. Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.
. Ke spotřebě - s novou řadou 1,2 TSI jsem nejel, mám zkušenost s "řetězovou" variantou a 1,4 TSI 103kw. Obě spotřebovaly mnohem víc než deklaroval výrobce, prakticky stejně jako srovnatelná atmosférická 1,6 a 2,0.
. Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.
Jezdil jsem firemní 1čkovou Fabii a tenkrát , tuším v roce 2001, to bylo fakt auto na úrovni ve své třídě - docela jsem s ní byl i spokojený v rámci možností daného auta, dokud mě nesestřelil borec ze zadu a zůstal mi skoro na zádech. Nicméně potom jsme přešli na Octávky I, Pak následně na OII, OI přežily mnohonásobně víc než dvojky a co do pocitu byly poctivěji udělané, v momentě kdy jsme měli 2ky v servisu, tak jsme měli od dealera půjčenou Fabii II a tam to šlo taky už vidět - prostě co generace, tak to šlo s kvalitou dolů. No a teď má soused OIII 4x4 má to na 16 zimách (léto 17")a to auto prostě na mě působí strašně divně. Je to dlouhé, uvnitř na šířku malé, podvozek je uskákaný, výplně dveří působí strašně levně, je to takové celé ojebané-plastové". To auto bych si nekoupil, takže i tady se potvrzuje, že to jde s kvalitou dolů. Fabia III z venku působí jak kopie Stila po faceliftu. Nicméně kombi se jim docela povedlo, to musím přiznat a jako celek je hezké. Z motorizací bych si opravdu ale nevybral. Pokud někdo řekne, že je TSI úsporné, tak prostě lže! úsporné je jen tehdy, když se řidič drží zpět a jede tzv ekorally. Při svižnější jízdě se spotřeba vzdaluje mnohonásobně od uvedených čísel výrobce. Ale v takovém autě už nikdy pořádný motor neuvidíme.
. Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.
Jezdil jsem firemní 1čkovou Fabii a tenkrát , tuším v roce 2001, to bylo fakt auto na úrovni ve své třídě - docela jsem s ní byl i spokojený v rámci možností daného auta, dokud mě nesestřelil borec ze zadu a zůstal mi skoro na zádech. Nicméně potom jsme přešli na Octávky I, Pak následně na OII, OI přežily mnohonásobně víc než dvojky a co do pocitu byly poctivěji udělané, v momentě kdy jsme měli 2ky v servisu, tak jsme měli od dealera půjčenou Fabii II a tam to šlo taky už vidět - prostě co generace, tak to šlo s kvalitou dolů. No a teď má soused OIII 4x4 má to na 16 zimách (léto 17")a to auto prostě na mě působí strašně divně. Je to dlouhé, uvnitř na šířku malé, podvozek je uskákaný, výplně dveří působí strašně levně, je to takové celé ojebané-plastové". To auto bych si nekoupil, takže i tady se potvrzuje, že to jde s kvalitou dolů. Fabia III z venku působí jak kopie Stila po faceliftu. Nicméně kombi se jim docela povedlo, to musím přiznat a jako celek je hezké. Z motorizací bych si opravdu ale nevybral. Pokud někdo řekne, že je TSI úsporné, tak prostě lže! úsporné je jen tehdy, když se řidič drží zpět a jede tzv ekorally. Při svižnější jízdě se spotřeba vzdaluje mnohonásobně od uvedených čísel výrobce. Ale v takovém autě už nikdy pořádný motor neuvidíme.
. Ke spotřebě - s novou řadou 1,2 TSI jsem nejel, mám zkušenost s "řetězovou" variantou a 1,4 TSI 103kw. Obě spotřebovaly mnohem víc než deklaroval výrobce, prakticky stejně jako srovnatelná atmosférická 1,6 a 2,0.
. Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.
