0
späť
 

diskuze k tématu: Existuje Octavia s motorem 2,0 TDI bez filtru pevných částic?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
rupi
počet príspevkov4
dátum registrácie18.11.2015
Streda 10.10.2018 08:59, 2.0 TDI BKD
U BKD odcházejí 6st.převodovky (uložení ložiska) a hlavy válců rády někdy praskají. Jinak super svezení oproti 1.9 TDI.
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Streda 10.10.2018 15:06, RE: 2.0 TDI BKD
citácia:
reakce na: rupi, 10.10.2018 08:59 (U BKD odcházejí 6st.převodovky ...)

Zvážil bych pořízení OII s motorem se vstřikováním CR, sice bude mít DPF ale tyto motory jsou o dost tiší ,spolehlivější a mají o něco menší spotřebu. DPF stojí v economy variantě 12tis což není mnoho a řeší se jednou za životnost auta.
Dneska na emisích octávky bez DPF legálně dost často neprojdou, změnila se metoda měření a pokud vstřikovače špatně rozprašují, EGR už taky není co bývalo a k tomu je pomalá regulace turba je výsledkem že auto víc kouří. Uvedení do stavu aby takové auto prošlo emisema stojí i víc jak těch 12 tis za DPF. No nežijeme v ideálním světě bez úplatků, takže nakonec emise vždycky nějak vyhový :(
reagovať
VW
počet príspevkov14
dátum registrácie14.02.2017
Utorok 06.11.2018 00:08, 2.0tdi
Nejen octavia ma tento motor, vlastnim vw jetta s motorem 2.0tdi BKD,spolhlivy system bosch vstrkovace bez DPF, ne siemens, tady je treba rozlisovat tyto dvoulitry, tentokrat diky pane Masku.motor ma poctive najeto 155tis. Auto mam od 100tis km a ctyri roky. Nic to po me nechtelo mimo rozvodu a kazdy rok menim olej 5w30castrol,nebo max. 15tis km, to je hodne dulezite,najizdet 30tis na olej sice jde, ale myslim ze to neni dobre.Dalsi dulezita vec, nevytacet to moc, pokud to neni ohrate,to plati asi u vsech aut, ale tady prece jen kvuli te hlave,mam kamarada co dela koncerny tak uz mejaky poznatky mam,tech pripadu je na objem motoru malo, jen se to moc resi.a pozor, 1.9 neni taky uplna jistota,ted muj znamej ji zadrel dole na klice, kod BLS, naj. 170tis ofiko, tam sem slysel rok2007-8nejaky vyrobni vady, nejsem si jist, ale neni to tak jednoduche jak to vypada. Dalsi znamej si to ted dole nechal preventivne vymenit na audi A3 1.9 kod asi bxe najeto poctivych 60tis a dva srouby byli opravduvolnejsi, tak nevim,. Ale na druhou stranu, tehle aut jezdi mraky a plno taky bez problemu, proste vsude je neco. Jinak 320n.m u dvoulitra co mam ja je hodne rychli svezeni, to me bavi ve stovce na sestku prislapnout a vystreli hodne ochotne, kopec nekopec. 3krat chorvatsko uplne v poho. Tak preju stastny vyber, pokud mozno s nejakou historii vozidla.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Utorok 06.11.2018 08:33, RE: 2.0tdi
citácia:
reakce na: VW, 06.11.2018 00:08 (Nejen octavia ma tento motor, ...)


Kolik to auto na šestku při stovce točí?
reagovať
VW
počet príspevkov14
dátum registrácie14.02.2017
Utorok 06.11.2018 17:18, 2.0tdi
No dobra otazka, vyzkousim presne, myslim okolo 1800. Vim, ze sestka to vezme od 90 vis.ale bezne takhle nejezdim. Ta petka mi trochu prijde kratka. Sestka pri 130 toci 2250.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Streda 07.11.2018 09:09, RE: 2.0tdi
citácia:
reakce na: VW, 06.11.2018 17:18 (No dobra otazka, vyzkousim pre ...)


Já jenom zjišťuju co baví řidiče koncernu. Protože přišlápnout auto pod 2000 tis otáček na nejvyšší kvalt... To musí mít dvouhmota radost...
Ale každej jsme nějakej, já si radši podřadím na trojku :)
reagovať
VW
počet príspevkov14
dátum registrácie14.02.2017
Streda 07.11.2018 20:12, 2.0tdi
Tak ja nevim,kazdej nejak jezdi, ale jestli v 90 nebo 80 u tohoto motoru nekdo podradi na trojku, tak potez opravdu, ta dvouhmota by nejradej v tu chvily vyletela ven.Ale pravda je ze podtaceni to nema rado, ale to clovek kterej ma cit pozna. Ne ale vazne,idealni otacky se pohybujou od 1500 do 2500 pak uz to pozbiva smyslu.Tady je v 1700 otackach k dispozici plny kroutici moment. Pak sem mel taky mondeo v benzinu 2.0 No tak to jiny kafe ze, tam to toci jako blazen aby to jelo.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 08.11.2018 09:08, RE: 2.0tdi
citácia:
reakce na: VW, 07.11.2018 20:12 (Tak ja nevim,kazdej nejak jezd ...)


Já teda měl vždycky za to, že dvouhmotě vadí vysoká zátěž v nízkých otáčkách...
reagovať
VW
počet príspevkov14
dátum registrácie14.02.2017
Štvrtok 08.11.2018 09:31, 2.0tdi
Asi si nerozumime trochu v tech otackach. Nevim cim jezdis zrovna ty, ale tohle jsou prece nizkootackove motory a jinak sprevodovane,benzin je prece uplne jinej.Ja kdyz jedu na 3000ot. tak uz je to sileny.A jestli tam soupnu v 80 trojku, tak v tom prerazeni je to takova rana jak se snazi to utlumit dvouhmota,az je to nehezky.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1008
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 08.11.2018 10:15, RE: 2.0tdi
citácia:
reakce na: VW, 08.11.2018 09:31 (Asi si nerozumime trochu v tec ...)


Jezdím naftama i benzínem. Vím že nafty jsou postaveny do nižších otáček, ale u té dvouhmoty už je podle mě rozdíl právě mezi cca 1700 až 2000. Ne při normálním ježdění na půl plynu, ale právě při tom, že tomu šlápneš za krk. A na nejvyšším kvaltu to dvouhmota odnáší nejvíc.
Nejvíc jezdím naftovou malorážkou, pokud zrychluju, tak nad 2000 otáček. Podřadit ve stovce na trojku je úplně bezproblému, stačí troška plynu a nepustil spojku jako prase... Co jsem si všiml, tak koncerny maj obecně kratší převodovky a mrtvej vrch, takže místo trojky tam dát čtyřku. Podle mě pro trvanlivost motoru mnohem lepší
reagovať
VW
počet príspevkov14
dátum registrácie14.02.2017
Štvrtok 08.11.2018 10:38, 2.0tdi
A konecne sme se neco dovedeli to z ni vcelku logicky. Ale jak rikam, s ty 100 se ta sestka sebere jako prd tak zas nekdy priste
reagovať
TomFin
počet príspevkov1
dátum registrácie14.08.2019
Streda 14.08.2019 15:20, RE: 2.0 TDI BKD
Teď jsem viděl octavii z roku 2007 údajně s motorem TDi 2.0 CR, je to možné, měl jsem za to že tyto motory šly do oktávek až později?
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.