0
späť
 

diskuze k tématu: Spolehlivé auto do 70 tis.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
martas.simecekFB
počet príspevkov1
dátum registrácie23.01.2014
Štvrtok 23.01.2014 20:41, Spolehlivé auto do 70 tis.
Dobrý den, každý něco píše a už si nevím rady. Prosím Vás můžete mi poradit jakékoliv hlavně SPOLEHLIVÉ auto ať se mi hned nevysype a ať trošku pojezdí. Cenový rozpočet je 70 tis. Děkuji moc za odpověď.

- Může být klidně více tipů na jednotlivé vozy.
reagovať
nahlásit
Jarabak
počet príspevkov6
dátum registrácie17.07.2013
Štvrtok 23.01.2014 23:47, RE: Spolehlivé auto do 70 tis.
Tenhle problém jsem řešil taky a protože 100% záruku nebudeš mít nikdy, tak doporučuju těch 70 tisíc vzít, rozdělit na polovinu, za těch 35 koupit něco, co vypadá mechanicky dobře (to může být cokoliv, co nevrže, nebouchá, netluče, dobře startuje, nekouří, není zrezlé, brzdí, řadí, táhne, nikde z toho nic neteče, majitel na tom v poslední době něco udělal, měnil pravidelně olej, nejezdil jako čuně - svez se s ním a koukej, jestli se vyhýbá dírám, nevytáčí studený motor, diesel s dvouhmotou by zase neměl podtáčet, prostě jezdit s citem atd.). No a když takto pečlivě vybereš, tak máš hodně slušnou šanci, že to bude nějaký čas makat. A když ne, máš druhý pokus A nebo koupit za 70 a modlit se, aby to vydrželo Za solidní ojetiny považuju Citroen C5 diesel, Ford Mondeo (diesely slušné, ale ne úplně spolehlivé - všechny nesmysly typu vstřiky, dvouhmota, turba, čerpadla tam odcházejí nějak rychleji, než u Citroenu např., ale záleží samozřejmě na štěstí), BMW 5 (ale v bezvadném stavu, jinak ne), o několik tříd níže Škoda Octavia, Fabia 1.9 SDI (tam se skoro nemá co podělat), Opel Astra benzín, VW Golf při pečlivém výběru atd. Záleží, co se líbí. Možná bych přihlížel k tomu, aby to nemělo spojku před výměnou - většinou vydrží kolem 100-120 tisíc km, tak nejlépe po nedávné výměně. Octavie jsou často k vidění po výměně spojky. Ale třeba u Omegy mám pořád původní a najeto přes 200 tisíc, takže zjistit pro konkrétní model. Ještě bych doplnil - nekupovat auto od nikojho, kdo evidentně šetřil každou korunu. Takže na zrezlých plecháčích? Ne. Špinavé? Ne. Se sjetými gumami? Ne. Špína uvnitř? Ne. Neví, kdy naposledy měnil olej. Ne. Kdy naposledy měřil geometrii? Neví? Ne. Měnil taky vzduchový filtr? Ne? Nebrat. Protože ty potřebuješ koupit auto od někoho, kdo se o něj staral, ne kdo závady přecházel a ignoroval. Ale samozřejmě, když budeš takto pečlivý, tak budeš vybírat dlouho a hodně lidí naštveš Já se to snažím pořešit vždy již po telefonu, abychom se s dotyčným neokrádali o čas, ale podle mé zkušenosti - lidi nejsou schopni mluvit na rovinu. Lžou. Já se zeptám, jestli tomu autu něco je. ne, není, pane, jezdí, troubí, pohoda. přijedu tam a auto nejde nastartovat nebo se mu z výfuklu valí černý, popř.modrý (olej) dým. nechápu to, ale buď na to připraven. Taky bacha na kecy typu: má to tu a tu závadu, ale mechanik říkal, že je to oprava za cca 3000Kč. Ověřit si to. protože ta oprava může být za 10x tolik. Třeba mi říkal pán u Renaultu Laguny, že oprava vrzajícího 5.stupně za 3000, prý. Houby, za 30 minimálně. A nebo koupit použitou převodovku za 10 + práce a modlit se, aby se to u ní za týden neprojevilo taky. Zvlněné kotouče - oni ti řeknou, že nový stojí 8 stovek. Pak zjistíš, že nový stojí 12 stovek a s prací tě to vyjde na 5 násobek odhadu původního majitele. Ať to opraví on a připočte si to k ceně Nebrat nic, co není v bezvadném stavu. Do bazarů vůbec nechodit, obzvlášť do těch velkých, známých. jsou schopni nabízet bouraného starého Passata se zvlněnými kotouči za 90 tisíc a tvrdit, že bouraný není a že má najeto 190 tisíc, když má nový volant a vystřelený a nedbale opravený airbag u spolujezdce. V Extra auto zase svého času nabízeli vůz s děravým chladičem - byl naplněn tak, aby vydržel 5 minutovou testovací jízdu. někdy prostě máš pocit, že ani nejednáš s lidmi. Ale jsou i slušní, jen ho najít. Poznáš ho podle toho, že nebude lhát a auto bude v pěkném stavu
