0
späť
 

diskuze k tématu: Spolehlivé,úsporné a prostorné auto

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 24.11.2013 22:46, Spolehlivé,úsporné a prostorné auto
Dobrý den,
chci Vás požádat o radu pro koupi ojetého vozu.Těžko se mi na trhu orientuje a nerada bych šlápla vedle. Mám dosluhující Seat Toledo 1.6 ( 1995r.v).Nemám vyhraněnou značku a ráda si nechám poradit. Potřebuji spolehlivé,úsporné a pokud možno i prostorné auto, v ceně do 220 tis kč.
Jezdím denně,většinou mimo město do 40km,sem tam delší trasu 200-300km,tak jednou za měsíc.Občas potřebuji i přívěsný vozík. V motorech se nevyznám, jsem laik.Děkuji Vám předem za odpověď.
S pozdravem Viktoria Maccaruso
reagovať
nahlásit
Roman AX
počet príspevkov134
dátum registrácie09.12.2011
Pondelok 25.11.2013 09:46, RE: Spolehlivé,úsporné a prostorné auto
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, chci Vás požádat o radu pro koupi ojetého vozu.Těžko se mi na trhu orientuje a nerada bych šlápla vedle. Mám dosluhující Seat Toledo 1.6 ( 1995r.v).Nemám vyhraněnou značku a ráda si nechám poradit. Potřebuji spolehlivé,úsporné a pokud možno i prostorné auto, v ceně do 220 tis kč. Jezdím denně,většinou mimo město do 40km,sem tam delší trasu 200-300km,tak jednou za měsíc.Občas potřebuji i přívěsný vozík. V motorech se nevyznám, jsem laik.Děkuji Vám předem za odpověď. S pozdravem Viktoria Maccaruso


Dobrý den, sice nevím jak dlouho máte Seata, ale pokud udržujete v provozu 18 let staré auto, tak si zasloužíte nové. Já bych doporučil Dacii Logan MCV. Hravě dosáhnete buď na nejvyšší výbavu Arctica, která je velmi slušná, nebo na prostřední výbavu Ambiance s LPG přímo od výrobce. S LPG navíc ušetříte za pohonné hmoty a na 40 km denně se to vyplatí.. K tomu si můžete koupit Country pack a máte i tažné, zástěrky a koberce originál Dacia. Karoserie auta je pozink, má 4 x airbag a ABS. Motor je jeden z nejspolehlivějších malých benzíňáků. Navíc budete mít i nižší povinné ručení než se Seatem.
reagovať
nahlásit
Muroň
počet príspevkov71
dátum registrácie10.06.2008
Pondelok 25.11.2013 12:58, RE: Spolehlivé,úsporné a prostorné auto
Roman AX napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, chci Vás požádat o radu pro koupi ojetého vozu.Těžko se mi na trhu orientuje a nerada bych šlápla vedle. Mám dosluhující Seat Toledo 1.6 ( 1995r.v).Nemám vyhraněnou značku a ráda si nechám poradit. Potřebuji spolehlivé,úsporné a pokud možno i prostorné auto, v ceně do 220 tis kč. Jezdím denně,většinou mimo město do 40km,sem tam delší trasu 200-300km,tak jednou za měsíc.Občas potřebuji i přívěsný vozík. V motorech se nevyznám, jsem laik.Děkuji Vám předem za odpověď. S pozdravem Viktoria Maccaruso
Dobrý den, sice nevím jak dlouho máte Seata, ale pokud udržujete v provozu 18 let staré auto, tak si zasloužíte nové. Já bych doporučil Dacii Logan MCV. Hravě dosáhnete buď na nejvyšší výbavu Arctica, která je velmi slušná, nebo na prostřední výbavu Ambiance s LPG přímo od výrobce. S LPG navíc ušetříte za pohonné hmoty a na 40 km denně se to vyplatí.. K tomu si můžete koupit Country pack a máte i tažné, zástěrky a koberce originál Dacia. Karoserie auta je pozink, má 4 x airbag a ABS. Motor je jeden z nejspolehlivějších malých benzíňáků. Navíc budete mít i nižší povinné ručení než se Seatem.


