0
späť
 

diskuze k tématu: Svižnější auto - NE kombi, do 200K

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy
Elizer
počet príspevkov12
dátum registrácie12.03.2019
Piatok 12.06.2020 19:31, Svižnější auto - NE kombi, do 200K
Zdravím,

vybírám svižnější auto na dojíždění do práce, trasy 2x 15km.
Takže preferuji benzin. Rad bych Kupé,Sedan/liftback/hatch, najezd do 100K idealně.

Momentálně je můj favorit https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-1/18530232?goFrom=list .

Díky za tipy.
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Piatok 12.06.2020 19:48, RE: Svižnější auto - NE kobmbi, do 200K
citácia:
reakce na: Elizer, 12.06.2020 19:31 (Zdravím,vybírám svižnější auto ...)


Co Fiesta ST? Ale to asi nebude do 200K s 1,6EB, ty budou cenově výše. Takže asi starší. Je to malé, s perfektním podvozkem a když je v tom dobrej motor, tak je to radost jezdit s tím.
reagovať
Elizer
počet príspevkov12
dátum registrácie12.03.2019
Sobota 13.06.2020 09:51, RE: RE: Svižnější auto - NE kobmbi, do 200K
citácia:
reakce na: TomasB, 12.06.2020 19:48 (Co Fiesta ST? Ale to asi nebu ...)


Díky za tip, s parametrama do kterych bych se rad vesel sem nasel jen

https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/fiesta/18717878?goFrom=list
Ty 1.6EB sou od 230k+
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Sobota 13.06.2020 13:25, RE: RE: RE: Svižnější auto - NE kobmbi, do 200K
citácia:
reakce na: Elizer, 13.06.2020 09:51 (Díky za tip, s parametrama do ...)


Tak to tě zklamu, tuhle krasavici jsem včera přivezl domů. Dcera má v neděli 18. narozeniny a tak jsem jí to koupil jako dárek k narozkám. Něco vhodného pro čerstvého řidiče, co na jedné straně není vrak a na straně druhé nebude "bolet", pokud to někde naboří. Nové auto jsem nakonec zamítnul, abych nebyl nasranej, kdyby to někde ťukla. Tohle je auto s jasnou historií, malým nájezdem a v perfektním stavu. Prodávajícího navíc znám, už jsem od něj kupoval před pár lety auto pro kamaráda, kterej mě požádal o pomoc s nákupem auta. Takže tady ti pšenka nepokvete. Je to teda jen 1,0 EB 92kW, takže to není žádnej trhač asfaltu, ale jak už je to v otáčkách, tak to zase špatně nejede. A hlavně to fakt krásně sedí z zatáčkách a je to perfektně agilní. Až jsem i konstatoval, že na stará kolena si snad něco takového koupím, pokud se něco takového bude ještě dělat jako nové a bude do toho solidní motor (ideálně nějaký 2,0 -2,5 EB, něco v takovém stylu, co by mělo alespoň 200kW). Právě jsem ti psal, ať koukáš po 1,6 EB, ten s tímhle prckem bude dělat divy. Fiesta, tu prostě podvozkově Ford umí a je to zkrátka paráda. A to to píšu, jako že jezdím novým MB E400d, které je teda zase sakra jinde. No na ten důchod bych nejraději Mercedes AMG GTR v té jedovaté zelené, pokud obchod půjde dobře. A jestli to vůbec ještě bude možné objednat.

Hele, zkusil bych poslat cenu níž, ony se auta aktuálně skoro neprodávají, tak prodávající může snadno vyměknout, když uvídí prachy na dosah.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 15.06.2020 09:43, RE: Svižnější auto - NE kombi, do 200K
citácia:
reakce na: Elizer, 12.06.2020 19:31 (Zdravím,vybírám svižnější auto ...)

Ahoj, za mě by to byla Honda Civic předešlé generace s 1.8 VTEC motorem. Sklidnou nohou budeš jezdit za 6l okresky a zároveň ve vyšších otáčkách jede mooc pěkně.
Spolehlivost je mimo rámec bežných aut, moc slabin tento vůz nemá.

Jinak Fiesta 1.0 Ecoboost 92kw jede parádně, to rozhodně není jen nudné autíčko na ježdění do práce. Mě jen vadí vibrace za volnoběhu v interiéru. Při jízdě se vše zklidní a vůz je příjemný i ve vyšších rychlostech.

Já mám rad i VW Polo cca 2016+ 1.2 TSI 81kw, protože opět jde o lehké auto a motor má nadprůměrné paramtery na tak malý objem. Výhodou je 4-válec, bez vibrací a také řada EA211 vyniká spolehlivostí i odolností proti zakarnování...

Tož držím palec!
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1014
dátum registrácie23.04.2014
Pondelok 15.06.2020 09:44, RE: Svižnější auto - NE kombi, do 200K
citácia:
reakce na: Elizer, 12.06.2020 19:31 (Zdravím,vybírám svižnější auto ...)


Jestli budou převažovat krátký cesty do práce, tak hledej jedině nepřímovstřikový motor.
Napadá mě třeba Civic 1,8, svižnější bude Mégane třetí generace s přeplňovaným dvoulitrem - ideálně ve verzi GT220. Focus ST druhé generace s 2,5 turbem může taky dobře posloužit...
reagovať
Elizer
počet príspevkov12
dátum registrácie12.03.2019
Pondelok 15.06.2020 13:39, RE: RE: Svižnější auto - NE kombi, do 200K
citácia:
reakce na: KoobaS, 15.06.2020 09:44 (Jestli budou převažovat krátký ...)