reagovať
nahlásit
David V
počet príspevkov2075
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 24.01.2014 00:23, RE: Spolehlivé auto do 70 tis.
Jarabak napísal:
Tenhle problém jsem řešil taky a protože 100% záruku nebudeš mít nikdy, tak doporučuju těch 70 tisíc vzít, rozdělit na polovinu, za těch 35 koupit něco, co vypadá mechanicky dobře (to může být cokoliv, co nevrže, nebouchá, netluče, dobře startuje, nekouří, není zrezlé, brzdí, řadí, táhne, nikde z toho nic neteče, majitel na tom v poslední době něco udělal, měnil pravidelně olej, nejezdil jako čuně - svez se s ním a koukej, jestli se vyhýbá dírám, nevytáčí studený motor, diesel s dvouhmotou by zase neměl podtáčet, prostě jezdit s citem atd.). No a když takto pečlivě vybereš, tak máš hodně slušnou šanci, že to bude nějaký čas makat. A když ne, máš druhý pokus A nebo koupit za 70 a modlit se, aby to vydrželo Za solidní ojetiny považuju Citroen C5 diesel, Ford Mondeo (diesely slušné, ale ne úplně spolehlivé - všechny nesmysly typu vstřiky, dvouhmota, turba, čerpadla tam odcházejí nějak rychleji, než u Citroenu např., ale záleží samozřejmě na štěstí), BMW 5 (ale v bezvadném stavu, jinak ne), o několik tříd níže Škoda Octavia, Fabia 1.9 SDI (tam se skoro nemá co podělat), Opel Astra benzín, VW Golf při pečlivém výběru atd. Záleží, co se líbí. Možná bych přihlížel k tomu, aby to nemělo spojku před výměnou - většinou vydrží kolem 100-120 tisíc km, tak nejlépe po nedávné výměně. Octavie jsou často k vidění po výměně spojky. Ale třeba u Omegy mám pořád původní a najeto přes 200 tisíc, takže zjistit pro konkrétní model. Ještě bych doplnil - nekupovat auto od nikojho, kdo evidentně šetřil každou korunu. Takže na zrezlých plecháčích? Ne. Špinavé? Ne. Se sjetými gumami? Ne. Špína uvnitř? Ne. Neví, kdy naposledy měnil olej. Ne. Kdy naposledy měřil geometrii? Neví? Ne. Měnil taky vzduchový filtr? Ne? Nebrat. Protože ty potřebuješ koupit auto od někoho, kdo se o něj staral, ne kdo závady přecházel a ignoroval. Ale samozřejmě, když budeš takto pečlivý, tak budeš vybírat dlouho a hodně lidí naštveš Já se to snažím pořešit vždy již po telefonu, abychom se s dotyčným neokrádali o čas, ale podle mé zkušenosti - lidi nejsou schopni mluvit na rovinu. Lžou. Já se zeptám, jestli tomu autu něco je. ne, není, pane, jezdí, troubí, pohoda. přijedu tam a auto nejde nastartovat nebo se mu z výfuklu valí černý, popř.modrý (olej) dým. nechápu to, ale buď na to připraven. Taky bacha na kecy typu: má to tu a tu závadu, ale mechanik říkal, že je to oprava za cca 3000Kč. Ověřit si to. protože ta oprava může být za 10x tolik. Třeba mi říkal pán u Renaultu Laguny, že oprava vrzajícího 5.stupně za 3000, prý. Houby, za 30 minimálně. A nebo koupit použitou převodovku za 10 + práce a modlit se, aby se to u ní za týden neprojevilo taky. Zvlněné kotouče - oni ti řeknou, že nový stojí 8 stovek. Pak zjistíš, že nový stojí 12 stovek a s prací tě to vyjde na 5 násobek odhadu původního majitele. Ať to opraví on a připočte si to k ceně Nebrat nic, co není v bezvadném stavu. Do bazarů vůbec nechodit, obzvlášť do těch velkých, známých. jsou schopni nabízet bouraného starého Passata se zvlněnými kotouči za 90 tisíc a tvrdit, že bouraný není a že má najeto 190 tisíc, když má nový volant a vystřelený a nedbale opravený airbag u spolujezdce. V Extra auto zase svého času nabízeli vůz s děravým chladičem - byl naplněn tak, aby vydržel 5 minutovou testovací jízdu. někdy prostě máš pocit, že ani nejednáš s lidmi. Ale jsou i slušní, jen ho najít. Poznáš ho podle toho, že nebude lhát a auto bude v pěkném stavu