Původně jsem Logana MCV chtěl navrhnout z legrace, ale když se nad tím zamyslím (tedy nad cenovým limitem a nároky na auto), tak to vychází jako poměrně rozumná rada. Logan MCV s 1,2 s countrypackem ve výbavě Arctica za 220k opravdu je. Dynamicky to oproti staré 1,6 55kW o tolik horší nebude (výkon stejný, krouťák nižší). Interiér a výbava oproti prvnímu Toledu taky není krok zpět (mně se nový Logan vevnitř líbí). Jen to LPG od výrobce bych nedoporučoval, pokud paní nechystá nějaký extremní nájezd (což 18tkm ročně není). Za prvé kvůli ceně (s ním už 220k na arcticu stačit nebude, to by musela být Ambiance, jak píšeš), za druhé kvůli citelnému zlenivění a za třetí kvůli potížím s ním (viz dacia fórum).
reagovať
nahlásit
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Utorok 26.11.2013 10:05, Fabia Combi
Toho Logana bych úplně nezavrhoval, cena je opravdu výborná. Co by mi vadilo je dost výrazný pokles hodnoty, lacinost a sklony k reznutí. Záleží, jak dlouho si chcete auto nechat. Jako alternativu k Loganovi (ale trochu dražší) bych viděl roční nebo dvouletou Fabii combi s 1,4 16V 63 kW, třeba přímo od dealera Škoda (předváděčka, referenční), aby to bylo průhledné. Motor je povedený spolehlivostí i spotřebou, servis snadno dostupný a ne drahý, 4 lidi a bagáž to odveze a za 10 let se snadno prodá za rozumný peníz. Asi bych Vám doporučil si obě auta vyzkoušet a až po tom se rozhodnout. Osobně si myslím, že co u Fabie na začátku přeplatíte, to u Logana ztratíte v průběhu času. Takže bych spíš rozhodoval podle toho, co mi bude víc vyhovovat.
reagovať
nahlásit
Muroň
počet príspevkov71
dátum registrácie10.06.2008
Utorok 26.11.2013 12:33, RE: Fabia Combi
Paul napísal:
Toho Logana bych úplně nezavrhoval, cena je opravdu výborná. Co by mi vadilo je dost výrazný pokles hodnoty, lacinost a sklony k reznutí. Záleží, jak dlouho si chcete auto nechat. Jako alternativu k Loganovi (ale trochu dražší) bych viděl roční nebo dvouletou Fabii combi s 1,4 16V 63 kW, třeba přímo od dealera Škoda (předváděčka, referenční), aby to bylo průhledné. Motor je povedený spolehlivostí i spotřebou, servis snadno dostupný a ne drahý, 4 lidi a bagáž to odveze a za 10 let se snadno prodá za rozumný peníz. Asi bych Vám doporučil si obě auta vyzkoušet a až po tom se rozhodnout. Osobně si myslím, že co u Fabie na začátku přeplatíte, to u Logana ztratíte v průběhu času. Takže bych spíš rozhodoval podle toho, co mi bude víc vyhovovat.


Tady odkaz na článek polemizující s tím poklesem hodnoty: http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/133266-na-ktorych-autach-neprerobite/
Za Dacie málo dáš, za málo prodáš, ale ten absolutní "prodělek" je pořád malý. Koupíš za 200k, po 5ti letech prodáš za 80k, proděláš 120k. Fabii Combi neHTP koupíš za 270k, po pěti letech prodáš za 120k, proděláš furt víc (140k).
Lacinost z Logana je pořád cítit, ale oproti předchozí generaci už to není takový puch láce. S reznutím je to otázka, údajně je plný pozink plechů, nikoli svařené karoserie (výrobě nerozumím, kdyžtak mě opravte, jestli všichni zinkují jen plechy před svařením). Logan MCV Favii drtí vnitřním prostorem, je to o třídu větší auto. Nicméně uznávám, že přechod z Toleda do Fabie je příjemnější než do Logana. Ať si paní zkusí oboje.
reagovať
nahlásit
Muroň
počet príspevkov71
dátum registrácie10.06.2008
Utorok 26.11.2013 12:34, RE: Fabia Combi
Muroň napísal:
Paul napísal:
Toho Logana bych úplně nezavrhoval, cena je opravdu výborná. Co by mi vadilo je dost výrazný pokles hodnoty, lacinost a sklony k reznutí. Záleží, jak dlouho si chcete auto nechat. Jako alternativu k Loganovi (ale trochu dražší) bych viděl roční nebo dvouletou Fabii combi s 1,4 16V 63 kW, třeba přímo od dealera Škoda (předváděčka, referenční), aby to bylo průhledné. Motor je povedený spolehlivostí i spotřebou, servis snadno dostupný a ne drahý, 4 lidi a bagáž to odveze a za 10 let se snadno prodá za rozumný peníz. Asi bych Vám doporučil si obě auta vyzkoušet a až po tom se rozhodnout. Osobně si myslím, že co u Fabie na začátku přeplatíte, to u Logana ztratíte v průběhu času. Takže bych spíš rozhodoval podle toho, co mi bude víc vyhovovat.
Tady odkaz na článek polemizující s tím poklesem hodnoty: http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/133266-na-ktorych-autach-neprerobite/Za Dacie málo dáš, za málo prodáš, ale ten absolutní "prodělek" je pořád malý. Koupíš za 200k, po 5ti letech prodáš za 80k, proděláš 120k. Fabii Combi neHTP koupíš za 270k, po pěti letech prodáš za 120k, proděláš furt víc (140k). Lacinost z Logana je pořád cítit, ale oproti předchozí generaci už to není takový puch láce. S reznutím je to otázka, údajně je plný pozink plechů, nikoli svařené karoserie (výrobě nerozumím, kdyžtak mě opravte, jestli všichni zinkují jen plechy před svařením). Logan MCV Favii drtí vnitřním prostorem, je to o třídu větší auto. Nicméně uznávám, že přechod z Toleda do Fabie je příjemnější než do Logana. Ať si paní zkusí oboje.


