0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti 2.0 TDI/ 103 kW 4x4 DSG – jaké můžete očekávat jízdní schopnosti?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Ma007
počet príspevkov195
dátum registrácie26.11.2013
Pondelok 09.12.2013 11:02, poruchy?
"Testovaný yeti má najeto 55 tisíc kilometrů a zatím jsme neměli žádnou poruchu. V těchto kilometrech se ještě nedá hovořit o spolehlivosti, ale absence jakékoliv závady mezi dvěma servisními intervaly je příjemná."

To snáď nemyslíte vážne? Do 100tkm je akákoľvek závada (mimo vypálených žiaroviek) hanbou automobilky. Hádam si nekupujem nové auto aby riešil nejaký servis. Nech si VW vyhodí z hlavy, že im budú majitelia prispievať na živobytie ako je tomu pri 1,2/1,4TSi.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 09.12.2013 14:21, RE: poruchy?
Ma007 napísal:
"Testovaný yeti má najeto 55 tisíc kilometrů a zatím jsme neměli žádnou poruchu. V těchto kilometrech se ještě nedá hovořit o spolehlivosti, ale absence jakékoliv závady mezi dvěma servisními intervaly je příjemná." To snáď nemyslíte vážne? Do 100tkm je akákoľvek závada (mimo vypálených žiaroviek) hanbou automobilky. Hádam si nekupujem nové auto aby riešil nejaký servis. Nech si VW vyhodí z hlavy, že im budú majitelia prispievať na živobytie ako je tomu pri 1,2/1,4TSi.


bohužel přispívají. už jenom koupě tohoto ´´vybaveného´´ automobilu za 800k je výsměch.
reagovať
jasiro
počet príspevkov5
dátum registrácie15.07.2012
Štvrtok 23.01.2014 23:50, RE: poruchy?
Ma007 napísal:
"Testovaný yeti má najeto 55 tisíc kilometrů a zatím jsme neměli žádnou poruchu. V těchto kilometrech se ještě nedá hovořit o spolehlivosti, ale absence jakékoliv závady mezi dvěma servisními intervaly je příjemná." To snáď nemyslíte vážne? Do 100tkm je akákoľvek závada (mimo vypálených žiaroviek) hanbou automobilky. Hádam si nekupujem nové auto aby riešil nejaký servis. Nech si VW vyhodí z hlavy, že im budú majitelia prispievať na živobytie ako je tomu pri 1,2/1,4TSi.


Já jsem u Nissan xTrail 2,2 TDi měnil celý motor po 40 000 km. Prasknul rozvodový řetěz. V 80 000 km odešlo první turbo, po dalších 45 000 km i to nové vyměněné. Takže 100 tisíc bez jakékoliv závady není zae tak úplná samozřejmost.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.