Tohle je bezvadný, vážně.
Ale člověk, kterého všichni hledáme je ten, který obměňuje auto, protože už chce o něco lepší nebo mladší, a to i v případě, že mu současné slouží dobře. Prostě mění auta třeba po 6-ti letech.
reagovať
nahlásit
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Piatok 24.01.2014 18:58, Furt to nechápu...
nechápu tenhle typ dotazů. Tohle je dotaz na nové auto. Tam se dá říct, které se vysype dřív nebo později, protože se dá vycházet z poznatků o konstrukci... Ale u ojetiny za 70 litrů? Dylyno, dyť to je loterie. Může se vysypat Lada Niva model Pravěk, protože byla třikrát utopená a srazila se s Bivojem, co nesl kance, a tak ji kutil svařoval v Lojzově garáži. A Laguna II naopak bude sloužit, protože ji měl důchodce celou dobu v garáži, protože ztratil u doktora tu startovací kartu... A pak ho kleplo a auto šlo za 70 litrů z domu. Chápeš? Tak proč ty dotazy?
Mě se kazila legendární neandrtálská Sierra s drsným buranským motorem před x lety takovým spůsobem, že jsem šílel - furt jsem stál a volal záchranu. A naopak teď mám "choulostivého" itala s 10x tolik technikou a už štyři roky si fajně jezdím... Tak musíš zkusit sám... je to risk. Ne? Pochopils?
reagovať
nahlásit
Albi1
počet príspevkov91
dátum registrácie26.01.2009
Sobota 25.01.2014 11:31, Ojetina
gablenz má pravdu, u ojetiny za 70 papírů už ani tak nejde o značku a model, ale v jakém je auto faktickém stavu. Nikam bych s koupí nespěchal a spíše bych se zajímal o auta ze svého okolí. Tzn. nejlépe od nějakého souseda, známého, kolegy apod. o kterém vím, že vůz měl delší dobu a staral se o něj. Kecy bazaristů, že s autem se moc nejezdilo, bylo až třetí v rodině, neznalo sůl a nikdy nebouráno nevěřte. Navíc koupit tak za 50.000 a dvacku si nechat na příp. investice. Přeji hodně zdaru
reagovať
nahlásit
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Sobota 25.01.2014 11:53, těžký výběr
pokud máš limit 70tisíc...tak si od toho odečti,že auto které budeš kupovat bude dozajista potřeba udělat: výměny oleje (motor,převodovka),výměny filtrů,výměny rozvodů,nové gumy 2x4 a už jsi na servise cca 15-20000kč které doporučuji udělat ihned nezávisle na tom co jsi u majitele slyšel za pohádku,takže si udělej limit na 50 000kč.Nepíšeš jaký máš roční nájezd ani za jakým účelem (potřebuješ hatch nebo stačí kombi?).Jezdíš jen po městě a o víkendu na výlet? Nebo denně 100km?V každém případě u aut této kategorie,pokud nemáš odloženo dalších cca 30 tisíc na další větší servis (vstřiky,turbo,dvojhmota) se vyhni nafťákum..Při 70 000kč limitu se dostaneš na auta,která mají již cca 10-15let,nájezdy 300-500 000km reálně a čekají je totální generálky.Samozřejmě na tachometru svítí 130 000km...Takže směřuj se na spolehlivý benzín...
reagovať
nahlásit
Rover623
počet príspevkov96
dátum registrácie14.04.2009
Nedela 26.01.2014 04:21, RE: Spolehlivé auto do 70 tis.
Jarabak napísal:
