší a cenou jsou také úplně jinde...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.05.2006 10:18, Crash testy
Nejak mi v recenzi chybi upozorneni na to, ze S60 ve srovnani s dnesni konkurenci hodne slabe crash testy. Taky nic o tom, kdy prijde novy model (a soucasny tak ztrati na cene)..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.05.2006 15:10, RE: Crash testy
Dan napísal:
Nejak mi v recenzi chybi upozorneni na to, ze S60 ve srovnani s dnesni konkurenci hodne slabe crash testy. Taky nic o tom, kdy prijde novy model (a soucasny tak ztrati na cene)..
Proslýchá se, že S60 už nebude mít nástupce...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.05.2006 17:10, RE: Nejistota?
Vojta - TipCars.com napísal:
S60 má rozvorem, celkovou délkou i cenou nejblíže k luxusním vozům nižší střední třídy, jako A4, BMW 3, atd. (viz srovnávací tabulka), to jen design klame. Audi A6, BMW 5 apod. mají rozvor o nějakých 15 cm delší a cenou jsou také úplně jinde...
No, Audi A4, BMW 3 a Mercedes C patří odjakživa k etalonu střední třídy... Nižší střední třída je přece třeba Golf, Audi A3, Mazda 3. BMW 5 apod. je vyšší střední třída a BMW 7, Audi A8, S-Klasse apod. luxusní vozy. Nechápu rozlišení nižší střední třída a luxusní nižší střední třída. Chcete tím říct, že Seat Ibiza a Volvo S60 jsou prakticky ve stejné třídě?:))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.05.2006 22:47, RE: Nejistota?
JP napísal:
No, Audi A4, BMW 3 a Mercedes C patří odjakživa k etalonu střední třídy... Nižší střední třída je přece třeba Golf, Audi A3, Mazda 3. BMW 5 apod. je vyšší střední třída a BMW 7, Audi A8, S-Klasse apod. luxusní vozy. Nechápu rozlišení nižší střední třída a luxusní nižší střední třída. Chcete tím říct, že Seat Ibiza a Volvo S60 jsou prakticky ve stejné třídě?:))
Rozlišení na třídy nemá až tak pevné hranice, nicméně BMW 3 určitě není odjakživa etalonem střední třídy, E30 ve své době určitě nekonkurovala Passatu nebo Sieře. Do střední třídy bych řadil třeba Mondeo, Mazdu 6, Passat, atd., tedy auta větší než je S60 a spol. z tabulky. Na druhou stranu máte pravdu, že nižší střední třída, tedy třída Golfu, Astry, Focusu, atd. také není pro luxusní auta z tabulky tou ideální škatulkou, pokud jsou ale rozhodující míry a ne cena a výbava, tak tam mají nejblíž.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.05.2006 13:18, luxusní auto?
Vojta - TipCars.com napísal:
Rozlišení na třídy nemá až tak pevné hranice, nicméně BMW 3 určitě není odjakživa etalonem střední třídy, E30 ve své době určitě nekonkurovala Passatu nebo Sieře. Do střední třídy bych řadil třeba Mondeo, Mazdu 6, Passat, atd., tedy auta větší než je S60 a spol. z tabulky. Na druhou stranu máte pravdu, že nižší střední třída, tedy třída Golfu, Astry, Focusu, atd. také není pro luxusní auta z tabulky tou ideální škatulkou, pokud jsou ale rozhodující míry a ne cena a výbava, tak tam mají nejblíž.
fiat to je značka to je lepší než všechny tyhle auta!!!!tak čus
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.05.2006 20:39, RE: Crash testy
Dan napísal:
Nejak mi v recenzi chybi upozorneni na to, ze S60 ve srovnani s dnesni konkurenci hodne slabe crash testy. Taky nic o tom, kdy prijde novy model (a soucasny tak ztrati na cene)..
nato si prisel jak ze ma slabe cresh testy? scim to srovnavas?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.05.2006 22:45, RE: Nejistota?
