citácia:
reakce na: jany1996, 19.03.2020 18:49 (Zdar borci, Chcel by som popro ...)
Ahoj, Audi A3 je nádherné auto, ale pro DSG je 200tis.km právě hranice, kdy se blíží velké investice. Pro 2.0 TDI jde o mokré spojky takže:
- mechantronika (cca 10000(repase)-30000kč)
- sada spojek cca 20000kč
- časem i dvojhmota cca 10000kč
Tyto věci nepříjdou najednou, ale do 300tis.km zpravidla všechny
![](//img.tipcars.com/ikona/_view/forum/smajlici/smiley_smile.gif)
Jinak 2.0 TDI CR je výborný motor, moc na něj stížností nejsou. Já mám ještě raději Fordí 2.0 TDCi, ale to je věc názoru
![](//img.tipcars.com/ikona/_view/forum/smajlici/smiley_smile.gif)
Ohledně Golfu VII, tam si nejsem jistý, jestli nemyslíš VI, kde je dobrý opět diesel 2.0 TDI CR, ale zatím se drží i 1.6 TDI. Ten nájezd je malý, což by mohlo slibovat delší dobu bez investic.
Pokud jde ale o Golf VI s ben. motorem 1.2 TSI 77kw řady E111, tak ten nebrat, jde právě o rizikový motor a až řada E211 s rozvodovým řemenem je naopak velmi spolehlivá.
Je to na zvážení, ale DSG v ojetině má smysl s menším nájezdem a nebo prostě chtít velkou slevu a odložit si "opravy"
![](//img.tipcars.com/ikona/_view/forum/smajlici/smiley_smile.gif)
Kvalitou je Audi A3 ještě o kousek dál, než Golf, mě se líbí i robustnější karosérie a větší kufr myslim