0
späť
 

diskuze k tématu: Německo je dnes větším odbytištěm škodovek než Česko

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.09.2007 15:04, ÚSPĚŠNÝ MANAŽER
Myslím, že čísla hovoří jasně a pan Wittig udělal kus práce i pro pověst Česka i pro blaho škodováckých odborářů. Ti, díky dobrému řízení, mají o co bojovat, což je ostatně jejich povinnost.
Když jsem před čtvrtstoletím ze Škodovky odcházel, tak se mezi zaměstnanci spekulovalo, jestli se budou místo Velodupek dělat jen bycikly nebo aspoň licenční Záporožce.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.09.2007 18:19,
jo je to změna..velký kus práce..Jen doufám, že to pujde dál a hlavně, že češi budou moc vyvíjet a prosazovat více svých nápadů a dělat auta kvalitnější tj. pro evropský trh ale s kvalitou japoských aut..A moc se těším na yettiho je to pěkný neokoukaný design..
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 29.09.2007 04:19,
Ten Detlef Wittig je mi o něco sympatičtější než Marťa Winterkorn. Ano zahraniční prodeje se zvedají (český trh není pro škodu moc zajímavý) to se nechat musí. O kvalitě diskutovat nebudeme, nebo tu bude pořádná bitka 2 táborů. Jen mě trochu mrzí, že ten Yeti nepřišel trochu dřív. Vzhledově to tehdá v Brně na autotecu/autosalonu vypadalo slibně.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 29.09.2007 22:00, Skladba modelů
Škodovka mě delší dobu nedává spát. Když vyšla Fabka 1. generace a naši ji koupili, neměla ve své třídě konkurenci. (ani felda nebyla nejhorší oproti třeba P206). Octavia fajn, Superb taky. Těšil jsem se, až vyjde fabka2 že si jí koupim, že nebude HTP.....a ty sliby-keci. Pak vyšlo to co vyšlo, a nechal jsem si dovézt ojetého leona 1.8 20V v plný náloži za poloviční cenu, ale s větší dávkou muziky. Říkalo se, že se nová Fabia zlepší. Opak je pravdou. Zvuk tříválce se neutišil, na dálnici mě příjde hlučnější než ta stará a je to vysloveně kostitřas. Nadruhou stranu místa v je víc i kvalita zpracování je fajn, ale už pohled ze zadu spolu s laciným designem ve mě vyvoláva dojem chevroletu matiz či opela agily :(
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 29.09.2007 22:02, RE: Skladba modelů
anonym napísal:
Škodovka mě delší dobu nedává spát. Když vyšla Fabka 1. generace a naši ji koupili, neměla ve své třídě konkurenci. (ani felda nebyla nejhorší oproti třeba P206). Octavia fajn, Superb taky. Těšil jsem se, až vyjde fabka2 že si jí koupim, že nebude HTP.....a ty sliby-keci. Pak vyšlo to co vyšlo, a nechal jsem si dovézt ojetého leona 1.8 20V v plný náloži za poloviční cenu, ale s větší dávkou muziky. Říkalo se, že se nová Fabia zlepší. Opak je pravdou. Zvuk tříválce se neutišil, na dálnici mě příj...
..takže Škodovka by potřebovala obměnu motorů a novou fabii...i ten superb docela hoří...jako třešničku něco sportovního, popř. tereního
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 30.09.2007 03:16, RE: Skladba modelů
anonym napísal:
Škodovka mě delší dobu nedává spát. Když vyšla Fabka 1. generace a naši ji koupili, neměla ve své třídě konkurenci. (ani felda nebyla nejhorší oproti třeba P206). Octavia fajn, Superb taky. Těšil jsem se, až vyjde fabka2 že si jí koupim, že nebude HTP.....a ty sliby-keci. Pak vyšlo to co vyšlo, a nechal jsem si dovézt ojetého leona 1.8 20V v plný náloži za poloviční cenu, ale s větší dávkou muziky. Říkalo se, že se nová Fabia zlepší. Opak je pravdou. Zvuk tříválce se neutišil, na dálnici mě příj...
Fabia nebo Leon, z bláta do louže. Jsis měl koupit M-B, BMW, Bentley, Lexus - to jsou auta.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 30.09.2007 22:32, RE: Skladba modelů
anonym napísal:
Škodovka mě delší dobu nedává spát. Když vyšla Fabka 1. generace a naši ji koupili, neměla ve své třídě konkurenci. (ani felda nebyla nejhorší oproti třeba P206). Octavia fajn, Superb taky. Těšil jsem se, až vyjde fabka2 že si jí koupim, že nebude HTP.....a ty sliby-keci. Pak vyšlo to co vyšlo, a nechal jsem si dovézt ojetého leona 1.8 20V v plný náloži za poloviční cenu, ale s větší dávkou muziky. Říkalo se, že se nová Fabia zlepší. Opak je pravdou. Zvuk tříválce se neutišil, na dálnici mě příj...
Někteří rádobi chytrolíni se nám tady snaží vnutit,že fabia 2 je horší auto,než fabia 1,ale není to pravda.Měl jsem první model a letos v květnu jsem si koupil htp 51 kw a to auto je zase o kus dál.Z venku se mi také moc nelíbí,ale to pro mně není zas tak důležité.Rozhodující je pro mně interiér vozu,dílenské zpracování a náklady na provoz,bezpečnost.Motor,také není tak špatný,jde moc pěkně do otáček, je solidně odhlučněný a spotřebu mám nižší,než byla uveřejněna v testu na zdejších stránkách.Po ujetých 8000km můžu zatím autu vytknout tvrdý podvozek,ale zase se vzorně chová na silnici.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 30.09.2007 23:21, RE: Skladba modelů
anonym napísal:
Někteří rádobi chytrolíni se nám tady snaží vnutit,že fabia 2 je horší auto,než fabia 1,ale není to pravda.Měl jsem první model a letos v květnu jsem si koupil htp 51 kw a to auto je zase o kus dál.Z venku se mi také moc nelíbí,ale to pro mně není zas tak důležité.Rozhodující je pro mně interiér vozu,dílenské zpracování a náklady na provoz,bezpečnost.Motor,také není tak špatný,jde moc pěkně do otáček, je solidně odhlučněný a spotřebu mám nižší,než byla uveřejněna v testu na zdejších stránkách.Po...
Jen hňup si koupí auto co se mu nelíbí!
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.