Jezdil jsem firemní 1čkovou Fabii a tenkrát , tuším v roce 2001, to bylo fakt auto na úrovni ve své třídě - docela jsem s ní byl i spokojený v rámci možností daného auta, dokud mě nesestřelil borec ze zadu a zůstal mi skoro na zádech. Nicméně potom jsme přešli na Octávky I, Pak následně na OII, OI přežily mnohonásobně víc než dvojky a co do pocitu byly poctivěji udělané, v momentě kdy jsme měli 2ky v servisu, tak jsme měli od dealera půjčenou Fabii II a tam to šlo taky už vidět - prostě co generace, tak to šlo s kvalitou dolů. No a teď má soused OIII 4x4 má to na 16 zimách (léto 17")a to auto prostě na mě působí strašně divně. Je to dlouhé, uvnitř na šířku malé, podvozek je uskákaný, výplně dveří působí strašně levně, je to takové celé ojebané-plastové". To auto bych si nekoupil, takže i tady se potvrzuje, že to jde s kvalitou dolů. Fabia III z venku působí jak kopie Stila po faceliftu. Nicméně kombi se jim docela povedlo, to musím přiznat a jako celek je hezké. Z motorizací bych si opravdu ale nevybral. Pokud někdo řekne, že je TSI úsporné, tak prostě lže! úsporné je jen tehdy, když se řidič drží zpět a jede tzv ekorally. Při svižnější jízdě se spotřeba vzdaluje mnohonásobně od uvedených čísel výrobce. Ale v takovém autě už nikdy pořádný motor neuvidíme.
. Teď jsem tam četl srovnávací test nového mondea a passatu. Kde bylo mondeo nepatrně horší - zdůrazněno že je horší, kde byl horší passat - konstatováno, to ale nevadí, je to maličkost. Rozdíly byly nepatrné, dá se říci kosmetické, ale passat zvítězil na celé čáře. Prostě vzor objektivity.Ale k tématu - pokud pokračuje trend škody, kdy každá následující generace je méně kvalitní a hůře postavená, tak potěš koště. Fabii 3 jsem zatím viděl pouze stacionárně a vypadá solidně. Bohužel Octavia 3 působí stejným dojmem a proti dvojce je výrobně ošizená až hrůza.PS: kde jsi přišel na to, že turbomotor je v reálném provozu úspornější než atmosféra? Moje vlastní zkušenost z provozu říká, že spotřebuje stejně nebo více než srovnatelná atmosférická jednotka, jen má mnohem víc drahých dílů.
Jezdil jsem firemní 1čkovou Fabii a tenkrát , tuším v roce 2001, to bylo fakt auto na úrovni ve své třídě - docela jsem s ní byl i spokojený v rámci možností daného auta, dokud mě nesestřelil borec ze zadu a zůstal mi skoro na zádech. Nicméně potom jsme přešli na Octávky I, Pak následně na OII, OI přežily mnohonásobně víc než dvojky a co do pocitu byly poctivěji udělané, v momentě kdy jsme měli 2ky v servisu, tak jsme měli od dealera půjčenou Fabii II a tam to šlo taky už vidět - prostě co generace, tak to šlo s kvalitou dolů. No a teď má soused OIII 4x4 má to na 16 zimách (léto 17")a to auto prostě na mě působí strašně divně. Je to dlouhé, uvnitř na šířku malé, podvozek je uskákaný, výplně dveří působí strašně levně, je to takové celé ojebané-plastové". To auto bych si nekoupil, takže i tady se potvrzuje, že to jde s kvalitou dolů. Fabia III z venku působí jak kopie Stila po faceliftu. Nicméně kombi se jim docela povedlo, to musím přiznat a jako celek je hezké. Z motorizací bych si opravdu ale nevybral. Pokud někdo řekne, že je TSI úsporné, tak prostě lže! úsporné je jen tehdy, když se řidič drží zpět a jede tzv ekorally. Při svižnější jízdě se spotřeba vzdaluje mnohonásobně od uvedených čísel výrobce. Ale v takovém autě už nikdy pořádný motor neuvidíme.