, a jiné audííínky, pak tak rádi agresivně předvádějí na silnici nám ostatním, pro které je auto prostě jen auto a ne nástroj na jakési rádoby zvyšování ega. Proto jim neberme iluze, že mají nejlepší vozy
, nechme je sponzorovat svoji modlu, koncern. Mají pocit, že jsou lepšími nadlidmi
a mají něco lepšího. Ty jo, kdybych si koupil nějaký poruchový ojetý šrot A8 nebo Prássát nebo Tuřán 2,0 TDI DSg za 200 000 kč, a pak jsem dal za opravu motoru nebo té nejúžasnější převodovky co sama řadí 100 000 kč a více, asi bych to také nepřiznal. Nebo kdybych si koupil novou Fóbii nebo Ochcávii za ty strašně přemrštěné peníze, a ve 40 000 nebo méně jsem měnil rozvody, DsG nebo turbo, také bych to nepřiznal a raději jsem se ukájel, jak jsem dobře nakoupil a jaký že to skvělý koncernový fáro to mám. Koncern jim pak na konci roku zvěřejní, jak navýšil zisky, jak na jednom novém vyrobeném autě vydělává stále více a více, jak např. na Ochcávii vydělává průměrně 70 000 a jak firma okřídlený šíp přináší neskutečné zisky pro koncern. Představednstvo koncernu si rozdělí miliony eur na odměnách a je to. Koncernový onanista se zaraduje
. Oni jim to fakt asi rádi dávají, Když je někdo ochotný utratit např. za trošku lépe vybavenou Fóbii s tříválcem a skoro celou z pet lahví 450 000 Kč, patří mu to. Když je někdo ochotný utratit za Ochcávii třeba 850 000 Kč
, zaslouží si, aby pak platil další desetitisíce a statisíce za opravy. Můj svobodný názor - nic více. Jak jsem psal, ať si každý koupí co chce a za kolik chce.
, a jiné audííínky, pak tak rádi agresivně předvádějí na silnici nám ostatním, pro které je auto prostě jen auto a ne nástroj na jakési rádoby zvyšování ega. Proto jim neberme iluze, že mají nejlepší vozy
, nechme je sponzorovat svoji modlu, koncern. Mají pocit, že jsou lepšími nadlidmi
a mají něco lepšího. Ty jo, kdybych si koupil nějaký poruchový ojetý šrot A8 nebo Prássát nebo Tuřán 2,0 TDI DSg za 200 000 kč, a pak jsem dal za opravu motoru nebo té nejúžasnější převodovky co sama řadí 100 000 kč a více, asi bych to také nepřiznal. Nebo kdybych si koupil novou Fóbii nebo Ochcávii za ty strašně přemrštěné peníze, a ve 40 000 nebo méně jsem měnil rozvody, DsG nebo turbo, také bych to nepřiznal a raději jsem se ukájel, jak jsem dobře nakoupil a jaký že to skvělý koncernový fáro to mám. Koncern jim pak na konci roku zvěřejní, jak navýšil zisky, jak na jednom novém vyrobeném autě vydělává stále více a více, jak např. na Ochcávii vydělává průměrně 70 000 a jak firma okřídlený šíp přináší neskutečné zisky pro koncern. Představednstvo koncernu si rozdělí miliony eur na odměnách a je to. Koncernový onanista se zaraduje
. Oni jim to fakt asi rádi dávají, Když je někdo ochotný utratit např. za trošku lépe vybavenou Fóbii s tříválcem a skoro celou z pet lahví 450 000 Kč, patří mu to. Když je někdo ochotný utratit za Ochcávii třeba 850 000 Kč
, zaslouží si, aby pak platil další desetitisíce a statisíce za opravy. Můj svobodný názor - nic více. Jak jsem psal, ať si každý koupí co chce a za kolik chce.
. Mj. kdyby koncernoví věrní nadlidé mysleli. Proč se tyhle stroje tak kradou a rozebírají na ND? Obrovská poptávka po ND - turba, hlavy, motory, čerpadla atd. atd. Nové díly na koncernové vozy šíleně drahé, servis též. Nemám zájem si do garáže nasadit záškodníka např. šáde ochcávia za 800 000 a pak honit při poruše díly po vrakárnách, protože v servisu jsou nekřesťansky drahé. Koncernoví věrní se chtějí ukájet pocitem majitele rádoby prémiové značky, ale pak se jim nechce najednou cvakat servis a ND. Jen trošku myslet a ne honit vlny. Tatam je pryč kvalita z let osmdesátých a devadesátých. 
. Mj. kdyby koncernoví věrní nadlidé mysleli. Proč se tyhle stroje tak kradou a rozebírají na ND? Obrovská poptávka po ND - turba, hlavy, motory, čerpadla atd. atd. Nové díly na koncernové vozy šíleně drahé, servis též. Nemám zájem si do garáže nasadit záškodníka např. šáde ochcávia za 800 000 a pak honit při poruše díly po vrakárnách, protože v servisu jsou nekřesťansky drahé. Koncernoví věrní se chtějí ukájet pocitem majitele rádoby prémiové značky, ale pak se jim nechce najednou cvakat servis a ND. Jen trošku myslet a ne honit vlny. Tatam je pryč kvalita z let osmdesátých a devadesátých.
. Mj. kdyby koncernoví věrní nadlidé mysleli. Proč se tyhle stroje tak kradou a rozebírají na ND? Obrovská poptávka po ND - turba, hlavy, motory, čerpadla atd. atd. Nové díly na koncernové vozy šíleně drahé, servis též. Nemám zájem si do garáže nasadit záškodníka např. šáde ochcávia za 800 000 a pak honit při poruše díly po vrakárnách, protože v servisu jsou nekřesťansky drahé. Koncernoví věrní se chtějí ukájet pocitem majitele rádoby prémiové značky, ale pak se jim nechce najednou cvakat servis a ND. Jen trošku myslet a ne honit vlny. Tatam je pryč kvalita z let osmdesátých a devadesátých.
. Mj. kdyby koncernoví věrní nadlidé mysleli. Proč se tyhle stroje tak kradou a rozebírají na ND? Obrovská poptávka po ND - turba, hlavy, motory, čerpadla atd. atd. Nové díly na koncernové vozy šíleně drahé, servis též. Nemám zájem si do garáže nasadit záškodníka např. šáde ochcávia za 800 000 a pak honit při poruše díly po vrakárnách, protože v servisu jsou nekřesťansky drahé. Koncernoví věrní se chtějí ukájet pocitem majitele rádoby prémiové značky, ale pak se jim nechce najednou cvakat servis a ND. Jen trošku myslet a ne honit vlny. Tatam je pryč kvalita z let osmdesátých a devadesátých.