0
späť
 

diskuze k tématu: Mazdu CX-5 nebo Škodu Yeti? Vybíráme ojetinu za 300 tisíc korun

kategórie zaradenia témy: česká vozidla, japonská vozidla
Zdeny60
počet príspevkov1232
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 30.09.2019 11:17, dýzl?
Do japonce jedině benzín.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Utorok 01.10.2019 15:19, Jestli diesel tak Tiguan nebo Kuga
Mazda v dieslu je dobrá až ta poslední generace, a to možná
Pozor na drahé FAP filtry, což platí nejen pro Mazdu ale i pro diesly od Hondy, které jsou spolehlivější. Za mě Honda CRV v dieslu je lepší volba, ikdyž jistota je benzín 2.0 VTEC.

Ohledně Yetiho - raději Tiguan. Je lépe zpracovaný, lepší díly atd. Motor v dieslu jedině 2.0 TDI CR. Brát raději manuál a bez 4x4

Zvážil bych i Ford Kuga 2.0 TDCi v manuálu bez 4x4, takový etalon mezi středními SUV
reagovať
vavrisimo
počet príspevkov178
dátum registrácie03.07.2013
Utorok 01.10.2019 22:51, RE: Jestli diesel tak Tiguan nebo Kuga
Předně mě udivuje, že někdo vybírá ze dvou dost odlišných aut, druhá věc je ta, že za tyhle peníze bude vybírat z pár Mazd vs. několik set Škodovek.

Mazdu neznám, Yetiho docela jo, protože ho mají rodiče – 2.0 TDi 81kW 4x4 a jsou s ním spokojení. Prostornost pro starší pár se psem ok, rodinné auto to fakt není, i když občasné delší přesuny ve 4 se v tom dají zvládnout. Podvozkové v pohodě - na to že to je skládačka dvojkové Octávky a Passatu B6, se v zatáčkách drží fakt statečně, na druhou stranu je díky tužšímu nastavení a krátkému rozvoru na nerovnostech celkem uskákaný. Výkonově na běžné ježdění stačí i ten nejslabší motor u kterého je bonusem lineární jízda bez turbo kopanců a taky to, že to je vždy Euro 5 verze s odolnějšími vstřikovači, na rozdíl od silnějších motorizací, kde je třeba to hlídat. Výhodou Yetiho oproti Tiguanu je, že nepoužívá modul s vyvažovacími hřídeli, takže mínus další kurvítko. A zrovna tady mi dává DSG smysl, nejen kvůli tomu, že manuál je hodně utopený v palubce. 4x4 do města je kravina, na druhou stranu ho naši pár dní v roce využijí, protože bydlí v Jeseníkách a obecně je v zimě v horách se čtyřkolkou sranda, nehledě na to, že se s tím líp prodá. V Haldexu nezapomenout měnit olej, jinak o něm člověk neví a funguje. S autem jinak skoro žádné problémy nejsou na to, že s tím jezdí lidi v předdůchodovém věku. Tím myslím ježdění na spotřebu, podtáčení, často krátké jízdy bez zahřátého motoru atd. Jediný průšvih je koroze – po 6 letech se objevily pupínky na obou zadních dveřích. To se prý týká hodně Yetin bez zástěrek a je to kvůli odlétajícímu štěrku od předních kol.

Asi takhle, pokud někdo chce SUV (což osobně nechápu, ale to je jen můj problém daný asi věkem, kdy se mi zatím nechce obětovat lepší jízdní vlastnosti, prostornost a spotřebu za lehčí nastupování do auta), tak Škodovka je ok volba a člověk je u nás může přehazovat vidlemi.
reagovať
mafík
počet príspevkov4
dátum registrácie05.07.2017
Utorok 08.10.2019 11:00, Mazdu CX5 nebo Škodu Yeti
Autor článku je asi velkým zastáncem koncernových vozů. V jednom má ale pravdu, diesselové motory v CX-5 do r.2014 byly opravdu poruchové, ale benzíny patří ke špičce. Yeti se s CX-5 ani zdaleka nemůže srovnávat. Mazda je úplně jiné, kvalitnější auto.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.