0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti 1,2 motor

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.03.2013 19:52, Škoda Yeti 1,2 motor
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?
reagovať
Kojot027
počet príspevkov111
dátum registrácie02.01.2011
Streda 27.03.2013 08:38, RE: Škoda Yeti 1,2
nepřihlášený uživatel napísal:
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?


Pokud jde o model 77Kw s šestikvaltem (manual) pak to auto na běžné ježdění s obsazeností 2 lidmi stačí. Ale je fakt, že i přes přidané turbo, je znát, že auto je na tak malý moturek těžké a velké. S timhle motorem se to auto degraduje na nákupní tašku a nelze od něj čekat nic víc, jediný co je stále plus je to , že se do něj slušně nastupuje (nemusí si člověk do auta lehat) Při běžné jízdě s manuálem kolega jezdí za 7,3 bohužel další s automatem 7st. se nedostane pod 9. Tam je ta kombinace jasně špatně..
reagovať
ditmen1
počet príspevkov9
dátum registrácie28.05.2012
Štvrtok 28.03.2013 21:41, RE: Škoda Yeti 1,2
Kojot027 napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?
Pokud jde o model 77Kw s šestikvaltem (manual) pak to auto na běžné ježdění s obsazeností 2 lidmi stačí. Ale je fakt, že i přes přidané turbo, je znát, že auto je na tak malý moturek těžké a velké. S timhle motorem se to auto degraduje na nákupní tašku a nelze od něj čekat nic víc, jediný co je stále plus je to , že se do něj slušně nastupuje (nemusí si člověk do auta lehat) Při běžné jízdě s manuálem kolega jezdí za 7,3 bohužel další s automatem 7st. se nedostane pod 9. Tam je ta kombinace jasně špatně..


proboha yeti ne z toho si všude dělají srandu,to je parodie na auto!!!! Jako každé koncernové auto!!!
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 01.05.2013 23:59, Re:
Dobrý den. Troufám si tvrdit, že pokud od tohoto motoru neočekáváte sportovní jízdu, pro provoz na silnicích by měl být dostatečný. K tomu, aby předváděl to nejlepší, potřebuje ty správné provozní otáčky. Výrobce sice tvrdí, že tento turbomotor táhne již těsně nad volnoběhem, skutečnost je ale taková, že se výrazněji začíná projevovat až od 2 tis. otáček. Při klidné jízdě dokáže jezdit poměrně, pokud jej ale budete vytáčet, počítejte se spotřebou okolo 10 litrů na 100 km.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.