Oprava: 150k - ale jsou to jen ilustrativní počty... na částky nehleďte.
reagovať
nahlásit
David V
počet príspevkov2075
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 26.11.2013 12:47, RE: Fabia Combi
Muroň napísal:
Paul napísal:
Toho Logana bych úplně nezavrhoval, cena je opravdu výborná. Co by mi vadilo je dost výrazný pokles hodnoty, lacinost a sklony k reznutí. Záleží, jak dlouho si chcete auto nechat. Jako alternativu k Loganovi (ale trochu dražší) bych viděl roční nebo dvouletou Fabii combi s 1,4 16V 63 kW, třeba přímo od dealera Škoda (předváděčka, referenční), aby to bylo průhledné. Motor je povedený spolehlivostí i spotřebou, servis snadno dostupný a ne drahý, 4 lidi a bagáž to odveze a za 10 let se snadno prodá za rozumný peníz. Asi bych Vám doporučil si obě auta vyzkoušet a až po tom se rozhodnout. Osobně si myslím, že co u Fabie na začátku přeplatíte, to u Logana ztratíte v průběhu času. Takže bych spíš rozhodoval podle toho, co mi bude víc vyhovovat.
Tady odkaz na článek polemizující s tím poklesem hodnoty: http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/133266-na-ktorych-autach-neprerobite/ Za Dacie málo dáš, za málo prodáš, ale ten absolutní "prodělek" je pořád malý. Koupíš za 200k, po 5ti letech prodáš za 80k, proděláš 120k. Fabii Combi neHTP koupíš za 270k, po pěti letech prodáš za 120k, proděláš furt víc (140k). Lacinost z Logana je pořád cítit, ale oproti předchozí generaci už to není takový puch láce. S reznutím je to otázka, údajně je plný pozink plechů, nikoli svařené karoserie (výrobě nerozumím, kdyžtak mě opravte, jestli všichni zinkují jen plechy před svařením). Logan MCV Favii drtí vnitřním prostorem, je to o třídu větší auto. Nicméně uznávám, že přechod z Toleda do Fabie je příjemnější než do Logana. Ať si paní zkusí oboje.


