0
späť
 

diskuze k tématu: Volvo C30 1.6D DRIVe v testu spotřeby

kategórie zaradenia témy: ostatní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 02.08.2010 07:17, rozdil
Proc uvadite, ze spotreba volva byla 3.8 a tim se stal nejuspornejsim vozem, kdyz skutecnsot po dotankovani byla 4 litry? Neni lepsi uvadat skutecne hodnoty nezli z PP? To ja bych jinak se svym mondeem jezdil porad za 5.7 sviznejsi jizdou :) i kdyz skutecnost je vzdy o 0.9 vyssi u meho mondea....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 02.08.2010 12:48, PSA
Jeden motor, několik modifikací, spousta aut - k nezaplacení....
Teda až na ten 1,3 multijet
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 02.08.2010 19:18, RE: rozdil
mufik.martin napísal:
Proc uvadite, ze spotreba volva byla 3.8 a tim se stal nejuspornejsim vozem, kdyz skutecnsot po dotankovani byla 4 litry? Neni lepsi uvadat skutecne hodnoty nezli z PP? To ja bych jinak se svym mondeem jezdil porad za 5.7 sviznejsi jizdou :) i kdyz skutecnost je vzdy o 0.9 vyssi u meho mondea....
Naprostý souhlas. To by vůz, jehož palubní počítač kecá nejvíce, měl největší šance. Vzhledem k tomu, že se v testu tankuje vždy od plné do plné na stejném stojanu, tak nevidím důvod hodnotit auto podle počítače, který by měl být jen doplňkovou informací, aby čtenář věděl, jak to kterému výrobci kecá.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.