Tenhle problém jsem řešil taky a protože 100% záruku nebudeš mít nikdy, tak doporučuju těch 70 tisíc vzít, rozdělit na polovinu, za těch 35 koupit něco, co vypadá mechanicky dobře (to může být cokoliv, co nevrže, nebouchá, netluče, dobře startuje, nekouří, není zrezlé, brzdí, řadí, táhne, nikde z toho nic neteče, majitel na tom v poslední době něco udělal, měnil pravidelně olej, nejezdil jako čuně - svez se s ním a koukej, jestli se vyhýbá dírám, nevytáčí studený motor, diesel s dvouhmotou by zase neměl podtáčet, prostě jezdit s citem atd.). No a když takto pečlivě vybereš, tak máš hodně slušnou šanci, že to bude nějaký čas makat. A když ne, máš druhý pokus A nebo koupit za 70 a modlit se, aby to vydrželo Za solidní ojetiny považuju Citroen C5 diesel, Ford Mondeo (diesely slušné, ale ne úplně spolehlivé - všechny nesmysly typu vstřiky, dvouhmota, turba, čerpadla tam odcházejí nějak rychleji, než u Citroenu např., ale záleží samozřejmě na štěstí), BMW 5 (ale v bezvadném stavu, jinak ne), o několik tříd níže Škoda Octavia, Fabia 1.9 SDI (tam se skoro nemá co podělat), Opel Astra benzín, VW Golf při pečlivém výběru atd. Záleží, co se líbí. Možná bych přihlížel k tomu, aby to nemělo spojku před výměnou - většinou vydrží kolem 100-120 tisíc km, tak nejlépe po nedávné výměně. Octavie jsou často k vidění po výměně spojky. Ale třeba u Omegy mám pořád původní a najeto přes 200 tisíc, takže zjistit pro konkrétní model. Ještě bych doplnil - nekupovat auto od nikojho, kdo evidentně šetřil každou korunu. Takže na zrezlých plecháčích? Ne. Špinavé? Ne. Se sjetými gumami? Ne. Špína uvnitř? Ne. Neví, kdy naposledy měnil olej. Ne. Kdy naposledy měřil geometrii? Neví? Ne. Měnil taky vzduchový filtr? Ne? Nebrat. Protože ty potřebuješ koupit auto od někoho, kdo se o něj staral, ne kdo závady přecházel a ignoroval. Ale samozřejmě, když budeš takto pečlivý, tak budeš vybírat dlouho a hodně lidí naštveš Já se to snažím pořešit vždy již po telefonu, abychom se s dotyčným neokrádali o čas, ale podle mé zkušenosti - lidi nejsou schopni mluvit na rovinu. Lžou. Já se zeptám, jestli tomu autu něco je. ne, není, pane, jezdí, troubí, pohoda. přijedu tam a auto nejde nastartovat nebo se mu z výfuklu valí černý, popř.modrý (olej) dým. nechápu to, ale buď na to připraven. Taky bacha na kecy typu: má to tu a tu závadu, ale mechanik říkal, že je to oprava za cca 3000Kč. Ověřit si to. protože ta oprava může být za 10x tolik. Třeba mi říkal pán u Renaultu Laguny, že oprava vrzajícího 5.stupně za 3000, prý. Houby, za 30 minimálně. A nebo koupit použitou převodovku za 10 + práce a modlit se, aby se to u ní za týden neprojevilo taky. Zvlněné kotouče - oni ti řeknou, že nový stojí 8 stovek. Pak zjistíš, že nový stojí 12 stovek a s prací tě to vyjde na 5 násobek odhadu původního majitele. Ať to opraví on a připočte si to k ceně Nebrat nic, co není v bezvadném stavu. Do bazarů vůbec nechodit, obzvlášť do těch velkých, známých. jsou schopni nabízet bouraného starého Passata se zvlněnými kotouči za 90 tisíc a tvrdit, že bouraný není a že má najeto 190 tisíc, když má nový volant a vystřelený a nedbale opravený airbag u spolujezdce. V Extra auto zase svého času nabízeli vůz s děravým chladičem - byl naplněn tak, aby vydržel 5 minutovou testovací jízdu. někdy prostě máš pocit, že ani nejednáš s lidmi. Ale jsou i slušní, jen ho najít. Poznáš ho podle toho, že nebude lhát a auto bude v pěkném stavu


