0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Yaris 1.0 VVT-i a zkušenosti majitele po třech letech

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
bulawaio
počet príspevkov62
dátum registrácie18.06.2013
Utorok 20.10.2015 14:29, Konec?
článek někdo zapomněl okopírovat, nebo je neukončen
reagovať
5702h
počet príspevkov3
dátum registrácie20.10.2015
Utorok 20.10.2015 17:56, Nové auto na necelé 4000 km za rok?
Na nájezd necelé 4000 km za rok se nevyplatí kupovat nové auto,ale jezdit taxíkem!
reagovať
Petr S
počet príspevkov1249
dátum registrácie28.11.2008
Utorok 20.10.2015 18:10, RE: Nové auto na necelé 4000 km za rok?
5702h napísal:
Na nájezd necelé 4000 km za rok se nevyplatí kupovat nové auto,ale jezdit taxíkem!


Blbost... Pokud platím taxi 20 kč na km, tak za 5 let zaplatím za taxi 400 tisíc. Kdežto za takovéhle auto dám 250 tis. + max. pár desítek tisíc za benzín a servis. Navíc vlastním auto v hodnotě cca 140 tisíc, které můžu prodat.

Nemluvě o tom že třeba v pátek večer se taxi dočkám třeba až za 2h a že už vůbec nemám chuť jezdit s manželkou/rodinou ve společnosti nějakého taxikáře, není to jen o penězích.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 20.10.2015 18:20, nechápu
Auto koupil nové, ale píše že nehavarované a se servisní knihou. Tak nehavarované by mělo být v podstatě každé nové auto a servisní kniha by měla být prázdná, ne?
reagovať
pája
počet príspevkov27
dátum registrácie29.09.2015
Streda 21.10.2015 00:04, Yaris
Též se divím,že si majitel koupil na cca 4 tis.km ročního nájezdu auto za 250 tis.Kč.Kdyby si koupil
v té době ojetého s nějakými cca 100 tis.km za cenu okolo 100 tis.Kč tak mu to splní stejné,neboť tyto auta jsou téměř neporuchová a mají výdrž v nájezdu bez jakékoliv opravy a výměny některých dílů
okolo 200 tis.km.Máme doma Yarise z roku 1999.Sice to byl ten první,který se ještě vyráběl v Japonsku
je to čtyřválec 51 kW a kupovali jsme ho též ojetý se 100 tis.km a do dnešního dne jsme do nej nic neinvestovali.Jen pravidelně dle předpisu olej filtr a maximálně nové svíčky.Jezdí do dneška ,je ve vynikajícím stavu a průměrnou spotřebu má okolo 4,3l/100km.Dá se s ním jezdit i za 3,8 l /100km.
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Streda 21.10.2015 00:59, RE: Yaris
pája napísal:
Též se divím,že si majitel koupil na cca 4 tis.km ročního nájezdu auto za 250 tis.Kč.Kdyby si koupilv té době ojetého s nějakými cca 100 tis.km za cenu okolo 100 tis.Kč tak mu to splní stejné,neboť tyto auta jsou téměř neporuchová a mají výdrž v nájezdu bez jakékoliv opravy a výměny některých dílůokolo 200 tis.km.Máme doma Yarise z roku 1999.Sice to byl ten první,který se ještě vyráběl v Japonskuje to čtyřválec 51 kW a kupovali jsme ho též ojetý se 100 tis.km a do dnešního dne jsme do nej nic neinvestovali.Jen pravidelně dle předpisu olej filtr a maximálně nové svíčky.Jezdí do dneška ,je ve vynikajícím stavu a průměrnou spotřebu má okolo 4,3l/100km.Dá se s ním jezdit i za 3,8 l /100km.




tak třeba na to prostě měl tak proč ne . má jistotu najetých km servisu, mynulosti , jistotu dokladů,jistý majitel , záruka atd. prostě nové auto je nové auto
reagovať
Petr S
počet príspevkov1249
dátum registrácie28.11.2008
Streda 21.10.2015 01:26, RE: Yaris
pája napísal:
Též se divím,že si majitel koupil na cca 4 tis.km ročního nájezdu auto za 250 tis.Kč.Kdyby si koupilv té době ojetého s nějakými cca 100 tis.km za cenu okolo 100 tis.Kč tak mu to splní stejné,neboť tyto auta jsou téměř neporuchová a mají výdrž v nájezdu bez jakékoliv opravy a výměny některých dílůokolo 200 tis.km.Máme doma Yarise z roku 1999.Sice to byl ten první,který se ještě vyráběl v Japonskuje to čtyřválec 51 kW a kupovali jsme ho též ojetý se 100 tis.km a do dnešního dne jsme do nej nic neinvestovali.Jen pravidelně dle předpisu olej filtr a maximálně nové svíčky.Jezdí do dneška ,je ve vynikajícím stavu a průměrnou spotřebu má okolo 4,3l/100km.Dá se s ním jezdit i za 3,8 l /100km.


Svého času, kolem roku 2008 jsem sháněl 1-2 roky starého Yarise. Jenže ceny těchto aut byly kolem 200 tisíc a navíc jsem chtěl ESP a ty v bazarech nebyly vůbec (tehdy to byla výbava na přání). Tak jsem koupil auto nové a za ESP tehdy 15 tis. doplatil. Za 6 let jsem mimo garančky investoval jen do zadních kotoučů. Nebýt toho že se manželka, naštěstí bez úhony střetla s oktávkou kdy protijedoucí nedal přednost, tak jsme ho měli původně plánovaných 10-12 let.

S novým autem si ušetřím starosti s koupí a prodejem několika ojetin. Navíc většinu času jezdím novějším autem (lepší bezpečnost) než kdybych dokola kupoval 8 roků staré ojetiny za 100 tisíc.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.