0
späť
 

diskuze k tématu: Kombi do 70 tis. Kč?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.03.2014 09:46, Kombi do 70 tis. Kč?
Dobrý den!

Plánuji koupi automobilu. Moje finanční možnosti jsou do 70 tis. Kč + rezerva pro případný servis, přepis atp. Jelikož jsem podnikatel, potřebuji verzi kombi. Roční nájezd plánuji do 30 tis. kilometrů Zatím se rozhoduji mezi: Škoda Octavia 1, Opel Astra, Vectra a VW golf. Potřeboval bych od Vás radu ohledně doporučené motorizace jednotlivých modelů, ceny servisů, náhradních dílů atp. Předem velice děkuji za odpověď.
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Pondelok 03.03.2014 11:20, Cena
Vozidla v této cenové hladině se zásadně nevybírají podle modelu, ale podle stavu skutečného kusu a případně požadovaného motoru - ve vašem případě asi diesel. Takže máte na výběr z nespočtu oktávek a dalších vozidel se vznětovým motorem, které doporučuji vybírat velmi pečlivě a nikoliv podle barvy a slibů prodejce. Připravte se na velké investice.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Pondelok 03.03.2014 13:07, Nebude to také lahké drahá...
Vzhledem k plánovanému počtu km/rok bych se asi zaměřil na něco s 1,9 TDI, protože jde o jeden s mála dieselů, který je uservisovatelný i po statisících km a hlavně je to ještě smysluplné. Píšete, že potřebujete kombíka. Takže Octa Combi, Golf/Bora Variant, Passat Var., Audi A4, A6 (od Passata výš je třeba počítat s dražšími podvozkovými i některými jinými díly, ale pokud byste našel kus v dobrém stavu, tak berte). Určitě si nechte cca 30 000 bokem na servis a hledejte hlavně v soukromých inzerátech. V bazarech totiž většinou končí jen podivné kusy. Vybírejte důkladně, určitě to nebude lehké. Možná vás to překvapí, ale vřele doporučuji připojištění proti krádeži k povku, je to za pár korun. Zloději totiž ví, že starý originální díl je lepší a levnější než druhovýroba a mají o tyto vozy velký zájem.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Pondelok 03.03.2014 13:24, Stilo
Dobrý den,
doporučuji koupit za 50tis pěkné stilo 1,9jtd 85kw a nechat si 20tis na rozvody olej pneu atd. a budete mít pěkné pohodlné spolehlivé a ekonomicky přijatelné auto. Jinak se nebojte ani vyžších nájezdů kolem 250-300tkm, tyto kilometry mají stejně všechna auta a daleko víc. na Vw bych v této cenové relaci uplně zapomněl bude to vrak s najetýma 500-600tkm a ještě se krade. Pokud by jste chtěl luxus, tak se koukněte po BMW 530d 525d e39 nebo MB e 270cdi nebo e320cdi W210
reagovať
Gagarin_CCCP
počet príspevkov66
dátum registrácie02.01.2012
Pondelok 03.03.2014 22:25, výběr auta
Před více,než5ti rokama jsem kupoval vw passat b5 tdi 81 kw, chtěl jsem rotačku. Kupoval jsem ji od staršího chlápka na inzerát za 80 000,- měla jetech cca 240 000km.
Hele plánoval jsem ji tak na rok, dva a ono to do dneška bez problémů jezdí za pár kaček. udělaly se rozvody, vyměnily podtlakové hadičky, žhavičky, měnil jsem komplet brzdy a do dneška tam jsou a jsou v pořádku, nějakej homokyneťák. Ale motor, převodovka, prostě celý auto šlape jak hodinky, má skoro 400 000 a vše ok až na nějaké blbiny.
Takže staré TDI rotačku jedině doporučuji, Oktávka je na díly levnější, takže spíš tu, ale i tu jsme měli v baráku v kombálu a prodávala se s více jak 400 000 km a byla naprosto v pořádku!
Tím neuděláte nic špatnýho, hlavně si to fakt prohlídnout a překontrolovat, než něco bezhlavě koupit!
Jinak na Passata jsem tu psal recenzi, někde to bude pod mým nickem
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Utorok 04.03.2014 00:43, Koncern
Připojuji se k většině, koupil bych Octavku I 1,9 TDi nebo SDi(sice je to pomalejší, ale naprosto nezničitelný a blbuvzdorný motor). Dají se koupit velice zachovalé kusy, sice budou mít určitě kolem 400-500tkm (na tacho bude určitě 240 ), ale u takovýchto vozů rozhoduje stav konkrétního vozu! Každopádně s tímto autem určitě neuděláte chybu. Ještě bych možná pouvažoval nad starší AUDI A6/C4 2.5TDI 85/103kW pětiválec ve verzi kombi. Obrovský kombík s naprosto perfektním motorem, 6-ti rychlostní převodovka a spotřeba kolem 5,5-6l nafty!! Díly jsou levné a auto je opravdu nenáročné! Takovou AUDI mám a opravdu jsem tomu sám nevěřil, dokud jsem si ji nekoupil
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Utorok 04.03.2014 13:59, RE: Koncern
eTeflon napísal:
Připojuji se k většině, koupil bych Octavku I 1,9 TDi nebo SDi(sice je to pomalejší, ale naprosto nezničitelný a blbuvzdorný motor). Dají se koupit velice zachovalé kusy, sice budou mít určitě kolem 400-500tkm (na tacho bude určitě 240 ), ale u takovýchto vozů rozhoduje stav konkrétního vozu! Každopádně s tímto autem určitě neuděláte chybu. Ještě bych možná pouvažoval nad starší AUDI A6/C4 2.5TDI 85/103kW pětiválec ve verzi kombi. Obrovský kombík s naprosto perfektním motorem, 6-ti rychlostní převodovka a spotřeba kolem 5,5-6l nafty!! Díly jsou levné a auto je opravdu nenáročné! Takovou AUDI mám a opravdu jsem tomu sám nevěřil, dokud jsem si ji nekoupil


S tím SDI jsem si ještě vzpomněl na Fabii combi SDI. Za stejné peníze jako Octa SDI bývá s lepší výbavou (aspoň nějakou) a v lepším stavu než Octa SDI. Navíc je lehčí a nejede špatně. Kamarád ji má a není to tak hrozný lenoch (to auto ). Je plně spokojen.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 14:22, re:
Dobrý den. Z hlediska provozních nákladů bude podle mého názoru nejlepší volbou Škoda Octavia s dieselovou devatenáctistovkou. Pokud jí dopřejete alespoň běžnou údržbu, vydrží sloužit po statisíce kilometrů, ceny náhradních dílů jsou díky její rozšířenosti nízké a jejich dostupnost bezproblémová. Najít zachovalý kus v dobrém stavu ale nebude jednoduché.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.