0
späť
 

diskuze k tématu: Octavia, Ceed nebo Mégane? Vybíráme desetileté kombi do 120 tisíc korun

kategórie zaradenia témy: česká vozidla, francouzská vozidla, korejská vozidla
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Piatok 21.06.2019 09:28, Megane nebo Octávie
Ahoj, kdo zná tyto vozy, dokáže rozlouknout oříšek
Ceed - ročníky v dané cenové relaci reznou, ne moc, ale klidně i dveře. Nejhoší jsou ale ceny dílů jako turbo, případně FAP filtru pokud je. Jako celek jde ale o spolehlivý vůz. Mě vadí hluk od kol, je to horší než u konkurentů, ale zase vadí to jen někomu.

Octávie II 1.9 TDI - povedený vůz, ale může také reznout(není vtip) a u kamarádů překvapivě odchází např. čidla ABS, tekl chladič, praskla pružina na zadní nápravě, odešel tempomat, prasklo zadní sklo a další pro mě překvapivé věci na koncern. Přitom podobný Golf tímhle netrpí a je o třídu! lépe odhlučněný. Moje rada je došetřit na obdobný Golf Variant 1.9 TDI, protože je tam kvalitativně velký skok Bohužel morem Golfů V je automatická klimatizace, resp. krokové motorky lopatek atd. - pokud by to majiteli nevadilo, hledal bych s mech. klimatizací.

Megane III 1.5 Dci - zlobí jen drobnosti. Silně doporučuji 81kw verzi, které jede skvěle na tak malý objem a v ničem si nezadá s 1.9 TDI(pokud ji nějaký trouba nepřečipoval ) U Megane III je dobré nechat nastříkat podvozek, jinak karosérie nerezne. Startování kartou už nezlobí, vůz ma povedený podvozek a tak jedinou slabinou je průměrná odolnost na horších cestách. Já měnil pružiny, přední čepy a tlumiče, najeto mám 150tis.km. Pravdou je, že dávám kvalitní druhovýrobu a neznačkový servis, takže ceny jsou příznivé. Za mě Megane 3 má v sobě něco podmanivého díky komfortu, už si ani nevzpomenu na můj bývalý a jinak vynikající Focus II facelift 1.6 Duratec
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Piatok 21.06.2019 12:13, Octavia I. gen
V článku je zmíněna Octavie I. generace a tu přece nikdo nemůže porovnávat s Méganem III. generace.
Nechápu, že je někdo ochoten zaplatit 100 a více tisíc Kč za auto, které bylo zkonstruováno v polovině devadesátek...
Trojkový mégane je relativně jednoduché a spolehlivé auto s výbavou, o které se 75% Octávek na čekém trhu může zdát.
1,5 dCi ve verzi EURO5 je jeden z nejspolehlivějších naftových motorů poslední doby.
Moje dlouhodobá spotřeba v kombíku je lehce pod 5,5 litru dle dotankování. Jezdím hodně město a dálnice, kde spotřeba leze nahoru. Na okreskách se dá bezproblémů jezdit pod 5 litrů.
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Pondelok 24.06.2019 10:39, RE: Octavia I. gen
citácia:
reakce na: KoobaS, 21.06.2019 12:13 (V článku je zmíněna Octavie I. ...)


Máte-li chuť, napište o svém voze recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 24.06.2019 12:19, RE: Octavia I. gen
citácia:
reakce na: KoobaS, 21.06.2019 12:13 (V článku je zmíněna Octavie I. ...)

Ahoj, úplně jsem to přehlédl, tak jen můžu přitakat, Octávie I je za horizontem vozů, jako Megane III nebo např. Focus II facelift, či Opel Astra II.
Megane s Focusem jsou téměř vždy sehnatelné v dané ceně i s ESP, 6xairbagy a daleko lepším prostorem vzadu i sedačkami. Další kapitolou je podvozek, ano Megane III má skvělý podvozek, který snese hodně ostrou jízdu, což už překvapilo u nás v Beskydech nejednoho kšiltovkáře v čipované Fábii i a ii
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Pondelok 24.06.2019 14:35, RE: RE: Octavia I. gen
citácia:
reakce na: BobanHTP, 24.06.2019 12:19 (Ahoj, úplně jsem to přehlédl, ...)


S tím podvozkem bych byl trochu opatrnější. Přecejenom vlečka vzadu má svoje limity. Na druhou stranu je auto ještě celkem pohodlné, na dobrých gumách čitelné a drží dlouho. Minimálně můj naftový podvozek ale není zábavný - to ale ani nemá být.
Souhlasím s tím, že v zatáčkách dokáže potrápit nejden postarší golf atd.
Je ale fakt, že jsem dost ovlivněn svojí alfou 147 - to je v zatáčkách trochu jiný kafe...
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.