JP napísal:
No, Audi A4, BMW 3 a Mercedes C patří odjakživa k etalonu střední třídy... Nižší střední třída je přece třeba Golf, Audi A3, Mazda 3. BMW 5 apod. je vyšší střední třída a BMW 7, Audi A8, S-Klasse apod. luxusní vozy. Nechápu rozlišení nižší střední třída a luxusní nižší střední třída. Chcete tím říct, že Seat Ibiza a Volvo S60 jsou prakticky ve stejné třídě?:))
Souhlasím, akorát Seat Ibiza patří mezi "malé vozy".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.06.2006 18:18, RE: Nejistota?
Vojta - TipCars.com napísal:
Rozlišení na třídy nemá až tak pevné hranice, nicméně BMW 3 určitě není odjakživa etalonem střední třídy, E30 ve své době určitě nekonkurovala Passatu nebo Sieře. Do střední třídy bych řadil třeba Mondeo, Mazdu 6, Passat, atd., tedy auta větší než je S60 a spol. z tabulky. Na druhou stranu máte pravdu, že nižší střední třída, tedy třída Golfu, Astry, Focusu, atd. také není pro luxusní auta z tabulky tou ideální škatulkou, pokud jsou ale rozhodující míry a ne cena a výbava, tak tam mají nejblíž.
Ve všech běžných motoristických časopisech domácích i zahraničních jsou při srovnávacích testech řazeny vozy typu BMW, MB C, Volvo S60 do střední střídy, a to jak s ohledem na rozvor , vnější rozměry, tak i pořizovací cenu. Tedy do stejné třídy jako méně luxusní, leč trochu větší Mondeo, Passat nebo Mazda6. Sami prodejci při srovnávaní s konkurenci toto třídění většinou respektují. Ještě bych připomenul, že nejslabší motor pro Volvo S60 je 2,4D 130k pětiválec. To věru asi nebude typický zástupce nižší střední třídy. Lidé , kteří na straně jedné zařadí například Octavii s rozvorem 2,58m do střední třídy a na druhé straně Volvo S60 s rozvorem 2,73m do nižší střední třídy jsou mimo mísu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.06.2006 18:21, RE: Nejistota?
Chreno napísal:
Ve všech běžných motoristických časopisech domácích i zahraničních jsou při srovnávacích testech řazeny vozy typu BMW, MB C, Volvo S60 do střední střídy, a to jak s ohledem na rozvor , vnější rozměry, tak i pořizovací cenu. Tedy do stejné třídy jako méně luxusní, leč trochu větší Mondeo, Passat nebo Mazda6. Sami prodejci při srovnávaní s konkurenci toto třídění většinou respektují. Ještě bych připomenul, že nejslabší motor pro Volvo S60 je 2,4D 130k pětiválec. To věru asi nebude typický zás...
Souhlasím s Chrenem , jen u BMW chybí označení 3.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.06.2006 20:59, RE: Nejistota?
Vojta - TipCars.com napísal:
S60 má rozvorem, celkovou délkou i cenou nejblíže k luxusním vozům nižší střední třídy, jako A4, BMW 3, atd. (viz srovnávací tabulka), to jen design klame. Audi A6, BMW 5 apod. mají rozvor o nějakých 15 cm delší a cenou jsou také úplně jinde...
To mi opravdu nějak nesedí - všechna jmenovaná auta jsou dle mého minimálně střední třídy. Přece nejde jen o rozměry, ale i výbavu atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.06.2006 21:00, RE: Nejistota?
Vojta - TipCars.com napísal:
Rozlišení na třídy nemá až tak pevné hranice, nicméně BMW 3 určitě není odjakživa etalonem střední třídy, E30 ve své době určitě nekonkurovala Passatu nebo Sieře. Do střední třídy bych řadil třeba Mondeo, Mazdu 6, Passat, atd., tedy auta větší než je S60 a spol. z tabulky. Na druhou stranu máte pravdu, že nižší střední třída, tedy třída Golfu, Astry, Focusu, atd. také není pro luxusní auta z tabulky tou ideální škatulkou, pokud jsou ale rozhodující míry a ne cena a výbava, tak tam mají nejblíž.
Teď vidím, že v tom máš slušnej hokej, takže už toho radši necháme ... buď s těma termínama příště trochu opatrnější
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.