Jen bych doplnil tohle. Na vnější stav auta a vlastně i vnitřní, bych se moc neohlížel, tedy pokud interiér není totálně KO a karoserie není samá díra od rzi. I o auto na zrezlých plecháčích může být postaráno a neumyté auto nutně neznamená, že majitel přecházel závady. Znám spoustu lidí, kteří rozhodně nemají peněz nazbyt, ale i přesto se k autu chovají slušně. V servisu nedávají nejlevnější díly, nejezdí s tím jak prasata a jezdí málo, ale minimálně jednou za měsíc auto projedou aby nestálo. Bohužel ten nedostatek peněz je pak vidět venku, auto je nemyté, ma obouchané staré disky a šrámů (kosmetických) na karoserii je někdy taky dost. Naopak znám lidi, kteří na to auto peníze mají, ale umytá kastle a nové disky jsou to jediné co stojí za zmínku. Jinak s tím jezdí jak čuně, v servisu do toho cpou tu nejlevnější druhovýrobu a pořád hledají způsoby jak na tom ještě něco ušetřit. Závady řeší až když se auto zastaví, pak člověk naráží na zajímavé paradoxy. Majitel který nemá peněz nazbyt mění olej třeba až po 2 letech, ale když to vypustím, je ten olej skoro nový, naproti tomu přijde chlap s Q7 po 2 letech a ten olej z toho auta vypadne než vyteče, černý jako bota. Slušného majitele poznáte jednoduše, nevymýšlí na svém autě pitomosti. Pak můžou být právě ty rezavé plecháče a sjeté gumy to jediné co vyměníte.

