0
späť
 

diskuze k tématu: moje felda netáhne do kopečku a na rovině také nachce jít plyn přidat naplno spíš jakopůl plynu.Díky

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2014 20:48, moje felda netáhne do kopečku a na rovině také nachce jít plyn přidat naplno spíš jakopůl plynu.Díky

vozidlo: Škoda Felicia jede na půl plynu netáhne do kopce
rok výroby: 1996
palivo: nerozhoduje
výkon v kW: 50
kód motoru: eff65

popis závady: netáhne do kopce a nejede na plný plyn

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovať
Driver79
počet príspevkov130
dátum registrácie20.11.2014
Štvrtok 20.11.2014 09:12, Lanko plynu
Jako prvni bych kontroloval lanko od plynu. Muze byt nejak zasekle. Asi se to obcas stavalo.
V motorovem prostoru, tam kde konci zkontrolovat, zdali je vychylka spravna. Bohuzel nevim podrobnosti, jen vim, ze jsem mel kdysi obdobny problem a Skody znaly clovek to mel rukama nalezene asi za minutu, tak to pripadne nekomu dej, kdo se vyzna, at to zkontroluje. Mozna to s trochou peclivosti objevis sam...
reagovať
Driver79
počet príspevkov130
dátum registrácie20.11.2014
Štvrtok 20.11.2014 09:14, forum
Nebo to nacti na skoda foru. Asi to byla "bezna chyba", takze mas sanci.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Piatok 21.11.2014 12:53, RE: moje felda netáhne do kopečku a na rovině také nachce jít plyn přidat naplno spíš jakopůl plynu.Díky
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Felicia jede na půl plynu netáhne do kopce rok výroby: 1996 palivo: nerozhoduje výkon v kW: 50 kód motoru: eff65 popis závady: netáhne do kopce a nejede na plný plyn kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Tak ji strč z kopce ať si táhne, když nechce táhnout do kopce Ale vážně - ta rada s plynovým lankem je jen jedna z věcí. Může to být prakticky cokoliv. Nejlépe navštívit šikovného mechanika co ta auta zná a začít od začátku - kontrola vzduchového a palivového filtru (u palivového spíš výměna), mrknout na škrtící klapu, kontrola zapalování. U roku 96, tj. skoro 20 let starého auta co za sebou určitě něco má klidně může být i natažený a o zub přeskočený řetěz.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.