Presne tak, 15km do prace a 15km z prace, o vikendu obcas neco delsiho ale spis ne, 2-3x do roka pres celou republiku za ridinou a zpet.

do toho meho budgetu sem jich moc nenasel no.

@a co rikate na to BMW co sem postl?
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 15.06.2020 13:59, RE: RE: RE: Svižnější auto - NE kombi, do 200K
citácia:
reakce na: Elizer, 15.06.2020 13:39 (Presne tak, 15km do prace a 15 ...)

Ahoj já bych rád poradil, ale tohle BMW dokonce stejně staré má moje kamarádka jen ve dvoulitrovém dieslu a tam jsem byl zklamaný vícero věcmi:
- neuvěřitelně stísněný interiér, cítil jsem se jak helmut při blitzkrig a to mám jenom 180cm
- diesel byl hlučný a při volnoběhu byly cítit vibrace
- pokud se nemýlím, tak je to ještě se zadním náhonem a to u nás Beskydech nefuguje ani s nejlepšími zimnímu pneu na světě a hroty jsou zakazané

Je to krásný vůz stylovka, ale Golf Variant natož Passat/A6 je vedle toho katedrála, dle mého se v tom nedá ani spát
reagovať
Elizer
počet príspevkov12
dátum registrácie12.03.2019
Pondelok 15.06.2020 14:02, RE: RE: RE: RE: Svižnější auto - NE kombi, do 200K
citácia:
reakce na: BobanHTP, 15.06.2020 13:59 (Ahoj já bych rád poradil, ale ...)


Díky za reakci.

Ja budu v plzni a jezdit prakticky tech 15 km z plzne a zpet, beru to jako druhe auto, doma mame jeste VW jettu 2011.
Co se spani tyce, ja si radsi zaplatim hotel :D.
Spis me jde o prakticke zkusenosti v ramci motoru, vim ze ty prvni 4 valce benziny meli problemy se studenymi starty ale tento po FL vypada uz pouzitelne.


PS: co se meganu tyka, nasel sem tento https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/megane/18614245?goFrom=list v mych parametrech.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 15.06.2020 14:36, RE: RE: RE: RE: RE: Svižnější auto - NE kombi, do 200K
citácia:
reakce na: Elizer, 15.06.2020 14:02 (Díky za reakci.Ja budu v plzni ...)

Ahoj, tak to dopadá, když nespím, za to přespání v autě se omlouvám, odepisoval jsem na jiný dotaz a dopletl jsem to

Ohledně Meganu III, nejlepší motory jsou 2.0 TCe, naprosto skvělý unikát, můj kolega jej má ve Scenicu najeto cca 300tis.km a má LPG!!! To už něco vypovídá. Odešlo jen rádio, což není taková hrůza. Když se podíváš do Německa, dáš si jen dealery a plný servis, tak výběr není špatný:
mobile.de

S tím BMW 1 zkus ještě forum od nich, snad je tam dobrá komunita nadšenců..
reagovať
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Pondelok 15.06.2020 23:22, RE: RE: RE: RE: RE: Svižnější auto - NE kombi, do 200K
citácia:
reakce na: Elizer, 15.06.2020 14:02 (Díky za reakci.Ja budu v plzni ...)


Můžu ti říct, že ta Fiesta mě fakt baví. Koupil jsem to dceři, ale zatím není den, aby mě to nelákalo se s tím jet projet a provětrat zatáčky a vzít to u krku. Ono to sice nejede jako moje zánovní daily car se 250kW a 700Nm, které dělá stovku za 5s, ale je s tím sranda tak nějak jinak. A sedí to jako přikované a nádherně je to agilní. Jde tam, kam to pošleš. Jak je to skřítek, tak je to nádherně mrštné. Nedělám si srandu, ale přemýšlím, jestli nekouknout po nějaké Fiestě ST na steroidech. Kdyby v tom byl takový 2,3 EB, mohla by být hodně velká legrace. Pokud by to tedy díky váze motoru neztratilo ty skvělé vlastnosti.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1014
dátum registrácie23.04.2014
Utorok 16.06.2020 08:39, RE: RE: RE: RE: RE: Svižnější auto - NE kombi, do 200K
citácia:
reakce na: Elizer, 15.06.2020 14:02 (Díky za reakci.Ja budu v plzni ...)


1,4 tCe je velmi jednoduchý nepřímovstřikový turbomotor. V porovnání s moderními turbobenzíny je docela užraný, ale platí za trvanlivý a spolehlivý. Do meganu se dával krátkou dobu - moc mechaniků ho nezná. Rozvody má řešené řetězem, který začne chrastit a je třeba ho měnit - obvykle mezi 100-200tkm. Je dost na hraně toho, co se dá nazvat svižným motorem. 2,0tCe je lepší volbou, ale bude se trochu hůř shánět.
Co se týče baworáků, tak nemůžu sloužit, kráce jsem se zajímal jenom o E46 a E39, hádám, že tam budou úplně jiné motory než v 1er...
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.