0
späť
 

diskuze k tématu: spotřeba golfa 3

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla
Hrůša
počet príspevkov2
dátum registrácie06.09.2015
Nedela 06.09.2015 22:08, spotřeba golfa 3
Dobrý den. chci si koupit své první auto a rozhodl jsem se že by to měl být vw golf 3. Poradí mi prosím někdo jaký by to měl být obsah aby auto papalo do 6ti litrů nafty?
reagovať
nahlásit
David V
počet príspevkov2075
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 07.09.2015 09:26, RE: spotřeba golfa 3
Hrůša napísal:
Dobrý den. chci si koupit své první auto a rozhodl jsem se že by to měl být vw golf 3. Poradí mi prosím někdo jaký by to měl být obsah aby auto papalo do 6ti litrů nafty?


1896 ccm
reagovať
nahlásit
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Pondelok 07.09.2015 15:07, RE: spotřeba golfa 3
Hrůša napísal:
Dobrý den. chci si koupit své první auto a rozhodl jsem se že by to měl být vw golf 3. Poradí mi prosím někdo jaký by to měl být obsah aby auto papalo do 6ti litrů nafty?


Tak to bude chtít nějaký diesel, do 6ti litfů nafty žerou v golfech všechny. Nicméně do 3 generace bych už nešel, jedině kdyby byl z první ruky po nějakém dědovi nezrezlý. Jinak to bude jen zrezlý střep. Čtyřkové Golfy jsou ve všech ohledech lepší a ceny jsou už na minimu. 1,9 SDI je nejspolehlivější volba, jen pohlídat výměnu rozvodů.
reagovať
nahlásit
tomaskrtek
počet príspevkov983
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 07.09.2015 16:27, RE: spotřeba golfa 3
Paul napísal:
Hrůša napísal:
Dobrý den. chci si koupit své první auto a rozhodl jsem se že by to měl být vw golf 3. Poradí mi prosím někdo jaký by to měl být obsah aby auto papalo do 6ti litrů nafty?
Tak to bude chtít nějaký diesel, do 6ti litfů nafty žerou v golfech všechny. Nicméně do 3 generace bych už nešel, jedině kdyby byl z první ruky po nějakém dědovi nezrezlý. Jinak to bude jen zrezlý střep. Čtyřkové Golfy jsou ve všech ohledech lepší a ceny jsou už na minimu. 1,9 SDI je nejspolehlivější volba, jen pohlídat výměnu rozvodů.


to je celkem logické že to bude chtít diesel když tazatel požaduje spotřebu do šesti litrů nafty . a překvapivě jsou všechny 1.9, takže doporučit lze 66 nebo 81kW TDi. a cpát někomu čtyřku když chce trojku je trochu mimo...
reagovať
nahlásit
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Pondelok 07.09.2015 17:30, 66 nebo 81 kW
Je to úplně jedno, co se motorizace týče, pokud se podaří natrefit na nezrezlý kus s 66 kW, vyhrál jste v loterii a to auto bude jezdit do skonání světa.
reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 07.09.2015 22:49, re
Dobrý den. Ideální volbou je motor 1.9 TDi s výkonem 66 kW. Najít kus v dobrém stavu ale nebude jednoduché.
reagovať
nahlásit
Hrůša
počet príspevkov2
dátum registrácie06.09.2015
Pondelok 07.09.2015 23:08, 66/81 kw
Co je podle vás lepší volba ? 66 kw nebo 81 kw. Podotýkám že se chystám koupit si PRVNÍ auto.. Takže nechci velkou investici. Golfa za 25 000,- omlátím rači než auto za 90 000.. i kdybych ho měl po roce zlikvidovat. Jinak děkuji za reakce. :)
reagovať
nahlásit
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Pondelok 07.09.2015 23:46, 66
Podle mě je lepší 66 kW, ale je to v podstatě jedno, rozdíl není skoro žádný, změna se dá jednoduše provést výměnou vstřikovacích trysek jenom špiček a drobnou úpravou softwaru a výkon je zpět. U 66 kW je větší šance, že to měl někdo, kdo s tím zacházel slušně. Ale to je všechno spekulace, hledal bych prostě auto se solidním stavem a je jedno jestli 66 nebo 81 kW, ty motory jsou v případě pravidelného (i nepravidelného, ale provedeného) servisu nezničitelné.
reagovať
nahlásit
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Utorok 08.09.2015 10:07, RE: 66
brin napísal:
Podle mě je lepší 66 kW, ale je to v podstatě jedno, rozdíl není skoro žádný, změna se dá jednoduše provést výměnou vstřikovacích trysek jenom špiček a drobnou úpravou softwaru a výkon je zpět. U 66 kW je větší šance, že to měl někdo, kdo s tím zacházel slušně. Ale to je všechno spekulace, hledal bych prostě auto se solidním stavem a je jedno jestli 66 nebo 81 kW, ty motory jsou v případě pravidelného (i nepravidelného, ale provedeného) servisu nezničitelné.


Co já vím ,tak 66 kw motor trojkového golfa má pevné lopatky turba,kdežto u 81 kw se lopatky natáčí.Problém je,že při ježdění na kratší vzdálenosti časem zatuhnou a musí se to vyčistit a rozhýbat.
reagovať
nahlásit
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Streda 09.09.2015 11:54, RE: 66
Fanda napísal:
brin napísal:
Podle mě je lepší 66 kW, ale je to v podstatě jedno, rozdíl není skoro žádný, změna se dá jednoduše provést výměnou vstřikovacích trysek jenom špiček a drobnou úpravou softwaru a výkon je zpět. U 66 kW je větší šance, že to měl někdo, kdo s tím zacházel slušně. Ale to je všechno spekulace, hledal bych prostě auto se solidním stavem a je jedno jestli 66 nebo 81 kW, ty motory jsou v případě pravidelného (i nepravidelného, ale provedeného) servisu nezničitelné.
Co já vím ,tak 66 kw motor trojkového golfa má pevné lopatky turba,kdežto u 81 kw se lopatky natáčí.Problém je,že při ježdění na kratší vzdálenosti časem zatuhnou a musí se to vyčistit a rozhýbat.


No. ony byly ty naklápěcí lopatky i u 66ek, tuším od r.v. 2000-1. Jinak motory jsou srovnatelné co se týká splehlivosti - mám zkušenost s firemní 66 a vlastní 81, záleží spíš na tom, kdo se o to jak staral.
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.