0
späť
 

diskuze k tématu: Polestar v ČR rozšiřuje nabídku software pro zvýšení výkonu

kategórie zaradenia témy: ostatní, zábava, tuning
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 23.10.2012 14:44, A co zbytek
Dobře, vyřešili jsme nárůst výkonu motoru, ale co přenos na kola a jeho krocení brzdami? Brzdy a převodovka s diferenciálem jsou natolik v základu předimenzované, že jim zvýšení výkonu motoru nečiní problémy?
Nechává si čipovat auto někdo, kdo se pak pohybuje ve 1/3 výkonového spektra nebo právě ten, jehož převodovka bude často přenášet maximální výkony?
reagovať
eLzyx
počet príspevkov11
dátum registrácie03.11.2008
Utorok 23.10.2012 23:55, RE: A co zbytek
David V napísal:
Dobře, vyřešili jsme nárůst výkonu motoru, ale co přenos na kola a jeho krocení brzdami? Brzdy a převodovka s diferenciálem jsou natolik v základu předimenzované, že jim zvýšení výkonu motoru nečiní problémy? Nechává si čipovat auto někdo, kdo se pak pohybuje ve 1/3 výkonového spektra nebo právě ten, jehož převodovka bude často přenášet maximální výkony?

Manuální převodovku úpravci Volvo nijak neupravují ani při výkonech přes 500 koní, takže toto velmi lehké zvýšení výkonu ji nijak neublíží. Spojka a dvouhmota je natolik předimenzovaná, že sériová snese okolo 350koní (i proto je drahá jak čert). Automat mívá na 1. a někdy i 2. převodový stupeň limit na kroutící moment a ten dodržují i renomovaní úpravci, takže o životnost automatu bych se také nebál. Co se týče brzd, tak ty jsou také slušně dimenzované. U zmíněných motorů se u Volvo obvykle používá 335mm koutoučů na předku, což používá i třeba mercedes u S450 s 250kW.
Tohle není spotřební pixlička od VW ebo Fordu, tohle je Volvo.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov1
dátum registrácie09.12.2017
Sobota 08.12.2012 17:55, Polestar ale není jediný kvalitní úpravce Volvo
Ze Švédska pochází také další kvalitní úpravce, který na rozdíl od této firmy nabízí úpravy výkonu pro všechny modely a motorizace, a taky i pro jiné značky. Díky speciálnímu interfacu si přeprogramování vozu může provést každý sám. Výkonové křivky točivého momentu a výkonu od BSR jasně ukazují, že se dá úprava provést ještě lépe. Nejde totiž o rozdíl v hodnotě maxima, ale o průběh jejich
křivek. Sám optimalizaci od BSR používám ve svém Volvu přes tři roky a vím, že až budu pořizovat další auto, tak si nejprve zjistím, jestli pro něj seveřani nabízejí úpravu
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.