0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Civic nebo Toyota Auris? Vybíráme ojetinu do 350 tis. Kč.

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla, japonská vozidla
Verny_2013
počet príspevkov102
dátum registrácie26.08.2014
Streda 01.05.2019 21:10, dva se perou a třetí se směje
Já po vlastních zkušenostech bych doporučil Golfa 1,4 TSi 103/110 Kw. Bude za stejné peníze, širší výběr a snazší následný prodej. Je to auto bez slabin a kompromisů. Auris a Civic mají jedinou výraznější výhodu, prakticky se nekradou.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 02.05.2019 12:42, RE: dva se perou a třetí se směje
citácia:
reakce na: Verny_2013, 01.05.2019 21:10 (Já po vlastních zkušenostech b ...)

Je v tom jeden rozdíl, motor 1.8 VTEC od Hondy s přehledem najezdí 500tis.km, což se 1.4 TSI nepovede. Ano nikdo neplánuje tak "dojezdit" auto, jenže při prodeji je to znát, benzínovou Hondu 1.8 VTEC s 200tis.km prodáš, že se po ní zapráší, zato 1.4 TSI už ne.

Jinak vůbec nic nemám proti 1.4 TSI, jen je třeba vzít do úvahy ten faktor "držák"

Za mě bych, ale zvážil i nový vůz, protože skladovka nebo předváděčka Megane 1.3 Tce, Focus 1.0 EB IV či 308 1.2 Puretech a Astra 1.0T není vůbec špatná volba, když připočítám pětiletou záruku
reagovať
Verny_2013
počet príspevkov102
dátum registrácie26.08.2014
Štvrtok 02.05.2019 18:03, RE: RE: dva se perou a třetí se směje
citácia:
reakce na: BobanHTP, 02.05.2019 12:42 (Je v tom jeden rozdíl, motor 1 ...)


ta nespolehlivost 1,4TSi platila pro EA111. Nová verze EA 211 od 2013 s řemenem místo řetězu je spolehlivá a naprosto v pohodě. Běžně se prodávají tato auta, Golf, Octa, Leon s nájezdem kolem 200000 Kč za 200000-250000 Kč. Ale máš pravdu Hondí 1,8 přežije celé auto, to spíš auto zrezne než se dožije 0,5 mil Km.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov718
dátum registrácie13.04.2012
Štvrtok 02.05.2019 21:12, RE: RE: RE: dva se perou a třetí se směje
citácia:
reakce na: Verny_2013, 02.05.2019 18:03 (ta nespolehlivost 1,4TSi plati ...)


Obidve auta si treba skusit. Po stranke jazdy bude na tom asi lepsie ten civic. Taktiez ma vacsi kufor. Treba si ale zvyknut na par veci, ako interier (pre mna nie je problem), ale najme hluk v aute na dialnici. Nie ze by to bolo velmi hlucne, ale toci to o dost viac, ako podtocena 1.4 Tsi.. Auris je .. auto. Nicim nezaujme, ale ani neurazi. Osobne sa mi velmi nepaci, ale mam ho rad. Ked si clovek do neho sadne, srsi z neho taka solidnost. Neviem to popisat, ale sedi sa v nom dobre. Ak si teda auto chcete nechat dlho, odporucam tu hondu s 1.8 motorom. Hondy nezvyknu mat problem s koroziou, takze je to jedno s poslednych 'velkoobjemovych' kvalitnych aut. Ak by ste chceli nove auto, spolahliva a dobra volba by mohol byt (nie, naozaj ma nenapadol koncernovy 1.4tsi) renaul megane 1.3 turbo. Pri novych autach je to ale uz skoro jedno. Ked vidite objem do 1.4 a vykon nad 100kw, je jasne, ze je to auto na 5 rokov. Ta honda ma ale myslim dokonca este vypinatelny start stop (ak ho ma). Taky jazdeny golf s 200t na hrbe a denne pouzivanym start stop, to je lahodka. Sam som bol svedkom, ako mi studeny motor vypol start stop na krizovatke asi 500m od prace :D to je kvalitna kara.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Piatok 03.05.2019 12:18, RE: RE: RE: dva se perou a třetí se směje
citácia:
reakce na: Verny_2013, 02.05.2019 18:03 (ta nespolehlivost 1,4TSi plati ...)

Ahoj jen v naší vesnici je několik Civiců 8. a 9. generace a tyhle už nereznou, což vidím ráno u školky Pověst vozu, který rezne už při výrobě měly staré Civicy do 6 generace, ty novější už jsou o třídu lepší.
Ale nejsem placený Hondou, kultivovanost motorů 1.2/1.4 TSI je prostě nad úrovní všech atmosférických motorů, sám si lebedím v obyčejném Rapidu 1.2 TSI E211 na dálnici, slyším maximálně jemný brum při zrychlení nebo zátěži, navíc motor nevibruje a nad 2000 otáček zabere i plně naložený s klimou, co více chtít za ty peníze nevím
Motor 1.4 TSI znám jen s Golfu Variant 2018 od kamaráda, kde mě překvapil spíše dost tuhý podvozek, motor je skvělý, odhlučnění také...
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.