Ono to mnoho lidí vztáhne k nákupní ceně a posuzuje to relativně, a proto čísla pak vypadají drasticky, když někdo napíše, že vůz ztratil na hodnotě 60%, zatímco jiný si lépe drží cenu a ztratí pouze třeba 45%. Pokud někdo obrací každou korunu, tak ho zajímají absolutní ztráty.
U ojetin je to podobné. Někdo koupí auto za 50 tisíc a 25 do něj investuje (což je 50% nákupní ceny) a někdo koupí auto za 250 tisíc a rovněž do něj 25 tisíc investuje, ale tam je to pouhých 10%, a to se bere, že je normální taxa u ojetiny.
Znám dost lidí, kteří si koupili nové auto (nebo mladší ojeté), protože by museli na starém vyměnit brzdy třeba za 10 tisíc, což jim vzhledem k aktuální ceně stávajícího auta přišlo nesmyslné, ale utratit několikanásobně vyšší částku jim zatěžko nebylo. Paradoxně u ojetého třeba za ten prvotní servis tu desítku zaplatili taky, ale protože se to vztahovalo k jiné částce, tak jim to přišlo adekvátní.
reagovať
nahlásit
Muroň
počet príspevkov71
dátum registrácie10.06.2008
Utorok 26.11.2013 14:40, RE: Fabia Combi
David V napísal:
Muroň napísal:
Paul napísal:
Toho Logana bych úplně nezavrhoval, cena je opravdu výborná. Co by mi vadilo je dost výrazný pokles hodnoty, lacinost a sklony k reznutí. Záleží, jak dlouho si chcete auto nechat. Jako alternativu k Loganovi (ale trochu dražší) bych viděl roční nebo dvouletou Fabii combi s 1,4 16V 63 kW, třeba přímo od dealera Škoda (předváděčka, referenční), aby to bylo průhledné. Motor je povedený spolehlivostí i spotřebou, servis snadno dostupný a ne drahý, 4 lidi a bagáž to odveze a za 10 let se snadno prodá za rozumný peníz. Asi bych Vám doporučil si obě auta vyzkoušet a až po tom se rozhodnout. Osobně si myslím, že co u Fabie na začátku přeplatíte, to u Logana ztratíte v průběhu času. Takže bych spíš rozhodoval podle toho, co mi bude víc vyhovovat.
Tady odkaz na článek polemizující s tím poklesem hodnoty: http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/133266-na-ktorych-autach-neprerobite/ Za Dacie málo dáš, za málo prodáš, ale ten absolutní "prodělek" je pořád malý. Koupíš za 200k, po 5ti letech prodáš za 80k, proděláš 120k. Fabii Combi neHTP koupíš za 270k, po pěti letech prodáš za 120k, proděláš furt víc (140k). Lacinost z Logana je pořád cítit, ale oproti předchozí generaci už to není takový puch láce. S reznutím je to otázka, údajně je plný pozink plechů, nikoli svařené karoserie (výrobě nerozumím, kdyžtak mě opravte, jestli všichni zinkují jen plechy před svařením). Logan MCV Favii drtí vnitřním prostorem, je to o třídu větší auto. Nicméně uznávám, že přechod z Toleda do Fabie je příjemnější než do Logana. Ať si paní zkusí oboje.
Ono to mnoho lidí vztáhne k nákupní ceně a posuzuje to relativně, a proto čísla pak vypadají drasticky, když někdo napíše, že vůz ztratil na hodnotě 60%, zatímco jiný si lépe drží cenu a ztratí pouze třeba 45%. Pokud někdo obrací každou korunu, tak ho zajímají absolutní ztráty. U ojetin je to podobné. Někdo koupí auto za 50 tisíc a 25 do něj investuje (což je 50% nákupní ceny) a někdo koupí auto za 250 tisíc a rovněž do něj 25 tisíc investuje, ale tam je to pouhých 10%, a to se bere, že je normální taxa u ojetiny. Znám dost lidí, kteří si koupili nové auto (nebo mladší ojeté), protože by museli na starém vyměnit brzdy třeba za 10 tisíc, což jim vzhledem k aktuální ceně stávajícího auta přišlo nesmyslné, ale utratit několikanásobně vyšší částku jim zatěžko nebylo. Paradoxně u ojetého třeba za ten prvotní servis tu desítku zaplatili taky, ale protože se to vztahovalo k jiné částce, tak jim to přišlo adekvátní.


Jj, to jsou ty paradoxy poměru nákladů k ceně auta. Je to sice iracionální, ale hrozící investice do auta s malou hodnotou bývá často rozhodujícím důvodem se ho zbavit, i když živit ho a udržovat při životě je většinou i z víceleté perspektivy levnější než pořizovat nové. Pořád je to racionálnější než měnit auta v pevném intervalu bez ohledu na stav a spokojenost.
reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 17:31, re:
Dobrý den. Vzhledem k požadavku na prostorné auto Vám vypíšu několik vozů ze střední třídy. Chybu určitě neuděláte s Fordem Mondeo, Toyotou Avensis nebo Mazdou 6. S benzínovými motory se jedná o velmi spolehlivá auta. Vysokou míru pohodlí nabídne Citroen C5, kterého se rovněž nemusíte obávat. Jeho naftové motory HDi jsou spolehlivé, s nízkou spotřebou.
reagovať
nahlásit


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.