Co se týče spolehlivost, zabýval bych se pouze automobily japonských značek s benzínovým motorem. Řeči o C5 v dehtu jsou naprosto mimo, takhle starý diesel vám připraví leda spoustu nemilých překvapení. Bohužel většina evropských aut do dané sumy (odečtěte tak 30 tisíc na servis) jsou prostě vraky, ale občas se objeví výjimky.

Jediné nafty, které lze doporučit, jsou staré Hondy, které mají ještě motory z Roveru. Ten motor je snad z kusu šutru a je spolehlivější než legendární TDI od VWi když si té nafty nárokuje o trochu víc (v Accordu asi 6 litrů), ale zase chytne i v zimě klidně i jen na 2 žhaviče.
reagovať
nahlásit
ZX6R
počet príspevkov14
dátum registrácie18.01.2011
Nedela 26.01.2014 10:35, Spolehlivé auto do 70 tis.
Trošku nechápu proč si máte nechávat 20 000 na "uvedení auta do provozu po koupi" když určitě nemusíte hned zítra po koupi kupovat 2x4 gumy , to snad není tak těžký koupit auto na gumách co ještě něco najedou . Stejně tak další údržbu typu rozvody , to snad počká dvě výplaty a pak se to udělá . Snad jedině když zavřete oči a koupíte naslepo . A nemusí to platit vždy ale když má auto čistou karoserii a nezničený interier tak se ten majitel nejspíš o to auto staral celkově dobře . Brzdy . rozvody , spojka apod. se dá bez problému řešit ale vybydlenej interiér je problém . A nakonec k tomu autu , já bych za sebe poradil Focus benzín na horní hranici ceny .
reagovať
nahlásit
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Nedela 26.01.2014 11:58, RE: Spolehlivé auto do 70 tis.
ZX6R napísal:
Trošku nechápu proč si máte nechávat 20 000 na "uvedení auta do provozu po koupi" když určitě nemusíte hned zítra po koupi kupovat 2x4 gumy , to snad není tak těžký koupit auto na gumách co ještě něco najedou . Stejně tak další údržbu typu rozvody , to snad počká dvě výplaty a pak se to udělá . Snad jedině když zavřete oči a koupíte naslepo . A nemusí to platit vždy ale když má auto čistou karoserii a nezničený interier tak se ten majitel nejspíš o to auto staral celkově dobře . Brzdy . rozvody , spojka apod. se dá bez problému řešit ale vybydlenej interiér je problém . A nakonec k tomu autu , já bych za sebe poradil Focus benzín na horní hranici ceny .


neříkám,že zrovna ihned 4x2,ale už jsem u známého zažil případ,kdy koupil auto vyloženě s boulemi na gumách,říkám vyměn to hned,on ne..až po dovolené..a během prvního týdne,co jel 400km v kuse jedna z gum bouchla..
reagovať
nahlásit
Albi1
počet príspevkov91
dátum registrácie26.01.2009
Nedela 26.01.2014 16:07, hledat a hledat
mrknul bych třeba na tohle:
http://www.tipcars.com/ford-focus/16i-16v-klima-1majitel-cr-880006.html
reagovať
nahlásit
Hurikan
počet príspevkov50
dátum registrácie25.06.2013
Nedela 26.01.2014 16:28, rover 623
Ja jsem mel Hondu a ten motor 2,0D77kw.Prej to startuje v zime?To byl asi vtip,ze?Tankoval jsem jen BENZINA a tak.Zadne JZD.Snad nejhorsi starty co jsem kdy zazil.KATASTROFA!Kdyz bylo -20,tak to na paty pokus chytlo a stejne cestou zdechla.Pak ta smesna pumpa u motoru na natáááhnuti nafty:)asi čekali ze bude treba ....Jinak v lete spotreba 5,5.Ceny dilu karoserie ponecham stranou.To kazdy zna.
reagovať
nahlásit
gasp1
počet príspevkov5
dátum registrácie07.11.2013
Nedela 26.01.2014 19:29, RE: Spolehlivé auto do 70 tis.
martas.simecekFB napísal:
Dobrý den, každý něco píše a už si nevím rady. Prosím Vás můžete mi poradit jakékoliv hlavně SPOLEHLIVÉ auto ať se mi hned nevysype a ať trošku pojezdí. Cenový rozpočet je 70 tis. Děkuji moc za odpověď.- Může být klidně více tipů na jednotlivé vozy.


