0
späť
 

diskuze k tématu: Malá auta už netáhnou tak jako v minulosti

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 18:37, rumuni
Á, nakupovať auto koncom 80. rokov, krása..rodičia akurát vtedy vyberali auto..na nového favorita sa čakalo nehorázne dlho, najlacnejší tiež nebol. Naši vtedy vzali oltcita, okrem toho im ponúkli ešte daciu, presne ako sa píše v článku.

Ale na druhú stranu, treba uznať že to nebolo zlé auto. Iste, dnes je to na smiech, ale relatívne spoľahlivo slúžilo dobrých 15 rokov a potom sme ho ešte predali za 10 000 korún..vtedy už bolo dosť zhrdzavené, ale napríklad vybavením interiéru, alebo ponukou metalízy bol na tie časy unikátom. V škodovke na vás v kabíne kukal holý plech a vybrať ste si mohli sračkovú hnedú alebo hrdzavejúcu bielu farbu..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.12.2010 09:20, RE: rumuni
gld napísal:
Á, nakupovať auto koncom 80. rokov, krása..rodičia akurát vtedy vyberali auto..na nového favorita sa čakalo nehorázne dlho, najlacnejší tiež nebol. Naši vtedy vzali oltcita, okrem toho im ponúkli ešte daciu, presne ako sa píše v článku.

Ale na druhú stranu, treba uznať že to nebolo zlé auto. Iste, dnes je to na smiech, ale relatívne spoľahlivo slúžilo dobrých 15 rokov a potom sme ho ešte predali za 10 000 korún..vtedy už bolo dosť zhrdzavené, ale napríklad vybavením interiéru, alebo ponukou me...
Ta hnědá taky rezla,jen to nebylo hned vidět a když na to potom majitel přišel,bylo už pozdě.Docela dobrá strategie,lakovat auto tak aby mělo podobnou barvu jako rez.Naproti tomu bílá byla bomba,protože na ní nebylo nic vidět (kromě koroze),to by člověk neřek,jak mizerně se dá auto nastříkat,když se to udělá bíle.Bohužel to platí i dnes,na bílé prostě ty "vlnky" nejsou vidět a pochybuji,že by si někdo nové auto obcházel se sondou na měření tloušťky laku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.12.2010 15:44, Blábol o prodejnosti škodovek 120
Pravdou naopak je, že se v letech 1987-90 s Favoritem vyráběly i staré Š 105/120/130, ale už o ně nebyl prakticky žádný zájem. Vyráběly se de facto na sklad. Každý chtěl pouze favorita, který oproti 120kám představoval skok vpřed o několik desetiletí! V komfortu, užitné hodnotě, bezpečnosti...
A koupě kvůli motoru vzadu? To je vážení u osobního auta ta nejhorší a nejnevýhodnější koncepce...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 07:59, RE: Blábol o prodejnosti škodovek 120
jintaj napísal:
Pravdou naopak je, že se v letech 1987-90 s Favoritem vyráběly i staré Š 105/120/130, ale už o ně nebyl prakticky žádný zájem. Vyráběly se de facto na sklad. Každý chtěl pouze favorita, který oproti 120kám představoval skok vpřed o několik desetiletí! V komfortu, užitné hodnotě, bezpečnosti...
A koupě kvůli motoru vzadu? To je vážení u osobního auta ta nejhorší a nejnevýhodnější koncepce...
Motor vzadu je ta nejhorší koncepce - asi proto ji používá porsche i ferrari. Je pouze nutné umět řídit - vozy s motorem vpředu a poháněnou přední nápravou jsou snáze řiditelné při "běžné jízdě", ale na limitu a ve smyku mají vlastnosti výrazně horší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 13:31, RE: Blábol o prodejnosti škodovek 120
Pavlik napísal:
Motor vzadu je ta nejhorší koncepce - asi proto ji používá porsche i ferrari. Je pouze nutné umět řídit - vozy s motorem vpředu a poháněnou přední nápravou jsou snáze řiditelné při "běžné jízdě", ale na limitu a ve smyku mají vlastnosti výrazně horší.
Ferrari, Lambo a pod. majú motor skôr v strede, hneď za prednými sedačkami ako vzadu a keď už je viac vzadu, tak predok aj niečo váži, nie ako MB-čka, na ktorej pomaly zodvihlo pri 140 predok od zeme.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.12.2010 10:25, RE: Blábol o prodejnosti škodovek 120
Pavlik napísal:
Motor vzadu je ta nejhorší koncepce - asi proto ji používá porsche i ferrari. Je pouze nutné umět řídit - vozy s motorem vpředu a poháněnou přední nápravou jsou snáze řiditelné při "běžné jízdě", ale na limitu a ve smyku mají vlastnosti výrazně horší.
Pro sporťák typu P 911 je motor vzadu možná dobrá koncepce, u "normálního" vozu pro rodiny s dětmi je to ale nejhorší varianta. Vozy s motorem vzadu mají:
1) malý zavazadelník
2) problémy s řešením chladicího okruhu
3) nelze dost dobře použít jiné karoserie než sedan a coupé
4) přetáčivost
5) nerovnoměrné zatížení náprav , předek je zpravidla příliš lehký => problém s řiditelností na kluzku
Jediná výhoda je velká hmotnost na hnací nápravě a posun těžiště nad ní při jízdě do kopce => vůz vyjede i tam, kde jiné vozy s motorem vpředu nemůžou. Další plus je nejlevnější řešení. To je ale asi tak vše....
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.