0
späť
 

diskuze k tématu: ŠKoda superb 2 103kw

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, dovoz vozidel, oleje, aditiva, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
ChosePepe
počet príspevkov4
dátum registrácie01.04.2017
Sobota 01.04.2017 07:52, ŠKoda superb 2 103kw
Dobrý den mám zájem si pořídit škodu superb 2, v programu škoda plus jsem našel verzi combi s panoramatickou střchou 103kw tdi r.v 3.12.2010 takže modelová řada 2O11 typ motoru je cffb co jsem hledal v různých forech jaké má problémy závady a podobně jsem nenašel nic, jen všeobecné závady u jiných typů, tedy praskající hlavy, šestihran u olejového čerpadla a pod. ovšem nic konkrétního o typu tohoto motoru, tak by mne prosím zajímalo jaké jsou s tímto motorem problémy, vůz se mi líbí, i km jsou pěkný 113500km a po rozvodech ale mám strach abych nenarazil, tak budu rád za každou radu na co se ptát, co prověřit a v případě koupě co udělat jako první i když mi prodejce řekne že je to dělaný, všichni víme že papír snese vše, předem vám moc děkuji za odpověď.
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Sobota 01.04.2017 18:09, RE: ŠKoda superb 2 103kw
ChosePepe napísal:
Dobrý den mám zájem si pořídit škodu superb 2, v programu škoda plus jsem našel verzi combi s panoramatickou střchou 103kw tdi r.v 3.12.2010 takže modelová řada 2O11 typ motoru je cffb co jsem hledal v různých forech jaké má problémy závady a podobně jsem nenašel nic, jen všeobecné závady u jiných typů, tedy praskající hlavy, šestihran u olejového čerpadla a pod. ovšem nic konkrétního o typu tohoto motoru, tak by mne prosím zajímalo jaké jsou s tímto motorem problémy, vůz se mi líbí, i km jsou pěkný 113500km a po rozvodech ale mám strach abych nenarazil, tak budu rád za každou radu na co se ptát, co prověřit a v případě koupě co udělat jako první i když mi prodejce řekne že je to dělaný, všichni víme že papír snese vše, předem vám moc děkuji za odpověď.


dejte sem odkaz na to auto a dozvíte se víc....
reagovať
ChosePepe
počet príspevkov4
dátum registrácie01.04.2017
Nedela 02.04.2017 13:28, superb
http://www.skodaplus.cz/Car/1021116/skoda-superb-combi-tdi-2-0-tdi-103-kw-elegance?query=priceFrom=0
reagovať
Albi1
počet príspevkov91
dátum registrácie26.01.2009
Pondelok 03.04.2017 18:52, ---------


https://www.zkontrolujsiauto.cz/Payment/Overview?nl_id_dotaz=18932340

napište tam VIN, jsou tam dva záznamy o poškození
reagovať
ChosePepe
počet príspevkov4
dátum registrácie01.04.2017
Pondelok 03.04.2017 19:44, Superb 2
Stím jsem byl od škodovky ihned obeznámen, jednalo se o lakování přední kapoty a nárázníku, mě spíš zajímá má otázka na kterou jsem se ptal a to jsou závady a problémy co se u tohoto auta vyskytují
reagovať
eCORE
počet príspevkov94
dátum registrácie12.03.2014
Utorok 04.04.2017 09:57, Nájezd
Opravdu je reálný nájezdu 6 - 7 letého dieselového Superbu necelých 120tis. km? V Německu se už tehdy platila hodně velká ekodaň na diesely + vyšší cena nafťáků a jejich nákup se soukromníkům nevyplatil. Poměrně hodně jich přešlo na "slavná"TSI, pořizovací a často provozní náklady byly i přes problémy s motory nižší.....teda než zjistili, kolik to žere při německé dálniční 180km/h

reagovať
ChosePepe
počet príspevkov4
dátum registrácie01.04.2017
Utorok 04.04.2017 21:16, Superb 2
je hezké co říkáte, auto tam bylo půl roku, pak je dovezené sem, ale to stále néní má otázka, klidně se smějte já jen hledám odpověď na mou otázku, tak se prosím držte tématu
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Streda 05.04.2017 08:08, RE: ŠKoda superb 2 103kw
ChosePepe napísal:
Dobrý den mám zájem si pořídit škodu superb 2, v programu škoda plus jsem našel verzi combi s panoramatickou střchou 103kw tdi r.v 3.12.2010 takže modelová řada 2O11 typ motoru je cffb co jsem hledal v různých forech jaké má problémy závady a podobně jsem nenašel nic, jen všeobecné závady u jiných typů, tedy praskající hlavy, šestihran u olejového čerpadla a pod. ovšem nic konkrétního o typu tohoto motoru, tak by mne prosím zajímalo jaké jsou s tímto motorem problémy, vůz se mi líbí, i km jsou pěkný 113500km a po rozvodech ale mám strach abych nenarazil, tak budu rád za každou radu na co se ptát, co prověřit a v případě koupě co udělat jako první i když mi prodejce řekne že je to dělaný, všichni víme že papír snese vše, předem vám moc děkuji za odpověď.


U šestihrané hřídelky má být správně napsáno že slouží pro pohon kazety vyvažovacích hřídelí a až v této kazetě je ono olejové čerpadlo, nicméně největší průšvih s touto hřídelkou byl u motorů využívajících vstřikování PD, při přechodu na CR vstřikování byla hřídelka modifikována a vydrží podstatně víc ale úplná náprava byla provedena až později, snad 2012. Když chce mít člověk jistotu, tak je dobré měnit hřídelku spolu s rozvody při 150 tis km, měnit rozvody při 113tis před prodejem je poněkud zvláštní.
Praskání hlav se také týká motorů se vstřikování PD a to ještě ze začátku produkce 2004 - 2006, u tohoto typu motoru jsou u hlavy problémy s opotřebením vaček a také se občas stává že se rozpadne dřík ventilu a ten spadne do válce což je pro motor konečná. Obě závady ale to platí pro nájezdy vysoko přes 300tis km. Kompletní G.O. hlavy válců stojí cca 40tis, ale pokud je nájezd km pravdivý tak se vás to netýká.
reagovať
eCORE
počet príspevkov94
dátum registrácie12.03.2014
Streda 05.04.2017 09:27, RE: Superb 2
ChosePepe napísal:
je hezké co říkáte, auto tam bylo půl roku, pak je dovezené sem, ale to stále néní má otázka, klidně se smějte já jen hledám odpověď na mou otázku, tak se prosím držte tématu


Rozhodně se Vám nesměju. Dotaz zněl, co prověřit a reálný nájezd+údržba jsou myslím jedny z důležitých věcí, zejména u dieselu, kde by nájezd do 200tis km většinou neměl být problém. Tedy pokud jsou km poctivé a dodržovaný servis, měl by být motor spolehlivý a bez investic ještě minimálně 100tis. km.
Kamarád má tenhle motor v Oct II, kupoval novou, staral se o ní a po 350tis km. je stále v dobré kondici, nic v motoru/převodovce krom spotřebáku neměnil...

reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.