citácia:
reakce na: Honnzi, 06.05.2019 14:08 (Díky, takže starší Renaulty as ...)
Já teda nevím jak jsi z mého textu přišel na to, že starší renaulty nebrat, ale zkusím to ještě jednou.
Dvojkový i trojkový mégane jsou auta, která nemají, vztaženo k době vzniku, moc chyb. Jdou sehnat za rozumné peníze se slušnou výbavou.
Konkrétně trojkový mégane nemá moc chyb, snad jen 1,2 tce. 1,4 tCe je povedený a spolehlivý motor. Pokud jeho uživatel zkousne to, že trochu víc žere. Ale pouze pokud se na to člověk dívá jako na jedna čtverku. Jenže 1,4tCe dokáže jezdit jako atmo dvoulitr a žere míň než on.
Atmo 1,6 má nejvyšší šanci se dožít vysokýho věku, občas ji potrávní přesuvník ventilů, doporučuje se měnit s rozvody.
Nissaní 1,2 T-dig je ten stejný motor jako tCe. Renault a nissan tvoří alianci, tenhle motor vyvíjeli spolu.
Víc o meganu:
https://www.tipcars.com/forum/skoda-fabia/vyber-auta-benzin-nebo-nafta-144080.html?str=1-20#144090
https://www.tipcars.com/forum/toyota-avensis/avensis-vs-megane-kombi-do-150000-144195.html
JInak, tebou zadaná kritéria od 2011 a do 120tkm logicky splňuje převážně 1,6, kterou si kupovali soukromí uživatelé. 1,2 tCe pokud dožily dneška, tak s mnohem větším nájezdem, protože sloužily spíš jako služební. Pokud můžu něco doporučit, tak na rok výroby a nájezd vůbec nehleď, zajímej se o historii vozu a jeho stav...