0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota C-HR: je nejrozšířenější motor spolehlivý?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
cmk
počet príspevkov21
dátum registrácie24.10.2006
Utorok 16.05.2023 09:07, Nepřímý vstřik
Nepřímý vstřik u motorů si dnes říká o montáž LPG. K tomu mě napadá několik dotazů...
- kde dnes zjistit, zda nějaké auto má ještě nepřímý vstřik?
- má to 2litrové C-HR nepřímý vstřik?
- jak je to u hybridů s LPG - dá se to?
reagovať
Petr S
počet príspevkov1241
dátum registrácie28.11.2008
Streda 17.05.2023 00:53, RE: Nepřímý vstřik
citácia:
reakce na: cmk, 16.05.2023 09:07 (Nepřímý vstřik u motorů si dne ...)


Pokud vím, tak Toyota pořád dělá auta s nepřímým vstřikováním. Některé modely používají nepřímý vstřik při nízké zátěži a přímý vstřik při vysoké zátěži.
reagovať
Pepanek
počet príspevkov43
dátum registrácie16.01.2022
Štvrtok 18.05.2023 12:47, RE: Nepřímý vstřik
citácia:
reakce na: cmk, 16.05.2023 09:07 (Nepřímý vstřik u motorů si dne ...)

Chápu snahu o zástavbu LPG do vozidel importovaných z USA, obvykle minimálně 3-litrové motory a spotřeba vysoká. Ale např. 1,4 u Fiatů, 1,6 u Renaultů a 1,8/2,0 u Toyoty mi přijde zbytečné. Chápu, že lidi mají pocit, jaký ranec ušetří na PHM, ale když vidím, kdo s tím jezdí - často důchodci na nákup kolem komína...
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Štvrtok 18.05.2023 22:11, RE: RE: Nepřímý vstřik
citácia:
reakce na: Pepanek, 18.05.2023 12:47 (Chápu snahu o zástavbu LPG do ...)


Záleží kolik najezdíte. LPG se vyplácí už od nájezdu cca 10 tisíc kilometrů ročně. Třeba já najedu průměrně 30 tisíc ročně. A stejně o LPG neuvažuji. Aut, která přestavbu snesou opravdu dlouhodobě, je minimum. Od Toyoty, pokud vím, jen 1,8ka v Avensisu a 1,8 v hybridech. Tovární přestavby už dnes prodává snad jen Fiat a Dacia.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1241
dátum registrácie28.11.2008
Piatok 19.05.2023 00:51, RE: RE: RE: Nepřímý vstřik
citácia:
reakce na: Pavlik, 18.05.2023 22:11 (Záleží kolik najezdíte. LPG se ...)


Nepřímý vstřik má minimálně i 2.5L hybrid od Toyoty v RAV4. Víc jsem toho moc nezjišťoval. O LPG taky neuvažuji, poslední spotřebu měřenou podle dotankování jsem měl 4.74 l/100km Naturalu 95 měřenou podle dotankování zatím ještě na zimních pneu. Celková průměrná spotřeba 5.61 leto/zima, dálnice/města/okresky. Komplikovat si život s LPG, zmenšovat kufr, problémy s parkováním v podzemí, revize LPG, možná i problémy se zárukou, atd. mi vůbec nedává smysl.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.