0
späť
 

diskuze k tématu: Skoda Fabia 2 kombi/Roomster

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
smates
počet príspevkov7
dátum registrácie31.03.2013
Utorok 18.06.2019 23:10, Skoda Fabia 2 kombi/Roomster
Zdravim mam dilema chtel bych Fabia 2 kombi nebo Roomster oboje s motorem 1.2TSI.Je k tomu nejaka alternativa?Chci to jako druhe auto k Rapidu 1,2TSI.Soucasne Clio 2 s motorem 1,2 16V nedostacuje velikosti kufru ani vykonem.Ucel dojizdeni do prace a obcasne jizdy do 100km.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 19.06.2019 10:14, RE: Skoda Fabia 2 kombi/Roomster
citácia:
reakce na: smates, 18.06.2019 23:10 (Zdravim mam dilema chtel bych ...)

Ahoj motory 1.2 TSI první generace ve Fábii 2 i Roomsteru jsou vstupenkou do problémů. Daleko spolehlivější je klasická atmosféra 1.4 MPI.
Oba vozy jsme měli v rodině a narovinu Roomster deklasuje podvozkem i využitelností Fábii II kombi, která se mi docela kazila, byť jsem koupil jako novou, nejčastějšími problémy jsou
- voda v kufru(dá se opravit)
- přelomený kabel vedoucí do předních dveří
- odvařený potenciometr regulace teploty vzduchu
- ne moc odolné díly přední nápravy
- podprůměrná životnost výfukové soustavy
- chabé brzdy
-problémové motory HTP, 1.4 TDI, 1.6 TDI a 1.2 TSI

U Roomsteru nám odešel startovací modul a někde ve stropě se přeřušila hadička ostřikovače zadního okna - mor všech Roomsterů Originál zadní parkovací senzory nám několikrát opravovali, protože vybíjely baterku při státní

Jako dobrá alternativa je pro mě Peugeot 207 kombík s 1.4 - ale pozor musí to být ten slabší původní motor od Peugeotu NE VTI
Kdybys nehledal velký kufr, tak doporučím Hondu Jazz 1.3, či VW Polo a VW Golf s 1.4 MPI motorem, ale také Opel Merivu II 1.4, či Ford C-MAX II 1.6 Ti-VCT, protože malé MPV je příjemné i na nákupy i na popojíždění v koloně.
Moji rodiče jsou také velmi spokojení s Suzuki SX4 1.6 88kw 2010, porucha žádná a vyšší posez je příjemný do města, vyšší světlá výška zase na chalupu
reagovať
smates
počet príspevkov7
dátum registrácie31.03.2013
Streda 19.06.2019 12:26, RE: RE: Skoda Fabia 2 kombi/Roomster
citácia:
reakce na: BobanHTP, 19.06.2019 10:14 (Ahoj motory 1.2 TSI první gene ...)

Tak prave ze mam 1,2TSI 8V v Rapidu a v pohode ,libi se mi jak to jezdi.Nechci zadnou lemru to jsem mel doted abych se musel rozmejslet jestli predjet nebo ne.Takze urcite nechci nic dynamicky horsiho nez to TSI.S kufrem oproti Cliu si chci polepsit aspon o 100L.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 19.06.2019 12:42, RE: RE: RE: Skoda Fabia 2 kombi/Roomster
citácia:
reakce na: smates, 19.06.2019 12:26 (Tak prave ze mam 1,2TSI 8V v R ...)

Ahoj, v Rapidu byl chvíli i ten E111, jenže silně modifikovaný a zbaven nejbolavějších míst. Bohužel do Fábie 2 a Roomsteru se nidky nedával, ostatně Fábie 2 s tak silnou dynamikou je spiše pro kaskadéry. Sám jsem jezdil dálnice s Fa2 a stačil boční vítr nebo silnější déšt nebo to nejhorší sněžení - a bylo horko
Jinak dymika je věc ošidná, slabší verze 1.2 TSI neujede žádné běžné atmoféře 1.6 a více + velkým bonusem je hladký rozjezd, bez turboefektu.
Já mám Rapid 2016 a jako druhé auto jsem měl Focus II, teď Megane III - obě auta jsou ve městě a okolí příjemnější díky rozjezdům. Megane navíc exceluje rejdem, tam se Rapid nechytá.
Pak je tu Clio 0,9Tce - s nepřímým vstřikem odolává karbonizaci, servině nenáročný a mě v Cliu prostě baví, ma menší maximálku než Rapid ale jinak zabrat umít také
No a kdybys zkusil Hondu Civic 1.8 VTEC, tak Rapidu ukážeš jen zadní světla + excelentní spolehlivost.
reagovať
Kill Frenzy
počet príspevkov10
dátum registrácie12.04.2019
Streda 19.06.2019 12:52, RE: Skoda Fabia 2 kombi/Roomster
Z tejto dvojice, ak posudzujem len prakticku stranku a vyuzitelnost, ber urcite Roomster (polohovatelne a lahko vyberatelne zadne sedadla su bezkonkurencna vec)...

S TSI nemam skusenost, ale stare 1.4/1.6 16V sice nepresvedcia vykonom ani spotrebou, ale su nadpriemerne spolahlive
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.