Co nejmladší citroen c4 s motorem 1.4 nebo 1.6 16V. benzín. Většina je s dobrou výbavou a slušným stavem.
reagovať
nahlásit
mc1532
počet príspevkov4
dátum registrácie05.09.2011
Nedela 26.01.2014 19:48, musite byt klikar :)
Me druhe auto byl Fiat Marea, tenkrat jsem ho koupil asi za 118 000 s 90 000 na tachometru, zda byly realne nevim. Kdyz zprumeruji naklady na servis, tak za 6 let me vysla prumerne na 7000 rocne. Opravoval jsem az do posledka vsechno. Pak zacala svitit kontrolka airbagu a uz se mi to nechtelo resit. Prodal jsem ji za 16 000, krome airbagu a nutnosti delat rozvody za 10 000 ve slusnem stavu. Krome problemu s propalenym relem / soucast skrytych vad pri koupi, me to auto nikdy nikde nenechalo.

Pak jsem koupil Opel Astra H 1.6 benzin, 35 000 od dealeara asi za170 000. Opravoval jsem drzak pasu, termostat, tycky stabilizatoru, kotouce jsou pred vymenou, zrcatku blbne mechanika ...

Takze spolehlivost se vzdy rovna cena a stesti. Z meho pohledu jsem byl spokojenejsi s Fiatem nez s novejsim Oplem.

Mozna stoji zvazit koupi nejakeho logana, thalie, ci punta s levnymi dily a snazit se to auto drzet mechanicky spolehlive. Samozrejme v benzinu, diesel za 70 koupi jen nepouceny optimista.

Pri cene 70 je nutne pocitat s pocatecni investici 10 az 20. Takze pokud je 70 cilova cena, hledate neco 'spolehliveho' za 50. Takze Vam preji hodne stesti a odbornika co vam s vyberem odborne pomuze.

BTW jak vam v bazaru zacnou vykladat pohadku o duchodci prosim prchnete. Viz pripad nejmenovaho mistniho bazaru, kde se snazili prodat auto na odpis za 150 jak auto po duchodci co s tim jezdil do kostela.



reagovať
nahlásit
tesnav
počet príspevkov22
dátum registrácie11.08.2010
Nedela 26.01.2014 20:53, Těžká rada
Tak taková rada je velmi těžká. Dle ceny (a když skutečně něco málo odložíme na nutnou údržbu a výměny) půjde o auto řádově 10 a více let let staré. A to nemusí mít ani reálně moc najeto, ale už jen časový faktor způsobil jeho opotřebení (plasty, guma, elektrika, elektronika ...), kdy spolehlivost je pak prostě otázkou náhody.

Rozhodně bych takové auto nehledal po bazarech, protože je zcela naivní si myslet, že spolehlivé, levné auto dá někdo do bazaru. Resp. možná dá, ale dlouho tam nezůstane.

Tudíž nezbývá, než se dívat po okolí, po známých, kdo se kde nějakého auta zbavuje, protože jsou případy, kdy se lidé zbavují z nějakého důvodu objektivně ještě zachovalého a udržovaného auta.
reagovať
nahlásit
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Pondelok 27.01.2014 10:30, 10 let staré auto
navíc jak píše kolega...10let už se opravdu na autě projeví i z hlediska bezpečnosti...nejenže karoserie postupem časo ztrácí na pevnosti (pamatujte kolik veškerých rázů za tech 10 let absorbovala od všech nerovností),a její tuhost tak při nehodě již nebude taková jak u uplně nového auta.Stejně tak každý výrobce již varuje na nutnost po 10 letech vyměnit airbagy...
reagovať
nahlásit
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 15:46, re:
Dobrý den. Vzhledem k tomu, že neuvádíte žádné bližší požadavky na automobil, doporučím Vám zástupce nižší střední třídy. Velmi spolehlivý je Ford Focus s benzínovým motorem o objemu 1.6 litru. Pokud narazíte na kus v dobrém stavu a dopřejete mu správnou údržbu, neměl byste s ním mít žádné vážnější problémy.
reagovať
nahlásit


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.