0
späť

diskuze k tématu: Spolehlivé auto s dobrými jízdními vlastnostmi

kategórie zaradenia témy: poradna, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.07.2015 22:26, Spolehlivé auto s dobrými jízdními vlastnostmi
Zdravím, mám v plánu si koupit nějaký ojetý vůz do 130.000 Kč. Od auta očekávám zábavu, spolehlivost, nějak ne moc vysoké provozní náklady a nepříliš vysoký servis. Nejlépe by bylo, pokud by se jednalo o naftu, protože se bojím vyšší spotřeby u benzínu. Jsem student a peníze mám z různých brigád. Co už jsem se tak rozhlížel po různých recenzí, tak by mé požadavky měly splňovat tyto vozy: BMW 330D E46, BMW 530D E39, Seat Leon Cupra 110Kw. Zajímalo by mě, co si vy o těchto vozech myslíte a jestli by pro mě nebyla nějaká lepší alternativa. Určitě se nebráním jiným návrhům.
Děkuji za odpověď.
reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 08.07.2015 23:26, re:
Dobrý den. Koupě ojetého dieselu je vždy více rizikové, než v případě benzínového vozu, pokud nenajedete ročně více než cca 25 tis. km, bude lepší volbou benzínový motor, který má sice vyšší spotřebu, jinak je ale spolehlivý. V případě BMW je takřka ideální motorizací šestiválec, Leon s motorem TDI je dobrou volbou, doporučit lze také Mazdu 3 nebo 6, Ford Mondeo či Focus.
reagovať
nahlásit
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Štvrtok 09.07.2015 07:42, a
zkuste si přečíst Vaše požaadvky ještě jednou a zamyslet se

"spolehlivost, nějak ne moc vysoké provozní náklady a nepříliš vysoký servis."

Vámi požadovaná auta jsou s pořizovavcí cenou přes 1Milion kč.

Za 130 000 tyto auta již budou ve formě min.2majitele,kdy někdo před Vámi je právě co nejvíc ojezdil,a málokdy se tyto auta kupují aby jezdili 50/90/130 a ty největší investice je právě čekají.

Uvědomte si,že to nejsou auta pro chudé co tak tak dají dohromady 130 000 a pak nebudou mít na opravy....
reagovať
nahlásit
Matthias6
počet príspevkov26